Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אין כלום, צריך פאנל, מגבר, קומפוננט סאב הכל.

תקציב: 4000 ש"ח.

יש לי כרגע 2 שאלות.

בתקציב הזה לקחת קומפוננט אחד רק לקדימה או שכדאי גם קדימה גם אחורה?

ותקציב הזה לוקחים מגבר לקומפוננט ומונו או 4 יציאות?

 

 

אנא הסבירו לי מה כדאי ומי ואיזה רכיבים מומלצים.

תודה

פורסם

חח ידעתי ששכחתי משהו

מדובר בגולף 03.

הציפויות שלי? אני שומע בעיקר ראפ היפהופ וקצת מזרחית.

כמובן שב-4K אי אפשר לקבל את כל העולם אבל כמובן כמו כל אחד שקונה רוצה את הכי טוב שאפשר.

הכי חשוב שהסאב לא ימרח סתם, זה סתם מגעיל.

אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות

פורסם

כולל התקנה.

במידה ואני ארצה מונו, מהו הסכום המינימלי שאצטרך להוסיף?

התקציב כולל התקנה?

אתה תצטרך רק קומפוננט קידמי+סאב+מגבר+פאנל.

מגבר- 4 ערוצים.

פורסם

אם זה כולל תקציב, כל המערכת תעלה בערך 3500 ש"ח.

500 ש"ח תעלה לך התקנה.

 

תקשיב, בתקציב כזה קשה להביא מונו בשביל הסאב.

אתה צריך 2 ערוצים ועוד ערוץ מונו לסאב, זה יעלה יותר.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אוקי, אז תן לי פאנל,קומפוננט,מגבר וסאב ב-3500 ש"ח.

ובמידה ואני ארצה להביא כבר מונו כמה אני אצטרך להוסיף בכללי?

פורסם

שמע אחי גם אני השבוע קניתי מערכת התלבטתי מלא זמן תראה תמערכת שבניתי

פאנל 6950-הפאנל הרשמי של פיונר לא כמו כל הפרמיר

קומפוננט קידמי של מוראל פולס הפשוט

מאחורה פינור 400 ואט

מגבר לשתיהם של פולס האודיו 1600 ואט 100*4

סאב קיקר C12 עליו מגבר מונו של גנסן

הכל עם התקנה עלה לי 3700

מערכת בת ז*נה מאושר בה עד הגג שומעים קטלני

אני אאוהב לשמוע חזק מאודד ואני לא מסוגל להגביע מעל 40 אתה כבר ניהיה חירש ושומעים באיכות לא מעווט ולא כלום נקיי

פורסם

תאמת אין לי ממש צורך בקומפוננט מאחורה, אני לא מתכוון לשבת שם.

וחוץ מזה תנו לי בבקשה עוד המלצות.

תודה

שמע אחי גם אני השבוע קניתי מערכת התלבטתי מלא זמן תראה תמערכת שבניתי

פאנל 6950-הפאנל הרשמי של פיונר לא כמו כל הפרמיר

קומפוננט קידמי של מוראל פולס הפשוט

מאחורה פינור 400 ואט

מגבר לשתיהם של פולס האודיו 1600 ואט 100*4

סאב קיקר C12 עליו מגבר מונו של גנסן

הכל עם התקנה עלה לי 3700

מערכת בת ז*נה מאושר בה עד הגג שומעים קטלני

אני אאוהב לשמוע חזק מאודד ואני לא מסוגל להגביע מעל 40 אתה כבר ניהיה חירש ושומעים באיכות לא מעווט ולא כלום נקיי

פורסם

מה שהציעו לך זה טוב.

מגבר אפשר של חברת MAC AUDIO או מה שהציעו לך.

סאב, רוקפורד, JBL, הפוניקס גולד.

אתה תצטרך לשמוע אותם כדי לבחור אחד מהם או דגמים אחרים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אני חושב שתקח יד שנייה ותעלה ברמה של החלקים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לא מעוניין ביד שניה. לא מבין בזה במיוחד ומפחד להדפק.

אני מעוניין במפרט סביב ה-4000 כולל התקנה.

אני חושב שתקח יד שנייה ותעלה ברמה של החלקים
×
×
  • תוכן חדש...