Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך ניתן לבטל דו"ח ? (מקרה מעניין :) )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקרה הוא כזה :

לפני כשנה קבלתי דו"ח על סך 1000 ש"ח והזמנה למשפת על "עשית מעשה המגביל את שימוש בדרך "

את הדו"ח קבלתי במהלך הדרכה של נהיגה מתקדמת מטעם ב"ס לנהיגה ,לא חשוב כרגע איזה ....

השוטר המטומתם התעקש לרשום את הדו"ח דווקה על שמי כי אני נהגתי ברכב באותו רגע.

בכל מקרה המורה לקח את הדו"ח והבטיח לסדר את העניין ,כעבור זמן מה הוא הודיע לי שהעניין טופל ויאן מה לדאוג (בקשתי כמה פעמים משוטרים שעצרו אותי לביקורת לבדוק האם יש לי דו"חות כלשהם ,ואמרו לי שהכל נקי )

בכל מקרה לפני שבוע גליתי שהרשיון שלי עומד להיגמר ולא קבלתי את החידוש בדואר,כשהתקשרתי כדי לברר את הענין הודיע לי שיש לי כנס שלא שולם עס"כ 1550 ש"ח כולל הריבית :shock: (הכתובת שלי לא הייתה מעודכנת במרקז לגביית כנסות אם זה משנה)

מיותר לציין שאותו ב"ס לנהיגה כבר לא קיים ואין למצוא את המדריך ....

שילמתי את הכנס מיד כי אני חייב את הרישון לצורך העבודה

 

 

השאלה שלי האם ניתן בכל זאת להישפט\להרער על הדו"ח ,ואיך עושים את זה (אולי לפנות לעורך דין ?)

העניין זה אפילו לא הכסף ,אני נוהג 7 שנים בלי עברה אחת חבל שתהיה לי כתם שכזה ברישיון :?

 

לילה טוב לכולם

בבקשה רק תשובות לעניין ,אני יודע שיצאתי טמבל !

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

עצם התשלום מהווה הודעה באשמה.

האם אפשר לצאת מזה? רק אם תמצא את המדריך ותגרום לו להעביר את הדו"ח על שמו - או משהו.

 

איך מוצאים את המדריך? חוקר פרטי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כפי שנאמר: עצם התשלום = הודאה באשמה.

את לקיחת עו"ד היית צריך לבצע מיידית עם היוודע לך דבר התליית רשיון הנהיגה שלך בתשלום הקנס. הוא היה דואג כבר להוציא צו מניעה מביהמ"ש על אי-חידוש הרשיון עד למיצוי כל ההליכים.

שוטר במסוף לא יכול לדעת על עברות שרשומות נגדך, כשהן במסגרת בררת-קנס, במידה ולא שלמת אותן מאחר ורק התשלום בעבורן הינו בגדר הרשעה/הודעה באשמה שתזקף לחובת הנהג.

כרגע כל שנותר לך לעשות הוא לפנות לעו"ד להתייעצות(פגישת ייעוץ הינה חינם).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

צר לי שלא אוכל לעזור לך.

יש לי רק שאלה,את העבירה ביצעת כשהמדריך היה איתך בכביש ציבורי?ומה כבר עשיתם,איזו עבירה?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם
מה שעית, הצבת קונוסים בכביש ציבורי?

 

 

כן:oops:

 

למה שוטר מטומטם?

 

אם עשיתם עברה בכביש ציבורי, זה לא משנה באיזה מסגרת היית.אתה נהגת ואתה עשית עבירה.

 

אני מקווה מאוד שאתה לא רציני ...

בכל מקרה היה לי עוד מקרה אם השוטר הזה (דרך אגב הוא לא שוטר תנוע אלא שוטר סיור בראשל"צ) שהוכיח כמה הוא באמת אפס

זה היה כבר אחרי הדו"ח הנ"ל

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

מה כן? אתה רציני? סידרת קונוסים בכביש ציבורי?

אם התשובה היא כן, אז אתה צודק, השוטר באמת אפס :shock:

דא"ג, ספר מה היה במפגש השני איתו. מעניין...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני רציני לגמרי.

 

אם עשיתם עברה בכביש ציבורי,ולא במגרש, אז לא משנה באיזה מסגרת היית,עשית עבירה!

 

כניראה זאת הסיבה שהבית ספר המדובר לא קיים יותר.

פורסם

זה קרה כמובן במגרש חניה ולא הפריעה לאף אחד

השוטר (שהוא בכלל לא שוטר תנועה) פשוט החליט למלא את מכסת הדו"חות על חשבוני

השאלה מה אפשר לעשות בעינין הדו"ח

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

זה קרה במגרש חניה ציבורי?

לא היה לאותו בית ספר מגרש משלהם?

 

לא ניראה לי שאפשר לעשות משהו,הדו"ח הוא חוקי,כי מגרש חנייה הוא עדיין מקום ציבורי.

×
×
  • תוכן חדש...