Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים

פרסמתי פה בעבר כמה הודעות בקשר לקניית רכב אך לבסוף המשכתי לרכב על דו"ג בשנה האחרונה עקב עבודה ולימודים במרכז ת"א.

בכל אופן נגיע לעיקר.

כיום אני כמעט בן 18 קרוב למועד הטסט לנהיגה עם תקציב של 35 אלף שקל אך ורק לרכישת רכב.

יש לציין שהתקציב הנ"ל עלה לי בדם ייזע ודמעות ,כך שאמח מאוד אם הייעוץ יהיה מדויק ומניסיון.

 

אני יקדים ויאמר שאני לא מחפש מהרכב שום יומרות ספוטיביות .

אני מחפש רכב שמבחינה חיצונית ייראה שונה במעט מעדר המאזדהבושיות ,כלומר רכב שייראה טוב אך לא ערסי מדיי,כמובן שהמראה ומקדם הפוזה דיי חשוב לי ז"א שאני לא מתכוון להשים ניאונים ברכב אך חשוב לי שהרכב יימשוך את העין וייראה טוב.

הדבר שכמעט הכי חשוב לי זה הפנים של הרכב ,שהמושבים יהיו נוחים והפנים יהיה איכותי ויירגיש חדש.

עדיפות לשנתון גבוהה עם אמינות סבירה אין לי שום בעיה עם יידני או אוטומט שניהם באים בחשבון.

 

כרגע הרכב שאני הכי מעוניין בו וחושב שהוא עומד בתנאים שלי הוא הרובר r25 הן מבחינת יופי הן מבחינת שנתון גבוהה,וכמובן גם את מה שהוא מייצג שזה רכב שהוא טיפה שונה מ"העדר".

לאחר שקראתי כל הודעה שקשורה לחברה רובר(אין צורך לבקש ממני לעשות חיפוש,קראתי הכל מכל)הגעתי למסקנה שכל מי שהוא עצמו החזיק רכב מסוג רובר,לרוב היה מרוצה מהתמורה למחיר.

כמו כן אני מודע לעליות התחזוקה הדיי גבוהות לרכב הנ"ל אך כרגע אני חושב שביחס למחיר זה דיי שווה את זה.

אשמח עם בעל r25 יאמר לי איך הפנים של הרכב.

 

כמובן אשמח עם תעלו עוד אופציות לפניי לגבי רכבים אחרים שעומדים באותם תנאים.

 

תודה ושבוע טוב.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

×
×
  • תוכן חדש...