Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש פה בפורום ונעזר הרבה בכל המידע שמצוי כאן.

עןמדת בפני אפשרות לרכוש קורולה 2001 שמורה עם 70000 ק"מ יד ראשונה במחיר 65000 ש"ח.

שאלתי היא האם יש רכב אחר שיכול להתאים לי בתקציב כזה או אפילו נמוך יותר שייתן תמורה טובה יותר לכסף.

הכוונה היא גם מבחינת שנתון וגם מבחינת טיב הרכב.

יש לציין שאני לא צריך רכב משפחתי וגם משהו קטן יותר יספק אותי הסיבה שאני מוכן לרכוש את הרכב היא שהוא במשפחה ואני מכיר את ההסטוריה שלו ועד כמה הוא שמור.

אז מה אתם אומרים ? עסקה כדאית ?

 

תודה לכל העונים ושבוע טוב

 

יוסי

פורסם

מצטרף לנאמר ומחזק.

 

לרכב הנ"ל שוק עירני במיוחד.

 

נדיר למצוא את הרכב הנ"ל במצב ובק"מ שמצאת.

 

סביר מאד שאם אתה לא תקנה, הוא יחטף על ידי מישהוא אחר....

 

פרט לכך, רכב מאד אמין, זריז ביחס למשפחתי, שילוב מעולה של גיר-מנוע וסחירות מעולה, כך שלא תיהיה בעיה למוכרו בעתיד...

 

החסרון של הרכב הוא במרחב פנים מצומצם (בעיקר מאחור), ביחס למשפחתיות אחרות, אך ציינת שגם רכב קטן יותר יספק.

 

המסקנה- אם הנתונים שציינת מאומתים- תתחדש ותהנהץ

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

ובמיוחד מומלץ כי אתה מכיר את הרכב ויודע שהנתונים נכונים והאוטו באמת מטופל טוב.

מכונית מעולה. תקנה ותהנה ממנה

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אחד הרכבים הטובים שקיימים בשוק.

אם לא אכפת לך לשלם מעל המחירון, אז לך על העיסקה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

הסיבה שאני מוכן לרכוש את הרכב היא שהוא במשפחה ואני מכיר את ההסטוריה שלו ועד כמה הוא שמור.

 

למשפט הזה יש משקל מאד גדול.

גם טויוטה רכב אמין

פורסם

למרות שהרכב הוא יקר מכל המשפחתיות, הוא שווה כל שקל.

ועוד במצב חדש כל כך, עוד יותר מומלץ, אמינות מדרגה ראשונה,

זריזות, וגם ביחס לכל המשפחתיות היא חסכונית אפילו.

מראה מצוין, אמינות, חסכוניות, ק''מ נמוך, זריזות, מצב חדש, מהמשפחה??:shock:

מה אתה צריך יותר מזה?

מציע לך לטוס ולקחת את הרכב.:-)

 

שיהיה לך יום טוב ובהצלחה:wink:

פורסם
למרות שהרכב הוא יקר מכל המשפחתיות, הוא שווה כל שקל.

ועוד במצב חדש כל כך, עוד יותר מומלץ, אמינות מדרגה ראשונה,

זריזות, וגם ביחס לכל המשפחתיות היא חסכונית אפילו.

מראה מצוין, אמינות, חסכוניות, ק''מ נמוך, זריזות, מצב חדש, מהמשפחה??:shock:

מה אתה צריך יותר מזה?

מציע לך לטוס ולקחת את הרכב.:-)

 

שיהיה לך יום טוב ובהצלחה:wink:

 

 

מודל 2001 ב 65,000 אלף שקל והרכב שווה כל שקל, מה באמת ?

הרכב צפוף מאוד במושב האחורי, במידה ויש יותר מ 2 ילדים על מושבי בטיחות או אפילו בוסטרים, אין מקום אפילו לילד נוסף מאחור.

מראה מצוין - על טעם וריח..

ב 65 אלף ש"ח ניתן לרכוש רכבים חדשים ממודלים 2003 , ואם רחמנא ליצלן הולכים על תוצרת אירופה גם מודל 2004 יכנס לתמונה, כולם עדיפים במרחב הפנים ובבטיחות מהקורולה הנ"ל.

אני לזוגתי רכשתי אומנם מליסינג פיקאסו מודל 2004 , 4כ"א , ESP , וכל האיבזור החשמלי אשר ניתן לחשוב עליו בסכום נמוך יותר מזה אשר ציינת.

אין ספק שהפיקאסו משפחתית הרבה יותר מהקורולה הצפופה הזאת, אבל העדר כמו עדר..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אוקיי אז היא צפופה.

אבל הפיקאסו היא בכלל לא באותה הקבוצה.

אתה משווה בניהם בכלל?

גם באמינות הפיקאסו יותר טובה?

היא יותר חסכונית וזריזה מהקורולה?

ועל סמך מה אתה קובע שהפיקאסו היא יותר טובה מהקורולה?

מאיזו בחינה?

פורסם
אוקיי אז היא צפופה.

אבל הפיקאסו היא בכלל לא באותה הקבוצה.

אתה משווה בניהם בכלל?

גם באמינות הפיקאסו יותר טובה?

היא יותר חסכונית וזריזה מהקורולה?

ועל סמך מה אתה קובע שהפיקאסו היא יותר טובה מהקורולה?

מאיזו בחינה?

 

 

הפיקאסו עדיפה מכול הבחינות מהקורולה , במיוחד מזו שפותח השירשור כיוון אליה.

כאשר השואל מדבר על רכב משפחתי או אז הפיקאסו נמצאת בכמה רמות מעל הקורולה הבינונית והצפופה , דרך אגב , הפיקאסו המתבססת על שילדת הקסארה , לא כל כך גדולה פיזית, אך היא גאונית בתיכנון ומרווח הפנים.

 

נכון הפיקאסו לא באותה קבוצה, אך מבחינת מחיר , הם כנראה באותה קבוצה על פי המחירון המעוות של לוי יצחק..

לגבי האמינות של הפיקאסו, מציע לך לבדוק חוות דעת מחו"ל על הרכב, סביר להניח שתופתע, אני בעל אחת באופן אישי, ובמשפחה יש עוד אחת מונעת סולר, ללא כל תקלות ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
הפיקאסו עדיפה מכול הבחינות מהקורולה , במיוחד מזו שפותח השירשור כיוון אליה.

כאשר השואל מדבר על רכב משפחתי או אז הפיקאסו נמצאת בכמה רמות מעל הקורולה הבינונית והצפופה , דרך אגב , הפיקאסו המתבססת על שילדת הקסארה , לא כל כך גדולה פיזית, אך היא גאונית בתיכנון ומרווח הפנים.

 

נכון הפיקאסו לא באותה קבוצה, אך מבחינת מחיר , הם כנראה באותה קבוצה על פי המחירון המעוות של לוי יצחק..

לגבי האמינות של הפיקאסו, מציע לך לבדוק חוות דעת מחו"ל על הרכב, סביר להניח שתופתע, אני בעל אחת באופן אישי, ובמשפחה יש עוד אחת מונעת סולר, ללא כל תקלות ..

 

הפיקאסו עדיפה בכל?! גם בביצועים? גם בצריכת הדלק? גם באמינות? גם בעלות אחזקה? גם בסחירות ושמירת ערך?

אתה טועה ומטעה! ראשית הקורולה והפיקאסו אינן מאותו סגמנט. הקורולה משפחתית קומפקטית ואילו הפיקאסו משפחתית, הקרובה יותר למיניואן.

 

שנית, האנטגוניזם שלך כלפי רכבים יפניים, יוצא מכל פרופורציה אפשרית ושוב- עלול לגרום להטעיית אנשים תמימים, תוך עיוות מוחלט של המציאות.

 

לפותח השרשור- נראה לי שישנו קונצנזוס בפורום, לגבי כדאיות הרכישה של האקזמפלר שמצאת. ואם תתחרט בעקבות דעתו של CX25GTI, יש לי קונה לרכב הנ"ל :-).

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
הפיקאסו עדיפה בכל?! גם בביצועים? גם בצריכת הדלק? גם באמינות? גם בעלות אחזקה? גם בסחירות ושמירת ערך?

 

אתה טועה ומטעה! ראשית הקורולה והפיקאסו אינן מאותו סגמנט. הקורולה משפחתית קומפקטית ואילו הפיקאסו משפחתית, הקרובה יותר למיניואן.

 

שנית, האנטגוניזם שלך כלפי רכבים יפניים, יוצא מכל פרופורציה אפשרית ושוב- עלול לגרום להטעיית אנשים תמימים, תוך עיוות מוחלט של המציאות.

 

לפותח השרשור- נראה לי שישנו קונצנזוס בפורום, לגבי כדאיות הרכישה של האקזמפלר שמצאת. ואם תתחרט בעקבות דעתו של CX25GTI, יש לי קונה לרכב הנ"ל :-).

 

עידן

 

מה הקשר בין האנטגוניזים שלי למה שנכתב בתגובה שלי ?

ציינתי שבמחיר של קורולה 2001 , יש אופציות טובות הרבה יותר לקניה .

ביניהם גם רכבים יפנים, לקחתי את הנושא לקצוניות עם הפיקאסו, אבל המסר הועבר היטב.

 

מעבר לזה, הייתה לך פעם פיקאסו שאתה כותב בנחרצות גדולה כל כך ובאדום על הביצועים, האחזקה והאמינות של הרכב ??

מה על האמינות של הקורולה אשר יותר ויותר מתגלה כלא מבריקה בלשון המטע , מדוע אתה לא טורח להביא לידיעת השואל על המנועים הנגמרים של הרכב , על מחשבי מנוע + קטליזטורים בעלויות אדירות ??

אתה לא חושב שאתה גורם להטעיית אנשים תמימים ?

 

האמת קצת שונה ממה שעדת עיוורי הטויוטה מייצרים פה בפורום, הרכב לחלוטין אינו נקי מתקלות , וחלקן לא פשוטות כלל וכלל, שלא לומר יקרות מאוד לתיקון.

 

מעניין אם התקלות הקשות המתגלות ברכבי טויוטה היו מתרחשות בכול רכב אירופאי ללא תלות במוצאו, או אז אילו רעשים היו פה בפורום.

 

מעבר לזאת , זכותי להביע את דעתי לכפור באלילת השוק הישראלי ולטעון שיש רכבים טובים יותר, מותר גם להביע דעה אחרת, התגובה שלך מראה על קיבעון שלא לומר שעה ידועה מראש על המותג אותו אתה משווק גם דרך הסימלון שלך, זה כנראה מדגים את האוביקטיביות הרבה שלך ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מה על האמינות של הקורולה אשר יותר ויותר מתגלה כלא מבריקה בלשון המטע , מדוע אתה לא טורח להביא לידיעת השואל על המנועים הנגמרים של הרכב , על מחשבי מנוע + קטליזטורים בעלויות אדירות ??

אתה לא חושב שאתה גורם להטעיית אנשים תמימים ?

 

 

התקלות המדוברות מתייחסות לדור החדש של הקורולה, הדור הישן(בו דובר בשירשור זה), מתאפיין באמינות מופתית.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
התקלות המדוברות מתייחסות לדור החדש של הקורולה, הדור הישן(בו דובר בשירשור זה), מתאפיין באמינות מופתית.

תתפלאו,אבל בעיית בלאי המנועים משותפת לכל דגמי הקורולה שצוידו במנועי ה VVTI.

לקורולה מהשנים האלו לא כדאי להיתייחס כמכונית מישפחתית אלא כאל סופר מיני עם תא מטען,לאור המרחב הפנימי המצומצם למדי שלה,בלשון המעטה.

למעט ביצועים טובים וצריכת דלק נמוכה יחסית,מדובר במכונית בינונית מינוס מכל יתר הבחינות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...