Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי 13 סרטי צילום מלאים במטעמים, כולם פותחו על שקופיות (לצורך פרסומם במגאזין) , השאלה היא...יש למישהו מושג איך סורקים שקופיות, בכדי שאני אוכל להעלות אותם כאן?...

 

בטח עלית על זה בעצמך - סורק שקופיות :D

 

לתוצאה איכותית פחות תוכל לסרוק בסורק רגיל, לשנות את הצבעים בפוטושופ ולהגדיל (או לסרוק ב-DPI גדול ולעשות קרופ). יש גם סורקים ביתיים שנותנים את האופציה לסרוק נגטיבים או שקופיות.

 

או שתוכל לגשת לחנות צילום יחסית גדולה שיש לה סורק שקופיות ולבקש ממנו לפתח לך את התמונות, או שיסרוק לך אותם לדיסקט.

 

למידע נוסף כנס לפורום צילום של תפוז, אם שם לא יעזרו לך אז כנראה שאיאפשר לסרוק כתוביות :wink:

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

בחנויות צילום יש סורק שקופיות , ואחרי זה הם יעבירו לך את זה על דיסק

יעלה לך כמה עשרות שקלים אולי פחות....

פורסם

1. בכל חנות צילום המכבדת את עצמה (אני מכיר אחת כזאת בתל אביב - פוטוגן) ישמחו לסרוק לך את השקופיות תמורת סכום כסף לא מבוטל (במיוחד אם שקופיות מותקנות במסגרות - כי אז יש הרבה עבודה ידנית)...

יתרונות: חוסך זמן, איכות לא רעה.

חסרונות: לא זול במיוחד, אין יכולת לשחק עם הגדרות סריקה שונות.

 

2. לחפש חבר שיש לא סורק פילמים (רמז: :mm_wink:) ולבקש ממנו...אני לא מתחייב ל13 סרטים, אך מוכן להשקיע...(בעייה יחידה - מעל 100 סרטים שלי ושל אישתי שעומדים בתור :)

יתרונות: חינם. ניתן לסרוק בדיוק כפי שאתה רוצה.

חסרונות: איכות תלוייה במיומנות המפעיל :roll:. לוקח זמן.

 

3. לחלק מסורקים "רגילים" יש מתקן מיוחד לשקופיות (לדוגמה, לדגמים יקרים של HP).

יתרונות: לא מצאתי

חסרונות: איכות על הפנים.

 

P.

 

נב: דבר איתי בה"פ, נראה מה אפשר לעשות...(יש לי איזה הנחה בפוטוגן)

פורסם

ממליתץ בחום לא ללכת לפוטוגן, שמעתי על הרבה מקרים שהם עשו עבודות גרועות עם פיתוח, במקרה שלך זה לא אקטואלי כי כבר פיתחת, אני רק תורם את פיסת המידע שלי, אני ממליץ על אינטר-פוטו ברחוב אלנבי לקראת בניין האופרה.

פורסם

יש סורקים כאילה שיש להם אופציה של סריקת שקופיות

לדוגמא לי יש סורק HP 3570C

ויש לו את האופציה הזאת נסיתי לעשות שקופיות וזה יצא מצויין באיכות מעולה.

מקווה שעזרתי. :oops:

×
×
  • תוכן חדש...