Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

להלן התמונות של פרוייקט החלפת פנסים ראשיים של רנו קליאו ספורט 2003 לאנג'ל הייז.

 

DSCN0087.JPGזה לפני הפירוק

 

DSCN0088.JPGהפגוש והפנס מפורק

 

DSCN0090.JPG

 

פנס ישן מול פנס חדש עם מנורה רגילה (לא קסנון)

 

DSCN0092.JPG

 

פנסים הורכבו + סט קסנון (כי המקורי לא מתאים, צריך H7)

 

DSCN0094.JPG

 

DSCN0097.JPG

 

 

יש לציין שההחלטה להחליף פנסים התקבלה לאחר ניסיון כושל להציל את הישנים (היו יותר מייד זמן בשמש)

 

 

מי שירצה כתובות וטלפונים מוזמן לפנות אלי !

 

דניס

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

רק בגלל ההשקעה אני לא מוחק את השרשור .

 

מעביר לפורום הטכני .

 

לפותח השרשור , קרא בבקשה את חוקי כל פורום לפני שאתה מפרסם הודעה . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אהלן דניס..

 

בתור חובב אנג'ל אייז אני חייב להגיד שעשית מעשה הנכון..

 

הרבה שינוי לא רואים אבל השינוי המועט שכן רואים מתבטא לטובה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תתחדש! באמת יפה.

גם אני חשבתי לעבור לאנג'ל אייז כשהגיע זמן להחליף פנסים. אך מכל הפנסים שראיתי לדור הראשון של קליאו, המקוריים היו הכי יפים.

דרך אגב, כדי להחליף פנסים בדור ראשון, יש לפרק את הפגוש...

פורסם

גם בדור שני.

 

אלברט, אם תסתכל טוב בתמונות הראשונות תראה שהטמבון מפורק מצדדיו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אפשר לקבל מחיר בפרטי.

 

אני אשמח למחיר ללא הקסנון ולמחיר כולל הקסנון.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אכן השמאלי הוא היפה ביותר, למרות שהימני גם יכול להיראות מצויין על כל קליאו ספורט MK1.

 

אני עדיין מחכה לתשובות בקשר למחירים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
רק בגלל ההשקעה אני לא מוחק את השרשור .

 

מעביר לפורום הטכני .

 

לפותח השרשור , קרא בבקשה את חוקי כל פורום לפני שאתה מפרסם הודעה . תודה .

 

 

תודה רבה על ההתחשבות :)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
לדור ראשון יש כמה סוגים של ANGEL EYES.

לפי דעתי השמאלי הוא המוצלח ביותר.

אבל מעניין איך זה יראה על האוטו.

 

אני התקנתי את השחורים בקליאו דור 1, היה נראה באן זונה :)

 

אני לא אוהב מבריקים, אבל זאת בעיה נפשית שלי :)

 

DSCN9263.JPG

 

DSCN9259.JPG

 

המבריק נראה יותר כמו מקורי, לתאמי לא יפה

 

טיפ קטן בקשר להתקנה,

יש לבדוק בצורה קפדנית את החיווט של הפנסים החדשים,

אצלי הייתה טעות שכמעט עלתה לי בהחלפת ידיד וינקר (ונגמר למזלי בכמה פיוזים שרופים וביקור אצל חשמלאי 500ש"ח)

 

כמו כן אחרי בערך חודש נשרפו הלדים בטבעות,

אבא שלי הציע לשים נגד וע"י כך להוריד זרם. הטבעות יאירו פחות

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
תתחדש! באמת יפה.

גם אני חשבתי לעבור לאנג'ל אייז כשהגיע זמן להחליף פנסים. אך מכל הפנסים שראיתי לדור הראשון של קליאו, המקוריים היו הכי יפים.

דרך אגב, כדי להחליף פנסים בדור ראשון, יש לפרק את הפגוש...

 

 

אני לא פירקטי פגוש בדור 1,

 

פגוש של דור 1 מורק בפגוש עצמו ורשת דקורטיבית של רדיאטור.

 

יש להוריד את הרשת

4 ברגים: 2 בין בפגוש לרשת ושניים למאלה (פלסטיקים). הקצוות של הרשת מוחזקים בכנפיים ע"י קליפסים (להיזאר מאוד).

 

להכניס את הרשת יותר קשה מלפרק, מה שחשוב עדינות וברכות. :)

 

יש 2 ברגים לכל פנס מלמטה, לפרק ולאוציא בעדינות עם מברג ממוגנט, אחרת תצטרך לפרק את הפגוש בשביל להוציא את הברגים :)

 

בקיצור כשתגיע להחלפה אני בכיף אעזור לך.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם

 

כמו כן אחרי בערך חודש נשרפו הלדים בטבעות,

אבא שלי הציע לשים נגד וע"י כך להוריד זרם. הטבעות יאירו פחות

 

יצא לך להחליף את הלדים?

 

איך פתחת את הפנס? בתנור?

 

אצלי טבעת אחת כבר הלכה (אני חושד שזה מהחום של התאורת אור מעבר)

 

באורות גבוהים הלדים עדיין בסדר - למרות שאחד הלדים בטבעות גם התחיל לרצד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...