Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למבינים במנועים האלה/ לפני רכישה של רכב שעבר הסבה בימים אלה

 

במהלך ההתקנה הזו של מנוע מסוג HDI 2003 ברכב ברלינגו שנת 2000 שהיתה בעלת מנוע דיזל רגיל היה צורך בהחלפה של תושבות מנוע, התאמת מזגן, והחלפת מחשב רכב.

 

הרכב מוכן, מה כדי לי לבדוק במיוחד כדי לדעת שהכל כשורה??? האים יש עוד דברים שלא מתאימים\היה צריך להחליף ולא עשו וכו..

 

תודה מראש.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מדבר ברצינות?

יש צורך בהחלפת מנוע+צמה+גיר

מחשב ניהול מנוע

כבל גז

פוטנציומטר מצערת

מערכת צינון לסולר חוזר למיכל

אגזוז,טורבו,צנרת גדישה

מסנן אוויר +חיישן MAF

ועוד ועוד...

קשה לי להאמין שמישהו עשה פרוייקט כזה.

אולי אתה מתכוון למנוע עם משאבת הזרקה אלקטרונית ומחשב הזרקה,ולא HDI.

אורן

פורסם

המנוע הוא שנת 2003 שכולל טורבו מייבוא מחו"ל

 

לפי מה שהבנתי.. הברלינגו עד 2003 היו דיזל רגיל מ2003 נהיו HDI טורבו

האים יש מנועים כאלה דיזל כוללים טורבו .. שהם לא HDI ??

פורסם

יש את מנועי הDHY שהם הטורבו דיזל של לפני הHDI כמו שיש לי בקסארה, הם נראים דומים למנוע הדיזל הרגיל של הברלינגו ההבדל החיצוני הראשי הוא האינטרקולר שיושב למעלה על מכסה השסתומים.

פורסם

אנ אישית לא הייתי קונה רכב שעבר הסבות למינהם. כי מספיק שיפספסו פרט קטן והרכב לא יעבוד כמו שצריך.

למה לך להכניס ראש בריא למיטה חולה? לא עדיף לקנות רכב ברלינגו עם מנוע HDI משנתון 2003 וזהו?

אני יכול לשער שמדובר בהגבלות פיננסיות אבל בסוף הזול יכול לצאת לך יקר יותר.

 

בהצלחה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

בעקרון אתה צודק, אבל זה מקרה מורכב וכמו שאמרת השיקול בהחלט פיננסי

והרכב יעבור בדיקות מקיפות לפני הקנייה.

 

 

 

תמונה אני מקווה שתיהיה כבר מחר.

פורסם

ניר שלום

 

חשוב ביותר שהרכב יבדק ע"י בעל מקצוע מומחה לרכבים אלה שידע לבדוק את פעולת המנוע ושיצמצא כמובן בכל הפרטים.

למה דווקא ברלינגו? ולא פארטנר (פיזו)? או קנגו? בכל אם כבר ברלינגו הייתי הולך על המנוע המקורי לפי הדגם והשנתון בדוק שנתון 2002 עם מנוע D רגיל עם הספק של 71 כ"ס.

 

בהצלחה בקנייתך :-)

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

עדכון:

לאחר בדיקה, אכן מדובר על מנוע טורבו דיזל בעל אינטרקולר עליון כנראה שזה DHY שהיה בקסארה.

 

צריכה להיות בעייה לאשר את זה ברשיון??

×
×
  • תוכן חדש...