Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום נידלקה לי בלוח שעונים בצד נורים בצבע כתום ורשום: ETS OFF מה זה אומר ומה אני צריך לעשות ???

ועוד נורים ליד ממש שרשום : cehec

 

יש לי שברולט קאווליר שנת 96 אוטומט נפח 2200 עם זה יעזור

 

 

 

תודה לעוזרים

פורסם

אתה יכול להסביר לי יותר על מעכרת הזאות ???? מה היא עושה ועם אני ביכלל צריך אותה זה לא רכב שטח תסביר לי קצת על המעכרת הזאות

????

 

תודה לך

פורסם

ערב רב

גש למוסך מורשה לבדיקת התקלה

 

המערכת הינה מע בטיחותית שמונעת החלקה של הגלגלים הקדמיים

ושייכת לרכב

היא קיימת בכל קוואליר מהמודלים האלה

אם אתה לא צריך אותה אז

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

היתי במוסך מורשה של שברולט באילת וכול מה שאמרו לי זה שיש לי נזילת דלק במזרק ושאני צריך חוטי הצטה חדשים וזהו אמרו לי אין יותר תקלות אני לא מבין כלום אולי מישהו יודע אך לנתק את הנורה הזאות הוא משהו

פורסם

האם התחברו עם סקנר לרכב? (מחשב שקורא תקלות ממחשב ניהול המנוע של הרכב), לפי התיאור שלך, גם אם אמת בדברים, יתכן שלא.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כפי שכבר קיבלת תשובה יש לבצע איבחון ממוחשב לרכב ולתקן את הבעיה ורק לאחר מכן הנורה תכבה וכמובן יש למחוק תקלות.

 

הנורה תדלק במספר מקרים והם:

תקלה בחיישני ABS

תקלה במנוע

איזה כייף לי :)

פורסם

חיברו לרכב שלי מחשב עשו בדיקה ממוחשב היא עלתה לי 200 שח והמחשב לא מצע את התקלה של ה ets off מה זה יכול להיות המחשב היה אמור ליצמעו את כול התקלות לא ????

היום תיקנתי את הנזילת דלק וחוטי האצטה

 

אולי הנורית נידלקתה ביגלל קצר חשמל כול שהו שנוצר בלוח השעונים אבל גם עם היה קצר המחשב היה אמור להראות את זה

 

ושאלתי את הטכני של המוסך מה זה הנורית הזאות הוא אמר לא יודע (זה ניראה לי טכני ששוטף את הרכבים במוסך )

פורסם

מה זה ?. "אנשים הבעיה טופלה, תודה על העזרה אפשר לינעול.

קיבלת עזרה מדוע אינך מעדכן, מה היתה הבעיה ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני לא יודע אך להסביר אך שתיקנו לי את נזילת הדלק וחוטי העצטה שתיי הנוריות נכבעו אז אני לא חושב שה ets קשור לכול מה שאמרתם לי פה

 

אבל בכול זאות תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...