Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני כמה ימים הוחלף מנוע לדייהטסו שרייד שלי. ונוקה הראדיאטור.

המנוע הוא מנוע מיבוא שעשה עד 50 אלף.

המנוע הוחלף מכיוון שהבלוק מנוע שלי נאכל ממי ברז(טעות של הבעלים הקודמים ולצערי לא עליתי על זה)

 

כרגע ישנם מספר בעיות... במנוע החדש

1. כשאני נותן גז(גם בסרק אך במיוחד בנסיעה) יש רעש של תקתוקים כאלו מכיוון המנוע.

כששאלתי את דעת המוסך שהחליף לי את המנוע נאמר שהבעיה מהאגזוז

אך זה לא נראה לי כי הרעש בכלל נשמע מהמנוע.

2. נשמע באמצע נסיעה רעש מכיוון הגלגל השמאלי הקדמי. בדקתי את הגלגל והוא תקין.... האם זאת הציריה שהלכה?

3. נאמר לי שצריך לכוון את התורים... מה זה אומר?

 

תודה מראש לכולם.

פורסם

שלום שי ....

לגבי התקתוקים זה כן יכול להיות האגזוז ..פשוט הרעש נשמע מהמנוע כי יש אפשרות שזה בא מהמניפול (נשרף אטם או לא שמו אותו כמו שצריך בהרכבת המנוע .

איזה רעש נשמע מהגלגל הקדמי תסביר את עצמך קצת יותר פרטני וכדיי לעשות בדקה פשוטה לציריה תסובב את ההגה ימינה עד הסוף ותלחץ על הגז .... צריך לשמוע תקתוקים , רעידות בהגה , וככה תדע גם לגביי שמאל אותו הדבר .

לכוון את הטורים זה אומר שיש לך בורג כיון סל"ד סרק על הקרבורטור \מצערת דלק ,אויר. ששם אתה מכוון את הטורים של המנוע אם אתה לא יודע איפה זה על תתחיל לשחק שם בברגים כדיי שלא תסובב בטעות בורג אחר .

 

בברכה

 

אסי

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

תודה אסי על התגובה המהירה.

אני חושב שהמוסך שהחליף לי את המנוע מנסה להתנער מאחריות. הוא אמר לי תיפנה לאגזוזן, זה בעיה באגזוז.

 

לגבי הרעש מהגלגל זה נשמע כמו רעש מתכתי כזה ,כאילו משהו דופק במתכת....

פורסם

תעשה את הבדיקה שאמרתי לך לגביי הציריות .....

 

וזה גם יכול להיות בולם , בולג"ויינט , משולש .. קפוץ לאיזה מוסך שייתן לך חוות דעת .... הנזק הוא מקסימום 450 במקרה הכי חמור..

 

(כמובן שלא הכללנו ציריה ..)

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

למישהו יש מושג לגבי התקתוקים בזמן לחיצת גז?

אני מדגיש שרק כשאני לוחץ גז נשמעים התקתוקים(בזמן נסיעה שומעים אותם הרבה יותר חזק)

בעל המוסך שהחליף לי את המנוע אמר שזה כנראה מסעייפת היניקה או משהו כזה...

או בעיה באגזוז.

 

למרות שהרעשים נשמעים מהמנוע עצמו!

פורסם
למישהו יש מושג לגבי התקתוקים בזמן לחיצת גז?

אני מדגיש שרק כשאני לוחץ גז נשמעים התקתוקים(בזמן נסיעה שומעים אותם הרבה יותר חזק)

בעל המוסך שהחליף לי את המנוע אמר שזה כנראה מסעפת היניקה או משהו כזה...

או בעיה באגזוז.

 

 

הרעש הוא זרימת הדלק בסעפת היניקה.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האם זה משהו חמור?

אני צריך לדאוג מזה?

כתוצאה ממה זה נגרם?

חוץ מזה מאז החלפת המנוע הרכב רועד בצורה מטורפת....

וזה די מצחיק אבל כאשר אני מדליק את האורות הרכב רועד פי 2....

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
האם זה משהו חמור?

אני צריך לדאוג מזה?

כתוצאה ממה זה נגרם?

חוץ מזה מאז החלפת המנוע הרכב רועד בצורה מטורפת....

וזה די מצחיק אבל כאשר אני מדליק את האורות הרכב רועד פי 2....

במידה והמנוע תקין, והתושבות מנוע שלמות, יש לטפל בקרבורטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...