Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את הסיטרואן ברלינגו שנת 99 250K

המוכר מסוכנות רכב אמר שהרעש שנוצר ברכב זה בגלל המיסב לחץ

ובאמת שלוחצים על הקלאץ עד הסוף הרעש נפסד ויש רעש נטו של מנוע דיזל מקובל .

 

אבל לפעמים הרעש נפסק גם כשאני לא לוחץ על הקלאץ .

דיברתי עם בעל הרכב (אחרי שהשגתי את הטלפון) ומתברר שהיתה לו בעייה חוזרת של מחזיר פולי מנוע (כך מאייתים את זה ?)

והוא אמר שיכול להיות שזה מזה ...

 

לי אין מושג חוץ מזה שהפתרון הוא לגשת ישר למוסך או לדוד שלי שהוא מכונאי בצבא .

 

אבל מישהו יכול להסביר לי מה זה מחזיר פולי מנוע והאם הוא יכול לגרום לרעש טרטור כזה ?

 

תודה .

פורסם

לא יודע לגבי מחזיר פולי מנוע

אבל פולי המנוע עשוי מגומי ומסגרת מתכת. עם הזמן הגומי נשחק ונוצר חופש שגורם לדפיקות ורעשים כיוון שהמתכת מקבלת חופש.

לא להזניח כי הפולי עלול להתפרק.

הרעשים והדפיקות נשמעים באמת כמו מיסב לחץ תקול

פורסם

במידה ומיסב הלחץ היה תקול, בזמן לחיצה על דוושת הקלאץ,

היו אמורים להיבצר רעשים.

ברכבך, תקווה שהרעשים נובעים מהקלאץ עצמו, ובמצב הפחות נעים הרעש מהגיר.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

כאתה מניע את הרכב עם קלאצ' משוחרר הרכב משמיע רעש דיי זוועתי?



 

ואם אתה מניע עם קלאצ' לחוץ אין את הרעש?

 

בדיוק .

אין רעש שהקלאץ לחוץ , אבל שמתי לב אתמול כשאני מסובב את ההגה קצת ימינה שמאלה אז הרעש משתתק

בלי קשר לקלאץ, יש מצב שיש עוד בעיה או שזה רק המסיב לחץ .

 

ועוד דבר שאמרו לי שאם אני רוצה להחליף מיסב לחץ עדיף לי גם את הקלאץ עצמו, אני מעדיף רק את המיסב , זה אפשרי ?

 

תודה .

פורסם

אפשר , אבל זה חבל לפרק גיר מהמנוע ולהשקיע את כל העבודה ובסוף להתקמצן על כולה 800 שקל או כמה שעולה קלאץ' לברלינגו. כבר הכל פתוח, אז תחליף קלאץ' קומפלט ותסע בנחת.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...