Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלשום (סוף סוף) הרכבתי את הסאב בקופסה אטומה בנויה לפי המלצות היצרן ואני זקוק לגריל שיתאים לו.

הסאב הוא זטק 12 XLS

נאמר לי לא להתקין גריל רשת

תודה מראש

 

 

dscf1887tw1.th.jpg

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

בלי לחלוק על דעת מי שהמליץ לך לא לשים גריל רשת

לי שיש גריל רשת שמחובר ב-4 תופסנים מפלסטיק (גמיש) לרשת ומחוברים חזק

כיוונתי את הסאב יותר מפעם כשאני לידו

אין שום רחש מכיוון הרשת

 

קצת תמוה

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
בלי לחלוק על דעת מי שהמליץ לך לא לשים גריל רשת

לי שיש גריל רשת שמחובר ב-4 תופסנים מפלסטיק (גמיש) לרשת ומחוברים חזק

כיוונתי את הסאב יותר מפעם כשאני לידו

אין שום רחש מכיוון הרשת

 

קצת תמוה

 

 

אלעד

 

איזה סאב זה?

כי רשת לא מתאימה לכולם

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

בכלל למה לשים גריל בדיוק? מה עשית רע?

מה הסאב עשה רע?

אני מגן על הגומיות של הסאב וסאב מקבל רק 180 RMS ולכן לא יכול לעשות דבר רע (ב500 כן אבל אני רוצה זכוכית מקורית ברכב כי כבר ב180 המגב אחורי זז בקצב)

הגומייה בוללטת יותר מדי ולכן אני מעדיף את זהhttp://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_id=1626

מישהו יודע כמה דבר הזה עולה בארצינו המקומבנת באזור המרכז?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם
שלשום (סוף סוף) הרכבתי את הסאב בקופסה אטומה בנויה לפי המלצות היצרן ואני זקוק לגריל שיתאים לו.

הסאב הוא זטק 12 XLS

נאמר לי לא להתקין גריל רשת

תודה מראש

 

 

אין שום בעייה עם גריל רשת, על אחת כמה וכמה לסאב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
איזה סאב זה?

כי רשת לא מתאימה לכולם

 

cerwin vega hed12

מתמונה של הסאב שלך אני רואה שהוא בולט

אולי בגלל זה (ותנועת הממברנה)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אחד השטויות הכי גדולים ששמעתי.

כל הרמקולים המקצועיים (במחיריםהחל מ 1000 דולר ועד 15 אלף דולר ומעלה) משתמשים בגרילים רשת.

עם הגריל מותקן כמו שצריך. אין שום בעיה איתו.

 

ובחור מעלי.

מתקינים ספייסר. (טבעת עץ/ קוביות /ועוד)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...