Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי SX4


boaz44
שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמע, בסוף זו מכונית יפנית כמו שכל עם ישראל מחזיק בחנייה שלו והיא לא יורדת משום מכונית אחרת.

הבעיה היא שחברך cx25GTI חושב שכל אחד יכול לבוא ולהתמקח כאילו זה שוק ולהוריד כמה עשרות אלפי שקלים. זה לא עובד ככה כבר. לפחות לא בסוזוקי.

 

אני עשיתי את החישובים שלי והרכב נוח לי מבפנים מבחוץ ולא מרגיש לי זול,במיוחד שאני מסתכל על המתחרות כמו סובארו מזדה 3 יונדאי i30 וקורולה 07.

 

בוא נעמיד דברים על דיוקם, רוני לא חבר שלי, ואני אפילו לא מכיר אותו , אז עשה טובה רד מהנושא.

כן אני מחזיק צרפתית דרך אגב ( 2 ליתר דיוק..), ולעומת המאגאן הסוזוקי הנ"ל צפופה , כעורה לחלוטין, וגם תא המטען שלה לא משהו..

ואני לא חושב, עם יכולת מיקוח של ישראלי מצוי ניתן להגיע למחיר של חברי HOT, ולא מדובר בעשרות אלפי שקלים, אלא רק ב 8 אלפי שקלים..

מאחל לך בהצלחה עם הסוזוקי , לכול סיר יש מכסה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם כך אז יש טעות בכתבה בוואלה רכב, אני לא מזמן קראתי את הכתבה שם על ה-SX4 והייה רשום שהוא מגיע בלי ESP כניראה שהם טועים אם יש ESP אז אכן העיסקה דיי משתלמת.

 

 

תאמין לי, אם תקנה רכב על פי וואלה! רכב לא תגיע לשום מקום.זה נחמד לקבל שם קצת רקע או איך הרכב נראה, אבל לא יותר מזה לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעמיד דברים על דיוקם, רוני לא חבר שלי, ואני אפילו לא מכיר אותו , אז עשה טובה רד מהנושא.

כן אני מחזיק צרפתית דרך אגב ( 2 ליתר דיוק..), ולעומת המאגאן הסוזוקי הנ"ל צפופה , כעורה לחלוטין, וגם תא המטען שלה לא משהו..

ואני לא חושב, עם יכולת מיקוח של ישראלי מצוי ניתן להגיע למחיר של חברי HOT, ולא מדובר בעשרות אלפי שקלים, אלא רק ב 8 אלפי שקלים..

מאחל לך בהצלחה עם הסוזוקי , לכול סיר יש מכסה..

 

צרפתי חכם שכמותך,

בוא נעשה חישוב ביחד.

113+2000 שווה 115 על פי מירב ידיעתי.

115-105 שווה 110 אלף שח ולהזכירך שזה ללא אגרת רישוי. אופס, הגענו ל11 אלף שח הבדל פתאום.

 

תא המטען לא משהו? בוא נתחיל לדבר מספרים חברי היקר:

מאזדה 3, מלכת הליסינג הישראלי מציעה 419 ליטר בנפח תא המטען שלה.

סובארו B3, נפח תא מטען מגוחך של 60 ליטרים.

פורד פוקוס, 416 ליטר נפח תא מטען.

ואין טעם להמשיך לנסות להסביר שלסוזוקי יש נפח תא מטען גדול משל היפנימאטיות האחרות. וחוץ מזה, 540 ליטרים, יספקו אותי מפה ועד לאן שצריך.

 

לכל סיר יש מחסה? עדיף שאני לא ירד לרמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצהרים פגשתי חבר אשר מתחבט בשאלה מה לרכוש , ובין הפרוספקטים אשר הוא הביא היו אילו של SX4, יחד עם אילו של הקורולה , I30, מאגאן, ה 3..

 

ביצענו השוואה זריזה..

תא מטען של הסוזוקי דרך אגב הוא 515 ליטר, ל 550.., אכם הוא גדול ממרבית המתחרות, אך קטן מזו של המאגאן..

 

הסעיף בו מורגש גילה של הסוזוקי הנ"ל הוא בסיס הגלגלים שעומד על 2.5 מטר, הטויוטה הבאה בתור עם 10 ס"מ נוספים, הפוקוס עם 2.64, והמאגאן עם 2.69..

מרווחת ??, לא בדיוק.

 

לא משנה מהיכן בוחנים את הרכב הנ"ל, מה שנבנה על בסיס רכב מיושן כמו הליאנה עם מנוע מיושן וצרחן לא קטן, לא יכול לאחר כמעט עשור להשתוות לטובות שבקבוצה כיום.

טוב לך תקנה.

כמו שאמרתי לכל סיר יש מכסה. ( ועכשיו אני תופס מחסה...)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, למרות בסיס הגלגלים הקטן ה-SX4 מרווחת למדי בזכות תכנון חכם של המרכב ושימוש נכון באלמנט הגובה. גם המנוע אמנם לא שקט אבל גם לא מרעיש באופן מציק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצהרים פגשתי חבר אשר מתחבט בשאלה מה לרכוש , ובין הפרוספקטים אשר הוא הביא היו אילו של SX4, יחד עם אילו של הקורולה , I30, מאגאן, ה 3..

 

ביצענו השוואה זריזה..

תא מטען של הסוזוקי דרך אגב הוא 515 ליטר, ל 550.., אכם הוא גדול ממרבית המתחרות, אך קטן מזו של המאגאן..

 

הסעיף בו מורגש גילה של הסוזוקי הנ"ל הוא בסיס הגלגלים שעומד על 2.5 מטר, הטויוטה הבאה בתור עם 10 ס"מ נוספים, הפוקוס עם 2.64, והמאגאן עם 2.69..

מרווחת ??, לא בדיוק.

 

לא משנה מהיכן בוחנים את הרכב הנ"ל, מה שנבנה על בסיס רכב מיושן כמו הליאנה עם מנוע מיושן וצרחן לא קטן, לא יכול לאחר כמעט עשור להשתוות לטובות שבקבוצה כיום.

טוב לך תקנה.

כמו שאמרתי לכל סיר יש מכסה. ( ועכשיו אני תופס מחסה...)

 

 

לבסוף,אחרי כל המרחק בסיס גלגלים, נעשה את החישוב הישראלי ונראה מה יש יותר על הכביש-סוזוקי או רנו מגאן..ותראה את התוצאות בעצמך.

בנוסף לזה, הרכב כאמור ישמש משפחה של 4 נפשות, מה שמבטיח לי ראש שקט ללא דאגות שיהיה צפוף לילדים מאחור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבסוף,אחרי כל המרחק בסיס גלגלים, נעשה את החישוב הישראלי ונראה מה יש יותר על הכביש-סוזוקי או רנו מגאן..ותראה את התוצאות בעצמך.

בנוסף לזה, הרכב כאמור ישמש משפחה של 4 נפשות, מה שמבטיח לי ראש שקט ללא דאגות שיהיה צפוף לילדים מאחור.

 

לא כדאי, המאגאן נפוצה הרבה יותר מהסוזוקי הנ"ל, במיוחד במודל 2008.

אני יכול להגיד לך שאצלנו בחברה לא היה אחד אשר העדיף את הסוזוקי הנ"ל , כול 10 הרכבים אשר נלקחו היו מאגאנים, הם החליפו מאגאנים אחרות אשר הוחזרו לליסינג עם ק"מ ממוצע של 125K , ללא כל בעיות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה בחור מעליי שאמר בידיוק את מה שאני חושב על המכוניות הצרפתיות רק במילים קצת שונות. מעניין למה הורדתם את התגובה שלו. אין זה פורום שכל אחד יכול להביע דעתו?

 

קודם כל, אני לא חושב שאתה צודק.

לא נראה לי שיש יותר. אבל מה שאהבתי שאמרת הסוזוקי (הנ"ל).

תעשה את ההשוואה לליאנה ואז תקבל תשובה.

אני לא מבין מה הוויכוח בכלל, אוקיי,בסדר,הרכב שלך טוב יותר, גדול יותר,מרווח יותר,מהיר יותר,חזק יותר,ניצחת!

רק שבסוף אני יחשוב שהצרפתית שלך הפכה לבמוו M6.

 

זה שהרכב שלך הוא מליסינג וקיבלת אותו מהחברה זה רק מראה את הרמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תום אני חושב שאתה מפספס את הנקודות שניסו להגיד בת'רד הזה. אף אחד לא פסל את הSX4 ואף אחד גם לא פוסל את יכולות הפיתוח של סוזוקי-תראה את התגובות החיוביות על הסויפט.

יותר מזה, אני חושב שב105 בהנחה שמדובר על הגרסה היקרה יותר, אזי מדובר על תמורה לא רעה בכלל. הSX4 הינה אפילו מכונית שלזכותה עומד תא מטען מרווח, איבזור עשיר, ביצועים טובים וככול הנראה רמת אמינות גבוהה המשולבת ברמת סחירות טובה (נובע כנראה ממחירי שוק נמוכים משאר המתחרות היפאניות).

 

הבעיה שבמחירה הרגיל מציעה הסוזוקי תמורה נמוכה ומיושנת במיוחד.

שילדה ישנה וקצרה מהמתחרות, מע' מתלים מיושן להחריד (לכן רוב המתחרות הרבה יותר ייציבות ונוחות ממנה), גיר מיושן ללא אופ' לתיפעול ידני, הגה לא טלסקופי, ציוני הבטיחות של הרכב לא גבוהים במיוחד ולדעתי האישית הרכב די מכוער. בקיצור שאר המתחרות התקדמו קדימה, הסוזוקי פשוט נשארה מאחור. באזור ה111K אתה מוצא לרוב מכוניות מודרניות יותר- מהנות ואוחזות את הכביש יותר, נוחות ושקטות יותר, בעלות ציוני בטיחות עדיפים ובסך הכול מציעות תמורה עדיפה יותר (ע"ע מגאן, פוקוס, I30, B3 ועוד).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהרכב שלך הוא מליסינג וקיבלת אותו מהחברה זה רק מראה את הרמה.

מה אתה מנסה להגיד במשפט הזה בדיוק ?

זה שהרכב מליסינג , מראה את רמת הליסינג, רמת הרכב או את הרמה שלי ??

דרך אגב, גם הרכב הפרטי של זוגתי, אשר נקנה בכספינו אנו הוא צרפתי, משנה לך במעט את התאוריות והמסקנות ???

 

אין ויכוח, אתה מנסה לשכנע שהסוזוקי מהווה עיסקה לא רגילה, אז בכסף הזה יש מתחרות טובות הרבה יותר, לא רק צרפתיות , גם הפוקוס עדיפה עשרות מונים מהסוזוקי הנ"ל, לטעמי גם ה 3 , שאומנם מיושנת ונפוצה, אך עדיפה משמעותית לדעתי מהסוזוקי הנ"ל, ובוודאי הרבה יותר נאה למראה..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תום אני חושב שאתה מפספס את הנקודות שניסו להגיד בת'רד הזה. אף אחד לא פסל את הSX4 ואף אחד גם לא פוסל את יכולות הפיתוח של סוזוקי-תראה את התגובות החיוביות על הסויפט.

יותר מזה, אני חושב שב105 בהנחה שמדובר על הגרסה היקרה יותר, אזי מדובר על תמורה לא רעה בכלל. הSX4 הינה אפילו מכונית שלזכותה עומד תא מטען מרווח, איבזור עשיר, ביצועים טובים וככול הנראה רמת אמינות גבוהה המשולבת ברמת סחירות טובה (נובע כנראה ממחירי שוק נמוכים משאר המתחרות היפאניות).

 

 

 

הבעיה שבמחירה הרגיל מציעה הסוזוקי תמורה נמוכה ומיושנת במיוחד.

שילדה ישנה וקצרה מהמתחרות, מע' מתלים מיושן להחריד (לכן רוב המתחרות הרבה יותר ייציבות ונוחות ממנה), גיר מיושן ללא אופ' לתיפעול ידני, הגה לא טלסקופי, ציוני הבטיחות של הרכב לא גבוהים במיוחד ולדעתי האישית הרכב די מכוער. בקיצור שאר המתחרות התקדמו קדימה, הסוזוקי פשוט נשארה מאחור. באזור ה111K אתה מוצא לרוב מכוניות מודרניות יותר- מהנות ואוחזות את הכביש יותר, נוחות ושקטות יותר, בעלות ציוני בטיחות עדיפים ובסך הכול מציעות תמורה עדיפה יותר (ע"ע מגאן, פוקוס, I30, B3 ועוד).

יפה,וזה למה אני מעדיף את הרכב היפני הזה על רכבים אחרים.

אני בן אדם ממעמד הביינוני, קיבלתי פה רכב יפני,אמין,עם איבזור שמספק את צרכי המשפחה ועוד יותר מזה.במחיר מציאה,אז למה לא בעצם?

חוץ מזה,שהטכנולוגיה של הסוזוקי לא ישנה ככ. אמנם הגה לא טלסקופי אבל הוא חשמלי,יש חלונות חשמל,MP3,בקרת שליטה מההגה,בקרת אקלים,6 כריות אוויר,ABS ESP EBD הנעה ללא מפתח,פתיחת דלתות הרכב ללא שלט,חישוקים קלים שבשום רכב יפני אחר אתה לא מקבל. לדוגמא בטויוטה קורולה אם אתה רוצה חישוקים קלים אתה צריך להוסיף 900 שח.

איפה עוד אני מקבל את האיבזור הזה במחיר כזה? איפה?

תן לי ואני קונה. עשינו עסק?

רק בשביל שנקבל קצת קנה מידה, טויוטה קורולה 07 שמיוצרת בטורקיה עם 50 אלף קמ עולה 99 אלף שח.

לא כדאי להוסיף עוד 6 אלף ולקבל אוטו חדש מהחברה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתבלבל בין איבזור (שחלקו ממש מיותר ולא שימושי) לבין טכנולוגיה.

תראה את מערך המתלים המיושן והפרמיטבי-מתלים לא נפרדים אחורי מוט פיתול! (תשווה לפוקוס, 3, B3) המנוע המיושן והצורם, הגיר הפרמיטבי (אין תיפעול ידני) תראה שהחלקים המכאנים לקוחים מהבלאנו ואילו את השילדה (מבחינת מידות וקידמה) ניתן להשוות למכוניות סופרמיני, אגב גם האיבזור הרב מוגש בצורה זולה (בקרת אקלים מכאנית), תוסיף את ציוני הבטיחות הלא מחמיאים ותראה שבמחיר הרגיל שלה, הסוזוקי מביאה תמורה בינונית מאוד. במחיר של יונדאי גטס, מאזדה2 כמו שאתה השגת, שווה ביותר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה צריך להבין שאני לקוח שלא יורד למעמקים כאלה ושאלו דברים שלא ממש מעניינים או חשובים לי.

אני מחזיק עד היום דיהטסו אפלאוז כבר 12 שנים בלי ABS אפילו ובלי שום ובלי כלום ואני מסתדר מצויין.

אתם צריכים להבין שאני לא מחפש את שיא הטכנולוגיה ואני לא ממש מתעניין בשילדות וכו וכו.

אני בנאדם פשוט שנכנס לסוכנות סוזוקי על מנת לקנות אוטו יפני אמין שישרת אותי בנאמנות למשך שנים.אני לא הולך לעשות מירוצים עם הרכב הזה..בגלל זה אני לא מבין בשביל מה נערכות כאן כל ההשוואות המיותרות האלה.

לי חשוב שהרכב יהיה אמין וישרת אותי לפי הצרכים שלי שהם בגז גדול,מזגן,חלונות חשמל ושצריכת הדלק לא תהה גבוהה מהממוצע בהרבה.נקודה.

לא ממש חשוב לי ביצועי מנוע כי גם עם מכונית עם נפח מנוע 1300 אפשר לנסוע ולמשוך כמה שנים יפות עם הרכב,להנות ממנו ולא לדעת מה יש לך מתחת לאוטו כמו מתלים שלדה וכו וכו.

לא שמעתי על אף אחד שהתלונן מהסוזוקי המשפחתית שלו עד היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, הבנו. באמת.

 

אתה אדם פשוט שמסתפק ב"בינוני" במקום ב"טוב", ב"ממוצע" במקום ב"מצטיין" וב"סביר" במקום ב"מצויין".

 

אנחנו השתכנענו שסוזוקי SX4 היא המכונית האופטימלית עבורך, וללא ספק אתה משוכנע בזאת גם כן.

 

מה עוד תבקש ? לשכנע גם אותנו שה- SX4 מציעה את יחס עלות\תועלת הטוב ביותר בעולם הרכב? לא תצליח, אז אנא ממך, די.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה?

מאיפה באת לי עכשיו תגיד לי..

לא מנסה לשכנע אף אחד,זה פורום ואני יגיד מה שאני חושב ומה דעתי על הרכב.

אני לא בא בגישה לשכנע אף אחד,מי שרוצה שיקנה מרצדס ומי שרוצה שיקנה סוסיתא.

פותח האשכול שאל את ציבור הפורום מה הוא חושב על הרכב הנ"ל ועניתי מה שאני חושב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...