Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו לי ח'ברה מה נסגר פה ,סך הכל טויוטה קורולה לא 328 על מה ולמה 65 אלף , וכמו שכמה פה אומרים ''הכי אמין''

חסר יפניות אמינות ,בקיצור חבר תתמקח על מחיר סביר כי 65 ק'ש לא היתי משלם אני ספציפית על קורולה שבמושב האחורי אני יכול לאחסן כלב + עציץ ובתא מטען אני יכול לאחסן גג תבונזו .

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם
תגידו לי ח'ברה מה נסגר פה ,סך הכל טויוטה קורולה לא 328 על מה ולמה 65 אלף , וכמו שכמה פה אומרים ''הכי אמין''

חסר יפניות אמינות ,בקיצור חבר תתמקח על מחיר סביר כי 65 ק'ש לא היתי משלם אני ספציפית על קורולה שבמושב האחורי אני יכול לאחסן כלב + עציץ ובתא מטען אני יכול לאחסן גג תבונזו .

 

אין לו מה להתמקח, כיוון שבשוק המשומשות הקורולה היא להיט גם אילו שיצאו מליסינג, לא משנה שהמנוע נוטה לשבוק חיים או שהמחשב מחזיר נשמתו לבורא..

אל תבלבל את הישראלי המצוי עם עובדות.

פורסם

שוב שלום לכולם, זה אני שפתח את השרשור...

 

קראתי בעיון את כל התגובות, ורציתי לומר שהשיקול שלי ברכישת הרכב הוא ענייני לחלוטין. הרי היום בשוק המשומשות קשה מאד לרכוש רכב מחשש שיעבדו עליך או שלא תגלה איזו בעיה שהיתה למרות כל הבדיקות המתוחכמות. כמו כן זה רכב שאני יודע שלא תהיה לי בעייה למכור, בניגוד לכל מיני רכבים אירופאים כמו פיקאסו ודומיו...

בכל הקשור לבעיות מנוע, לא היתה לרכב הזה שום בעיה עד היום והביקור היחידי במוסך היה לטיפול. אני גם לא בטוח שהמנוע הוא VVTI כי לא כתוב בצד הרכב כמו בקורולות אחרות שראיתי... אבל אני לא בטוח בכך.

גם בעיית המקום מאחורה לא משנה לי כי אין לי ילדים וכו'

לכן נראה לי שזאת הבחירה הכי פרקטית אם מביאים בחשבון את כל הגורמים הרלוונטים מבחינתי, והתגובות של הגולשים כאן רק חיזקו את דעתי.

 

ולבחור עם הפיקאסו - אין מה לעשות, לפעמים כשאתה חלק זעיר וחסר השפעה מן השוק, אתה צריך ללכת עם הזרם או שבסופו של דבר תפסיד כסף ותיתקע עם האוטו עד שתמכור בחצי חינם. אני בכל אופן לא במצב של הרפתקנות כרגע .

 

שוב תודה לכל המגיבים ואשמח לראות עוד דעות מגולשים נוספים

 

:wink:

פורסם

עדיין לא קניתה את הרכב? תיזהר שמישהו אחר לא יחטוף אותו:wink:

שוב, לפי דעתי החלטה נכונה, רק תנסה להוריד קצת את המחיר.

לגבי המנוע, מ-2001 הקורולה מצויידת במנוע חדש VVT - בעל שרשרת טיימינג (כמו באלמרה), ותיזמון שסתומים משתנה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

לדעתי קניה טובה. (אם מדובר בדגם GLI)

אם תתאכזב , במקרה הגרוע, תמכור קורולה יד 2 עם ק"מ נמוך - תיחטף במהירות גם כן.

 

היתה לנו כזאת במשפחה במשך לא מעט שנים , והיינו מאוד מרוצים ממנה.

אנשים פה מגזימים עם המרחב במושב האחורי... אפשר לחיות עם זה בשלום זה לא כזה גרוע.

 

לבחור עם הפיקאסו, לקנות מיניוואן צרפתי מליסינג זאת בהחלט לא אופציה עדיפה...!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לדעתי קניה טובה. (אם מדובר בדגם GLI)

אם תתאכזב , במקרה הגרוע, תמכור קורולה יד 2 עם ק"מ נמוך - תיחטף במהירות גם כן.

 

היתה לנו כזאת במשפחה במשך לא מעט שנים , והיינו מאוד מרוצים ממנה.

אנשים פה מגזימים עם המרחב במושב האחורי... אפשר לחיות עם זה בשלום זה לא כזה גרוע.

 

לבחור עם הפיקאסו, לקנות מיניוואן צרפתי מליסינג זאת בהחלט לא אופציה עדיפה...!

 

 

למה ?

הייתה לך פעם פיקאסו ?

אתה מכיר את הרכב הספציפי שנקנה ואת מצבו ?

 

הכללה גורפת ולא חכמה, מילא אם היית כותב שלא מומלץ לקנות רכב מליסינג, אבל כאשר מציינים מוצא צריך לפחות לגבות את זה עם עובדות, שמשום מה חסרות בהודעה שלך..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מכיוון שפותח השרשור רוצה להפחית את אחוזי הסיכון / אי הוודאות למינימום האפשרי ,

בוא נציג את זה כך:

 

נניח שהיית צריך להמר על אחד משניים מה היית עושה?

1) רכב יפני אמין ומוכח עם היסטוריה ידועה מהיום הראשון, בעל ק"מ נמוך.

2) רכב צרפתי עם עבר לא ידוע ועתיד מעורפל שהיה בחברת ליסינג.

 

איפה סיכויי הנפילה גבוהים יותר?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הויכוח הנ"ל בא וחוזר עשרות פעמים.

 

הכל בהתאם לדרישות הקונה.

 

1. קונה שבראש סדר העדיפויות, נוחות, פינוקים, מרחב, תוך התפשרות על אמינות, שמירת ערך, ביקורים תכופים יותר במוסך- סביר להניח שיעדיף את הפיקאסו.

 

2. קונה שבראש סדר העדיפויות, אמינות, שקט נפשי, שמירת ערך, כלומר רכב של "שים דלק וסע" מטיפול לטיפול- סביר להניח שיעדיף את הקורולה.

 

 

מכיוון שפותח השרשור ציין מספר פעמים שהוא קונה מסוג 2, הקורולה תהווה קניה מצויינת עבורו, בעוד הפיקסאו נופלת מיידית.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
מכיוון שפותח השרשור רוצה להפחית את אחוזי הסיכון / אי הוודאות למינימום האפשרי ,

בוא נציג את זה כך:

 

נניח שהיית צריך להמר על אחד משניים מה היית עושה?

1) רכב יפני אמין ומוכח עם היסטוריה ידועה מהיום הראשון, בעל ק"מ נמוך.

2) רכב צרפתי עם עבר לא ידוע ועתיד מעורפל שהיה בחברת ליסינג.

 

איפה סיכויי הנפילה גבוהים יותר?

 

להזכיר לך, יש מתלוננים רבים פה בפורום, ובפורומים אחרים על כך שמנוע הקורולה (והמחשב +קטליזטור) מחזירים את נשמתם לבורא בסביבות ה 80000 - 100000 ק"מ .. , גם אילו שטופלו במסירות, מה זה אומר ?

 

מעבר לזה, פיקאסו פרטית מודל 2004 מחירה כיום כ 68,000, אז מה אתה היית מעדיף, קורולה מודל 2001 צפופה ומיושנת, לעומת פיקאסו מודל 2004 מרווחת להפליא ?

 

דרך אגב , גם אני רכשתי רכב מליסינג, ספר הטיפולים הוצג לפני במלואו, כל הבעיות אשר עלו בבדיקה תוקנו במוסך מורשה על חשבון החברה המוכרת, והרכב ללא כל תאונה , לא כולם רמאים.

פורסם

לשכן שלי היה עד ללא מזמן קורולה שנת 2000 או 2001, לא זוכר, והיא שבקה חיים רק אחרי 500000 ק"מ על מנוע אחד! אז כל עוד אתה לא קורע אותה ועושה לה טיפולים בזמן והכל בסדר אין סיבה שילך לה המנוע!

פורסם
לשכן שלי היה עד ללא מזמן קורולה שנת 2000 או 2001, לא זוכר, והיא שבקה חיים רק אחרי 500000 ק"מ על מנוע אחד! אז כל עוד אתה לא קורע אותה ועושה לה טיפולים בזמן והכל בסדר אין סיבה שילך לה המנוע!

 

אני קצת מתקשה להאמין לך, כיוון שאם מדובר על מודל 2000, כלומר 8 שנים על הכביש , הנסועה השנתית עומדת על 62,500 ק"מ , ואם מדובר על מודל 2001 הנסועה השנתית עומדת על 71,400 ק"מ..

 

אלא אם כן מדובר על מונית, המספרים שמסרת פה נראים מופרכים .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

למזלי יצא לי רק פעם אחת ליסוע בזוועה הזאת שנקראת טיוטה קורולה , משנת 2001 .

ישבתי בספסל האחורי (לבד) הצפיפות הרגה אותי אין מקום לזוז , התחלתי להרגיש קלסטרופוב למזלי הנסיעה הייתה בסך הכל כמה דקות , שלא נדבר על הפשטות בפנים הכל ניראה מאוד פשוט קודר ומזכיר יותר רכב משנות ה-90 המוקדמות גם באיבזור וגם בעיצוב המרובע הזה שמזכיר סובארו DL .

רכב למשפחה ? ממש לא ניראה לי .

עכשיו המחיר? 65 אלף על מה? על קופסאת פח משנת 2001 ? במחיר הזה אתה יכול לקנות ניסאן אלמרה 2004 לדוגמא ועוד ישאר לך עודף לביטוח וארוחת גורמה .

מראה טוב יותר מבפנים ומבחוץ , אמינות מעולה (מניסיון הייתה לנו אחת במשך שנתיים) בטח שלא תיפול מהאמינות הטיוטה, מנוע 1800 חסכוני יחסית והכי חשוב כמובן מרחב פנימי הרכב מרוחב בהרבה מהטיוטה .

אופציה נוספת , הונדה סיווק 2003 ואם תחפש טוב אפילו 2004 , שוב היותרונות ברורים על הטיוטה .

את שתי המכוניות הנהל לא יהיה לך בעייה לתחזק או למכור בבוא העת .

אל תלך עם הראש בקיר ועם המחירון המוגחך של אדון יצחק לוי .

 

ואם תפתח קצת את הראש יותר, יש לך אופציות מעולות של אירופיות מאובזרות ובטוחות מאוד וגם משנתון גבוה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...