Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כעשרה חודשים אח שלי הציע לי הצעה מאוד מפתה, להעביר לי את המיאטה דור ראשון שלו.

באותו הזמן שהוא הציע לי את ההצעה הייתה בבעלותי רנו קליאו ספורט, רכב מאוד מהנה וכח לא חסר.

 

ההיתרונות של המיאטה היו, הנעה אחורית, גג פתוח, שלדה והגה מדהימים וכמובן אמינות.

ההיתרונות של הקליאו, התנהגות טובה, הגה מתקשר וכוח (מה שדי הרבה חסר במיאטה..)

 

התלבטתי כמה ימים ואז הגיעה ההחלטה, אני בוחר במיאטה!

 

מהרגע שקיבלתי את המיאטה לא נחתי לרגע, רציתי להביא אותה למצב תצוגה א-מ-י-ת-י (לא שהיא לא הייתה במצב טוב לפני זה, אבל אני פשוט פדנט אמיתי :-))

מכל הבחינות, מכני וחיצוני.

 

אז התחלתי בדברים הקטנים:

 

-התחלתי מרביעיית צמיגים חדשים -גודייר איגל F1.

-פילטר אויר פתוח + בידוד של סימוטה.

-פלגים וחוטי הצתה של NGK.

-סטרטר חדש.

-חיברתי את שני המאוררים לקירור יותר טוב של המנוע.

-עשיתי טיפול ענק של טיימינג + רצועות + שמנים.

-צבעתי את הטמבון הקידמי, וסתמתי את החורים שנוצרו מהמספר שישב עליו.

 

 

אחרי שעשיתי את כל הדברים הקטנים היו לי שני אפשרויות,

 

-להתחיל לשפר את הכוח.

-לשפר את ההיתנהגות.

 

אז לא שכמו אחי בחר בסילביה שלו :-D:wink: אני החלטתי לשפר את ההתנהגות.

 

הזמנתי רביעיית בולמים של קוני ספורט.

ורביעיית קפיצים של ground control.

בנוסף לבולמים קובי מכר לי את הקשת שהייתה לו של hard dog.

 

את הבולמים הרכבתי אצל "שאפט", ואת הקשת הרכבתי אצל יובל מלמד שעשה עבודה מדהימה!!!

 

כמובן שאחרי ההתקנות עשיתי את הכיוון פרונט שמוטי מיאטה המליץ.

 

אוקיי, אז אחרי שהכל מורכב ואחרי שנהגתי ברכב אני חייב לומר שההבדל הוא פשוט עצום!!!

ההגה הרבה הרבה יותר חד, השלדה הרבה יותר קשיחה, הזנב בורח הרבה (!!!!!) יותר ממה שברח בעבר, העברות משקל יוצאות בצורה חלקה ואלגנטית. פשוט תענוג.

כל פניה שאני פונה עם המיאטה ישר כל הפרוצוף שלי נמרח בחיוך ענקי!!!!

 

אוקיי, אז אחרי שיפורי השלדה יש עוד כמה דברים מסביב שצריך לעשות לפני הדבר האמיתי, הטורבו.

 

הצעדים הבאים הם:

 

-בלמים מחוזקים.

-קלאץ מחוזק.

-דיפרנצאיל מוגבל החלקה.

-ואז? הטורבו (שזה אומר, סעפת פליטה, סעפת יניקה, מערכת פליטה, אינטרקולר, שעונים ועוד... )

 

 

כמה תמונות של המיאטה לאחר ההנמכה, והקשת:

 

95345213rz8.jpg

 

 

 

p9252947qo2.jpg

 

 

 

p9252966vx7.jpg

 

 

 

p9252968co1.jpg

 

 

 

11kf7.jpg

 

 

 

 

 

מבטיח לעדכן את השרשור!

פורסם

איתי, כל הכבוד על ההשקעה בדברים הנכונים באוטו!

 

למה אתה צריך קלאצ' מחוזק ובלמים חזקים יותר?

קודם תתחיל להגיע לאירועים עם המיאטה שלך! :lol:

 

את נושא הLSD אני מברך מאוד

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

נראית ממש מדהים, אחת היפות...

למרות שמיקום המספק אינו אידאלי כל כך.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

באמת נראית מדהים והיה מעניין מאוד לקרוא.

 

לכמה כוח אתה מעוניין להגיע עם הרכב?

 

כי יש לי הרגשה (וזאת רק הרגשה ולא ניסיון) שמיאטה מבחינת הכוח היא כמו 106 (GTI לצורך העניין),

יותר מדי כוח רק יהרוס.

מהו ההספק האידאלי, בשביל שיהיה 'מספיק' כוח וההתנהגות תשאר עדיין מספיק טובה?

סה"כ הרכב שוקל כמו נוצה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ממש לא נוצה..

הקליאו שלך שוקלת פחות!

 

 

אין כזה דבר יותר מידי כוח, הבעיה במיאטה עם הרבה כוח (מוגדשת) היא בסיס גלגלים קצר בשילוב הנעה אחורית = הרבה כיף = מסוכן לנהג לא מיומן = מתכון נהדר לנהג עם כישרון ונסיון.

 

אני לא יודע מה עם איתי אבל מבחינתי להגיע יום אחד ל180 כ"ס בגלגל במיאטה זאת השאיפה!

חוץ מזה אני צריך להשיג עוד כישרון ונסיון :lol:

 

דרך אגב, היה לי את השיחה הזאת עם מוטי מיאטה לא מזמן והוא טוען שעם כיוון ועבודה נכונים למיאטה תישאר ההתנהגות המצויינת שלה.

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אחי, (מותר לי, הוא באמת אחי ;-) ) פה אתה טועה.

 

ה NA יותר קלה מאשר הקליאו. עם 970 ק"ג.

 

בגלל זה ה NA כבסיס היא מצויינת לגימקנות. ו NA עם צמיגים טובים יכולה לתת ל NC בראש במסלולים טכניים ...

פורסם

באמת עבודה יפה. כלכך נדיר ליראות מיאטות מהדור הזה שמורת כך.

 

תשמור עלייה מקנאים, ומערסים.

 

תגיד עשו לך בעיות עם המספר? כי הוא ממש בצד יותר מהאלפות אפילו.

פורסם

תודה על התגובות. 8)

 

בקשר למספר, עדיין לא נתקלתי בשוטר.

אם זה יקרה (ואני מקווה שלא :-) ), אני אעדכן.

 

כוח סוס, אז כמו שתום אמר, גם אני מקווה להגיע ל180-200 כ"ס בגלגל.

 

 

החלום שלי (ואני בטוח שגם של תום :-D):

 

פורסם

חוץ מזה אני צריך להשיג עוד כישרון ונסיון :lol:

 

 

 

תום

 

 

תום, מצטער...

כישרון זה דבר מולד.

 

:twisted:.

 

 

 

לאח של יוני (מצטער, ככה אני זוכר אותך...),

כל הכבוד על העבודה!

ניראת מעולה, אני בטוח שגם מתנהגת ככה.

המנוע ש ה NA בתור סטנדרט הוא באמת לא מתאים לרמות הגבוהות, ברגע שתסיים עם זה יהיה לך רכב פשוט מדהים.

אני מאמין ש 160-170 כח על מיאטה סטדנרט יבוא בטוב.

Back to the original - NC again.

פורסם

אז בכלל אכלתי אותה!

למרות שבעזרת טונות של אימונים ורצון גבוה אפשר להתגבר על עניין הכישרון ברמה מסויימת :-D

אז יש עוד סיכוי! :lol:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

×
×
  • תוכן חדש...