Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חג שמח.:multi:

יש לי אופל אסטרה שנת 2000, 5-דלתות.מנועה 1600.

אני חדש בשיפורים :cry: ואני רוצה להוסיף קצת כ"ס לרכב.:wink:

חוץ מפילטר פתוח אין לי כלום.:roll:

מה אתם אומרים?:?:

מה אפשר לעשות? וכמה זה יוסיף לי כ"ס?:?:

תודה :wink:

פורסם

www.umi.co.il תמצא את המוסך הכי קרוב אליך ותברר מחיר - כשתדע תודיע לי , אסטרה זה הרכב הבא שלי.

(תברר על GSI 1600 של קורסה , ה-2200 של האסטרה נותן רק 147 כ"ס ותצטרך להנמיך שלדה בערך בשני אינץ')

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

פורסם
www.umi.co.il תמצא את המוסך הכי קרוב אליך ותברר מחיר - כשתדע תודיע לי , אסטרה זה הרכב הבא שלי.

(תברר על GSI 1600 של קורסה , ה-2200 של האסטרה נותן רק 147 כ"ס ותצטרך להנמיך שלדה בערך בשני אינץ')

להנמיך שלדה?

מה הקשר אגב ל1600 GSI של הקורסה? ממתי הוא נמכר עם האסטרה? ועם הוא לא נמכר עם האסטרה למה שזה משו שיאושר ברשיונות?

 

שוב אני חוזר ושואל,למה להנמיך שלדה ב2 אינץ' ולא בחצי אינץ'? ולמה לא הלשאיר בדיוק כמו שזה?

פורסם

בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

מאקסיזם , לא בדקתי אם זה מאושר אבל הגיוני שכן כי עקרונית זה אותו מנוע - מצד שני זה הגיוני אז הגיוני שלא (יחי משרד התחבורה)

ואם משתילים 2.2 GSI אז להנמיך את השלדה בשני אינץ' לשיפור היציבות כדי שהאוטו לא יעוף לפי הנחיות יצרן - אני מאמין שהמהנדסים של אופל מבינים יותר ממני.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

פורסם
בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

 

פילטר , דוד אחורי וצ'יפ- לא ייתנו אפילו 10 כ"ס נקי ויעלו ביחד כ3K, למה סתם לקשקש.

להוציא עוד 25 כ"ס ממנוע אטמוספרי 1600 זה לא סיפור פשוט אם מוגבלים תקציבית...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בשביל 15-20 כ"ס אתה לא צריך ללכת רחוק , הדברים הפשוטים - צ'יפ וכו'.

בשביל תחושה של 15 כח סוס לא צריך ללכת רחוק,בשביל באמת לקבל אותם בפועל ולקבל שיפור בפועל,במנוע 1.6 אטמוספרי כן צריך ללכת רחוק.

מאקסיזם , לא בדקתי אם זה מאושר אבל הגיוני שכן כי עקרונית זה אותו מנוע - מצד שני זה הגיוני אז הגיוני שלא (יחי משרד התחבורה)

אם זה אותו מנוע למה להשתיל אותו באסטרה? מנוע GSI של קורסה נותן הרבה תמורה בתוך סופר מיני כמו קורסה- לא בתוך אסטרה.

ואם משתילים 2.2 GSI אז להנמיך את השלדה בשני אינץ' לשיפור היציבות כדי שהאוטו לא יעוף לפי הנחיות יצרן - אני מאמין שהמהנדסים של אופל מבינים יותר ממני.

באמת?

ואני חשבתי לתומי שסט צמיגים איכותיים,בולמים וקפיצים - והכי מצחיק? לא חייב בכלל הנמכה.

 

אגב,ההבדל בין ASTRA GSI ל ASTRA רגילה במודלים האלו - אין הבדל ממש מבחינתי מתלים וכן הלאה.

 

שתיהן מתנהגות בצורה מהנה יחסית.

 

דרך אגב,שיפור של 15-20 כח סוס לא יעיף שום רכב מהכביש.

 

פורסם

בכלל אין הרבה מה לעשות ל-1600 , אני מסכים איתך שהאחיזה של האוטו מצוינת , ושוב - המהנדסים של אופל אמרו , לא אני.

חוצמזה שמה-GSI של הקורסה אפשר בכיף לשלוף 140 סוסים בהשקעת של 3000-4000 שקל.

זה כבר 147 סוסים ועדיין סופר!8)

פורסם

אלוהים ישמור, כמה שטויות המנוע GSI של הקורסה מגיע 109 כח עם הבלוק של C16XE איך בדיוק בהשקעה של 3-4 אלף תגיע ל140??

לא חבל סתם לשגע את הבנאדם?

פורסם
חברים אני בסה"כ רוצה להוסיף 15-25 כ"ס

 

בשביל תוספת כזו תצטרך לוותר קצת על איכות חיים.

לפי דעתי סט קאמשאפט טוב עם שיפורי יניקה ופליטה יכולים לתת לך את התוספת שתדרוש.

כמובן שזה בא על חשבון כח בסל"ד נמוך/ביניים ולפעמים גם מתבטא בעבודה לא עגולה של המנוע בסרק (אבל אני מאמין שאם תקנה קמשאפטים יעודיים אז רוב הסיכויים שלא תהיה לך את הבעיה הזו). יש המון קיטים עם התקנה פשוטה בגרמניה, פשוט צריך לחפש קצת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
בכלל אין הרבה מה לעשות ל-1600 , אני מסכים איתך שהאחיזה של האוטו מצוינת , ושוב - המהנדסים של אופל אמרו , לא אני.

חוצמזה שמה-GSI של הקורסה אפשר בכיף לשלוף 140 סוסים בהשקעת של 3000-4000 שקל.

 

הכי טוב שתפסיק לאמר מה שאתה לא יודע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...