Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי קארספורום, אתמול באתי למלא מים, ושמתי לב שעף לי הפקק של השמן (לא ידוע איפה הוא), וכל האזור מלא בשמן.

זה יכל לקרות רק בנסיעה אחת שאני חושב עליה, מאז לא נסעתי באוטו, נורת השמן לא דלקה, לכן לא הבחנתי בתקלה.

הרכב פיאט פונטו שנת 96.

 

מה אני עושה?

1. איפה אני משיג פקק חלופי? האם אפשר של רכב אחר נגיד?

2. אמרו לי שאני צריך לנקות בצורה מיוחדת את השמן שם. כמה קריטי זה?

נגיד ואני צריך לנקות, אני יכול למצוא פקק, למלא שמן זמנית, ולנסוע לניקוי?

 

תודה רבה מראש לעוזרים.

 

*אם יש צורך בהעלאת תמונה, אעשה זאת.

Car: Fiat Punto HSD 96' ; Head Unit: Stolen ; Amplifier: Stolen ; Component: Morel Pulse 6.5" ; Subwoofer: Stolen.

פורסם
Pwnd;1382549']שלום חברי קארספורום, אתמול באתי למלא מים, ושמתי לב שעף לי הפקק של השמן (לא ידוע איפה הוא), וכל האזור מלא בשמן.

זה יכל לקרות רק בנסיעה אחת שאני חושב עליה, מאז לא נסעתי באוטו, נורת השמן לא דלקה, לכן לא הבחנתי בתקלה.

הרכב פיאט פונטו שנת 96.

 

מה אני עושה?

1. איפה אני משיג פקק חלופי? האם אפשר של רכב אחר נגיד?

2. אמרו לי שאני צריך לנקות בצורה מיוחדת את השמן שם. כמה קריטי זה?

נגיד ואני צריך לנקות, אני יכול למצוא פקק, למלא שמן זמנית, ולנסוע לניקוי?

 

תודה רבה מראש לעוזרים.

 

*אם יש צורך בהעלאת תמונה, אעשה זאת.

1. אתה יכול לרכוש חדש בכל מוסך מורשה של פיאט או בחברה או לחילופין, לרכוש משושמש במגרש מכוניות.

2. רצוי לנקות עם נפט או משהו בסגנון. אחרת השמן יישרף והאוטו יסריח כל הזמן.

3. נקה, מלא שמן, החלף פקק וסע לשלום.

פורסם
Pwnd;1382557']ניקוי עם נפט' date=' פשוט לשפוך על כל האזור שם נפט? :?:[/quote']

חס וחלילה... :shock:

קח שמרטוט, טבול אותו בנפט ונקה לאט לאט את כל האיזורים עליהם הושפרץ שמן.

פורסם
חס וחלילה... :shock:

קח שמרטוט, טבול אותו בנפט ונקה לאט לאט את כל האיזורים עליהם הושפרץ שמן.

 

חחחח, ובמקומות נגיד שאני לא יכול לנקות עם סמרטוט, סתם דוגמא, אזור שיש בו מקום לאיוורור וזה נכנס דרכו לכל מיני מקומות שאני לא יכול להגיע אליהם, להשאיר אותם שם איך שהם?

Car: Fiat Punto HSD 96' ; Head Unit: Stolen ; Amplifier: Stolen ; Component: Morel Pulse 6.5" ; Subwoofer: Stolen.

פורסם

שים לב ישנם שני סוגים של מכסאות מילוי שמן לפונטו.

אחד נוטה לצד ימין והשני שמאל ,אני בניגוד לאחרים שהמליצו/פסלו רחיצה

בקיטור - מנקה אך ורק ע"י קיטור . כמובן תוך שמירה על רכיבים חשובים

ולא להגזים עם המים . יש להתיז קודם כל חומר ייעודי לניקוי ולאחר לנקות.

במזג האויר הנוכחי ,אם תשאיר מכסה מנוע פתוח למשך שעה + הכל יתייבש

לאחר הניקוי ותוכל להניע ללא חשש.

רבותי השוללים אני עובד בצורה זו מעל 20 שנה ומעולם לא נגרם נזק.

פורסם

בתא המנוע במכוניתך נמצאים הרבה חלקי אלקטרוניקה עם מחבריהם החשמליים כולל מחשב נהול המנוע ושטיפה ע"י מיים או קיטור ללא הכנה מוקדמת עלולה לגרום לתקלות יקרות לתיקון.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אז אפשר לנקות שייראה מאוד יפה?

אנשים מנקים עם קיטור בכ"ז....?

 

יש טיפים ?

בפעמים האחרונות בשטיפה במכונה, העברתי לחץ אוויר מתחת למכסה המנוע. אבל זה לא יסודי כמו שהייתי רוצה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בשטיפת מנוע שוטפים מנוע בלחץ מים/קיטור עם גרניק תוך שימוש בחומר ניקוי מסיר שומנים ולאחר מכן יבוש. ניתן לבצע ניקוי מקומי בנפט/סולר/בנזין הממיסים שומנים בצורה מעולה אך פוגעים בגומיות הרכב ולכן מומלצים רק לניקוי מקומי שלא כולל מגע בחלקי גומי כמו גומיות פרונט, היגוי ותושבות מנוע.

פורסם
Pwnd;1382549']שלום חברי קארספורום, אתמול באתי למלא מים, ושמתי לב שעף לי הפקק של השמן (לא ידוע איפה הוא), וכל האזור מלא בשמן.

זה יכל לקרות רק בנסיעה אחת שאני חושב עליה, מאז לא נסעתי באוטו, נורת השמן לא דלקה, לכן לא הבחנתי בתקלה.

הרכב פיאט פונטו שנת 96.

 

מה אני עושה?

1. איפה אני משיג פקק חלופי? האם אפשר של רכב אחר נגיד?

2. אמרו לי שאני צריך לנקות בצורה מיוחדת את השמן שם. כמה קריטי זה?

נגיד ואני צריך לנקות, אני יכול למצוא פקק, למלא שמן זמנית, ולנסוע לניקוי?

 

תודה רבה מראש לעוזרים.

 

*אם יש צורך בהעלאת תמונה, אעשה זאת.

 

א. להשגת פקק, גש לכל פירוקיה, ושם תשיג אחד מרכב מושבת. לא כדאי ללכת לחברה, כי הם שודדים לאור היום - יקר מדי!

 

ב. לא כל פקק של כל רכב מתאים. אתה צריך אחד שיתאים לרכב שלך בדיוק.

 

ג. יהיו כאלה שיגידו לך לשפוך מים זורמים על המנוע, ולשטוף את השמן. אל תתפתה! זה יהרוס לך כמעט כל חלק חשמלי חשוף!

 

סע למוסך, והם יתקנו לך ה-כ-ל.

×
×
  • תוכן חדש...