Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
15-30???! הלוואי עלי שאני אמצא כזה רכב.. למיטב ידיעתי רוב הרכבים שנמצאים למכירה ( 2005 ) עברו את ה90 בסיבוב...

 

כן, שנתון כזה אם תמצא 50 אלף זאת מציאה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

כמו כל דבר במדינתו הקטנה, הכל תלוי בקומבינות.

חברה של חבר רכשה גטס עם אפס קילומטר מחברת השכרה במחירון של רכב השכרה (זה עדיין לא אומר שמישהו בעולם הזה צריך לקנות גטס GLF).

פורסם
חברה של חבר רכשה גטס עם אפס קילומטר מחברת השכרה במחירון של רכב השכרה (זה עדיין לא אומר שמישהו בעולם הזה צריך לקנות גטס GLF).

 

זה לא סיפור, תמיד יהיו רכבי השכרה עם 0 ק''מ שיהיו מוכנים למכור לכם.

 

מיצובישילנסר, המלצה הכי טובה היא לרכוש במגרשים ישירות מחברות ליסינג/השכרה, ולא מגרשים של סוחרים שמוכרים מליסינג/השכרה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום לכולם ..

לי יש לנסר 05 אני בכלל לא אוהב תרכב

הרכב חלש וזקן לא סוחב בגרוש מנוע עצלן

הכיסאות לא נוחות בקיצור יש לי תרכב שנה ומשו ואני בכלל לא אוהב תרכב גם אני קניתי מחברת ליסינג

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מתלבט גם , אבל בין מיצובישי פרימיום לבין פורד פוקוס,כמובן מליסינג או השכרה.

באמת מה דעתכם על פורד פוקוס??

×
×
  • תוכן חדש...