Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יצא לך להחליף את הלדים?

 

איך פתחת את הפנס? בתנור?

 

אצלי טבעת אחת כבר הלכה (אני חושד שזה מהחום של התאורת אור מעבר)

 

באורות גבוהים הלדים עדיין בסדר - למרות שאחד הלדים בטבעות גם התחיל לרצד.

 

 

אין אחריות לדברים האלה?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אין אחריות לדברים האלה?

 

 

רון.

 

שניה, אני טס לאנגליה...

 

וברצינות, ממש לא.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
יצא לך להחליף את הלדים?

 

איך פתחת את הפנס? בתנור?

 

אצלי טבעת אחת כבר הלכה (אני חושד שזה מהחום של התאורת אור מעבר)

 

באורות גבוהים הלדים עדיין בסדר - למרות שאחד הלדים בטבעות גם התחיל לרצד.

 

 

למען האמת הלדים התחילו לרצד ונשרפו בערך חודש אחרי שהתקנתי את הפנסים (דור 1). הפנסים היו עוד חדשים ולכן לא הייתה בעיה לפתוח אותם כי חומר איטום עדיין רך וצריך פשוט למשוך את הפלסטיק השקוף ואז לפרק את הטבעות. יש מעגל מודפס קטן על כל טבעת ועליו כמה רכיבים ו2 לדים. אצלי היה שרוף לד 1 בכל טבעת ולכן לא צריך להחליף את שניהם.

לדים ניתן לקנות בחנות אלקטרוניקה ולהלחים אותם במקום מקוריים.

 

העניין הוא שלדים נשרפו כנראה מזרם גדול מידי (כנראה במהירות גדולה אלטרנטור מייצר זרם גדול מידי).

לאחר החלפת לדים יש לסים נגד יחסית גדול בין הטבעות לחיבור לאור חניה. אני לא זוכר כמה אום צריך להיות הנגד אבל ניתן לחשב את זה. כאשר מחברים נגד, הלדים יאירו קצת פחות אבל לא ישרפו יותר.

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

פורסם
שניה, אני טס לאנגליה...

 

וברצינות, ממש לא.

 

 

האמת לא צריך לטוס, אפשר לשלוח ובינתיים לנסוע בלי פנסים כמה חודשים :)

 

הכל בצחוק :)

 

לא נראה לי שאם הייתה קונה את זה בארץ והייתה אחריות היו מחליפים את זה. בטוח היו ממציעים משהו לגבי שימוש לא נכון או תקלה ברכב. :)

החיים קצרים מידי, בשביל לנהוג במכוניות משעממות :evil:!!!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום,אשמח לקבל תשובה לשאלה לא קשורה לנושא,קליאו mk2 ספורט אשר בה מערכת שמע מקורית(שליטה מההגה וכו') האם יש לה יציאה aux מאחורה שאפשר לחבר אייפוד או כל אמצעי מוזיקה אחר?!

אשמח לתשובה,תודה רבה מראש חברים !!!

:lol: CLIO B sport MK2 :lol:
×
×
  • תוכן חדש...