Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה אני מאוד אודה אם מישהו התנסה בדבר ויוכל לעזור לי.

כל הקיצים החמים שעברו על האוטו גבו את המחיר שלהם(חום+זיעה) - מסכנה הידית.

 

היא לא יפה, וכבר לא נוחה ולכן אני רוצה להחליף.

יש לי שם רוורס שאני צריך להרים טבעת שיושבת מתחת לכדור ורק אז לשלב.

עדיין לא החלטתי אם להביא ידית מקורית(450 שח!! :shock:) או לקנות משהו ספורטיבי של OMP ובסגנון..

אם מישהו התנסה ויוכל לעזור לי אני אודה לו.

 

תודה רבה

קובי.

[B][I][U]איביזה טורבו + חמוצים:-)[/U][/I][/B] [B][I][U][URL="http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2087368#post2087368"][/URL][/U][/I][/B]

פורסם
שלום, עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובה אני מאוד אודה אם מישהו התנסה בדבר ויוכל לעזור לי.

כל הקיצים החמים שעברו על האוטו גבו את המחיר שלהם(חום+זיעה) - מסכנה הידית.

 

היא לא יפה, וכבר לא נוחה ולכן אני רוצה להחליף.

יש לי שם רוורס שאני צריך להרים טבעת שיושבת מתחת לכדור ורק אז לשלב.

עדיין לא החלטתי אם להביא ידית מקורית(450 שח!! :shock:) או לקנות משהו ספורטיבי של OMP ובסגנון..

אם מישהו התנסה ויוכל לעזור לי אני אודה לו.

 

תודה רבה

קובי.

 

ניתן להחליף לידית אפטר-מארקט, אך יש צורך שהיא תתאים ל-LIFT UP REVERSE.

 

אצלי בקאפה מורכבת ידית עור של MOMO שרכשתי באיביי, והיא מרגישה הרבה יותר טוב מהמקורית.

 

שים לב שהידית המקורית די קצרה, כך שידית גבוהה מדי לא תהיה נוחה - ישנה השפעה על מהלך היד על מנת להחליף הילוך. כמו כן, פירוק הידית המקורית די קשה, אני נאלצתי לחתוך אותה, אם כי במקרה שלך לא נראה לי שזה משנה כל כך.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

יש קאפה בפירוקיה בירושלים, במקרה ואתה צריך משהו. היא בצבע ירקרק כזה, ויש עוד איזה רכב שיושב לה על הגג.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...