Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי ה-GT תיסע תהנה כמה חודשים והכי חשוב תלמד את הרכב, לאחר מכן תקפוץ לרפי שישים לך אקיוטק, והחיוך לא ירד לך מהפרצוף :lol:

 

דרך אגב,

חשבתי על איזה משהו סולידי שנראה לי הכי יתאים, האחות הצעירה מבית טויוטה, יאריס T-SPORT, השתגעתי לגמרי או שהיא ב'אמת נחמדה וחביבה כמו שאומרים??

 

עגלה מתה. רכב עם התנהגות מצויינת וביצועים גרועים, זה לא זה. כל שכן אם יש לך תקציב גדול מ-20K. (הסיבה שקניתי וולקן הייתה תקציב בלבד.)

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם הייתה לי 106 לא הייתי עובר ל- T-sport

במחשבה שנייה לא הייתי קונה T-sport בשום מצב

זה נכתב ברגע של נואשות.

בכל מקרה אני עדיין דבר בחיפוש אחר MR-2, ו-2 האופציות הנוספות הן GT או WRX 01.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
ה106 של נדב נמכרה.:|

נו ו....

עכשיו נותנים בראש בחיפושים אחר MR-2 או אימפרזה טורבו :wink:

 

 

דרך אגב,

רק עכשיו אחרי שמכרתי אותה הבנתי איזה טעות גדולה זאת!

נסעתי מקודם על 206 XS לקחתי סיבוב קטן ליד הבית שאני מכיר אותו כמו כף היד שלי, ב-206 עוד שנייה נכנסתי בקיר בעוד שב-GTI לא הייתי מרגיש בכלל את הסיבוב, חבל חבל אבל צריך לחשוב קדימה!

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
נו ו....

עכשיו נותנים בראש בחיפושים אחר MR-2 או אימפרזה טורבו :wink:

 

 

דרך אגב,

רק עכשיו אחרי שמכרתי אותה הבנתי איזה טעות גדולה זאת!

נסעתי מקודם על 206 XS לקחתי סיבוב קטן ליד הבית שאני מכיר אותו כמו כף היד שלי, ב-206 עוד שנייה נכנסתי בקיר בעוד שב-GTI לא הייתי מרגיש בכלל את הסיבוב, חבל חבל אבל צריך לחשוב קדימה!

 

*עריכה*

מה שבטוח, אני כבר התחלתי להתגעגע אליה ובעוד כמה שנים אני יחזור שוב לאחת כזאת, כרכב שני בבית :-D

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

נדב, במקום לשאוף ש-106GTI תהיה רכב שני בבית, תשאף ש-911 טורבו תהיה רכב שני. :);-)

 

ואם תקנה בזוקה, תראה שכתוב לך בעתידות שככל שהזמן עובר ואתה לא מוצא מחליפה, הבאסה רק גודלת :arrow:

פורסם
אם הייתה לי 106 לא הייתי עובר ל- T-sport

במחשבה שנייה לא הייתי קונה T-sport בשום מצב

 

אם היתה לי 106 גם אני כנראה לא הייתי עובר ליאריס. היאריס מצויינת, אבל היא לא עולה על ה 106 מבחינה ספורטיבית, והיא יקרה ואמינה יותר, וזה לא סיבה מספיק טובה לעבור רכב.

 

בקשר להערה השניה, היאריס היא רכב מצויין, אני לקחתי אותו לפני 4 שנים. מצד אחד התבאסתי ש"פיספסתי" את דור הספורטיביות הידועות כמו ה 106. אחרי שנסעתי בשני הרכבים הבנתי שהרבה הבדל אין. היאריס אומנם גבוהה יותר, אבל ספורטיבית, קלה מאוד, חזקה באופן דומה ובגימקנות יכולה לתת תוצאות דומות ל 106. אם היום הייתי חוזר לשלב של קטנה ספורטיבית - היאריס הייתה הבחירה שלי. לא בגלל שהיא טובה יותר מה 106, אלא בגלל שהיא לא פחות טובה מצד אחד, ואמינה\בטוחה\מאובזרת יותר מהצד השני ...

פורסם
יאריס חלשה מ-106 GTI, ובהפרש!! איך שלא תהפוך את זה. (מנסיעה על שתיהן)

 

אבל נדב לא יפזול ליאריס... אני מכיר אותו ;-)

חחח אתם מצחיקים אותי.

1. ה-106GTI והאיריס מבחינת כוח ומהירות זה עולם אחר, לגבי אחיזה אין לי מושג אבל סביר להניח שה-GTI עדיפה, למרות התוצאות המפתיעות שלה בג'אמייקנות השונות (מה שהדוקטור אולי יכול להסביר...)

2. נראה לכם ב'אמת שאני יעבור ליאריס, זה היה לגמרי בצחוק!

3. אני עובר לאימפרזה טורבו או לאון טורבו או MR-2.

 

 

נ.ב.

רק אתמול היה לי קצת זמן פנוי אז סיימתי את קריאת מגזין "אוטו" של חודש שעבר, וכמה כואב הלב לראות את הנתונים והביצועים שה-GTI הפגינה שם, פשוט לא ייאמן!

מה שכן, אותי מעניין היה לראות מה התוצאות שהייתה משיגה שלי שם, כי ההבדל באחיזה בין שלי למקורית שבחנו הן עולם ומלואו.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383


×
×
  • תוכן חדש...