Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנסי Angel eyes ל-BMW Z3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

אני מעוניין לבדוק את האפשרות להתקין פנסי Angel eyes מלאים ל-Z3 שלי.

איני מעוניין להתקין רק את הטבעות "הזוהרות" הנועדו ליופי אלא את המוצר המלא עם הרפלקטורים (בעתיד מתכנן להתקין קסנון ומכאן נובע המהלך).

 

האם המוצר הבא הוא המוצר המלא? (פנס + רפלקטורים):

http://cgi.ebay.de/BMW-Z3-ANGEL-EYES-SCHEINWERFER-SCHWARZ-ODER-CHROM_W0QQitemZ110207007790QQihZ001QQcategoryZ57310QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

המוצר בגרמנית אך אני מקווה שלפי התמונה תוכלו לזהות את אופי המוצר ומרכיביו.

 

תודה רבה מראש לעוזרים,

לירון.

פורסם

אשאל את השאלה קצת אחרת:

האם לפנסי Angel eyes שלמים יש רכיבים נוספים מעבר לטבעות הזוהרות על פנסי רכב מקוריים? האם קיים ערך מוסף מ-"סתם" טבעות?

או בעצם במילים אחרות, האם שווה להחליף את פנסי הרכב המקוריים למוצר הנ"ל במקום לשים טבעות בלבד?

פורסם

לפי דעתי זה מוצר מלא אבל לא שווה את הכסף וחוץ מזה (לפי דעתי) הפנסים המקוריים יותר יפים מזה. אם אתה רוצה להחליף יש את הפנסים של הזדים החדשות שהם בעצם פנסים שקופים. זה יכול להיות לך יותר זול וגם יותר יפה...

×
×
  • תוכן חדש...