Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני רוצה לקנות קוומפוננט 6.5 לרנו קליאו 97 !

עשיתי חיפוש ונעזרתי בחברים ש"מבינים"..

והם לא ממש עזרו לי יש לי 700-800 ש"ח להשקיע בקומפוננט

מישהו יכול בבקשה לעזור לי בעניין אני מאוד ישמח

תודה מראש...

פורסם

הנושא נטחן מכל הכיוונים, גם ובעיקר לגבי סכומים אלה שציינת, בספק אם חברים יתחילו לרשום הכל מההתחלה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך אני פותח נושא חדש?

(אני חדש באתר)

תודה מראש

 

***********הערת מינהל המערכת.****************

 

הפעם למרות שפעלת בניגוד גמור לכללי הפורום, שם מוסבר איך שואלים שאלות, בטח לא בשירשור של מישהו,

 

הוחלט שתקבל תשובה.

 

לפני שתפתח נושא חדש (בצד ימין למעלה לאחר שאתה נכנס לפורום האודיו יש לך אייקון כמו פרסם תגובה, אבל רשום "נושא חדש.

(מעל המקום שיש הודעות מסוג "הכרזות" מעליהם)

 

כאמור, לפני זה קרא טוב את כללי הפורום, ואת איך רושמים כותרת בעיקר.

"איך רושמים כותרת?" כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1344091&postcount=1

 

אל תשכח לקרוא את כללי הפורום כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/misc.php?do=cfrules

 

ההנהלה.

 

(עדכון: לפי המשך ההתנהלות שלך, נראה שהבנת. יופי.)

********************************************

×
×
  • תוכן חדש...