Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

 

 

אני בימים אלה מתכנן רכישה של מערכת לרכב,

 

מדובר בטויוטה RUNX, למי שלא מכיר- צורתו זהה כמעט לגולף. סוג של האצ'בק 5 דלתות.

 

יש לי סאב פיוניר 800W הוותיק למי שמכיר משכבר הימים, שנה וחצי בערך שעבד 3 חודשים ומאז ישב בחדר.

 

אני מתלבט בין כמה דגמים של מגברים + קומפוננטים איכותיים שיוכלים לעבוד כמו שצריך.

 

וכמובן לתת את התפוקה הטובה ביותר ביחס למחיר.

 

 

חשבתי על מגבר של Rockford P450 שהבנתי שהוא הגירסה המחודשת של P4004 שבעצם "הפסיד" לדגם 75.4 של JBL.

 

השאלה שלי היא בעצם איך כרגע P450 מתמודד מול ה JBL 75.4 ? (למי שכמובן יש ניסיון עם ה 450)

 

אם יש המלצות למגברים באותו הרמה פחות או יותר אני אשמח לדעת.

 

 

 

לגבי קומפוננט, יש את המורל פולס 6.5, האם הוא יתאים לאחד מן המגברים הנ"ל?

 

מה לגבי קומפוננט של לייטנינג אודיו ? (למיטב ידיעתי היא קשורה איכשהו לרוקפורד)

 

אם אני לא טועה הדגם של הלייטנינג הוא S4.65, ומה קורה לגבי ה B3.12 של לייטנינג ? איך הם?

 

 

בסופו של דבר, מה יעבוד הכי טוב עם מה? כי אני ממש לא חזק בתחום.

 

אני אשמח אם תמליצו לי על משהו איכותי עם החלקים הנ"ל פחות או יותר.

 

 

 

 

 

 

תודה רבה,

יוגב.

do ya wanna check my ride skillz?

jah fag. :-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...