Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לילה ובוקר מעצבנים במיוחד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

אני משתף אתכם בסיפור מעצבן שקרה לי אתמול , אולי הוא טיפשי , אולי הוא לא מעניין אבל אני חייב לחלוק עם מישהו ...

 

נסעתי אתמול עם חברה שלי לארוע בעפולה, כן עפולה .. 160 ק"מ מהבית שלי, אבל הייתה ברית של מישהו מהעבודה שלה ואני כחבר טוב נרתמתי והגעתי.

 

אני לא ארחיב בעובדה שהייתה רק מוזיקה מזרחית וכו' ואני מציין שיצאתי מיוקנעם בערך ב -12 בלילה , כבר עשיתי את המסלול של יוקנעם - הביתה בערך כמאה פעמים וזה בד"כ בשעה הזאת לוקח לי 55-60 דקות במהירות חוקית ( 120 +/- ).

 

אני נוסע לי, די עייף, חייב לקום בשש בבוקר יום למחרת, מגיע לכביש החוף ... הכל זורם בכיף ... אני משייט לי בג'ז, גל"צ ברקע ... נוסע בכיף ואז .... !!!! ... פאקינג פקק ב 12 + בלילה בכביש החוף, כבר נתקלתי בפקקים בגלל עבודות בכביש בשעה הזאת אבל זה היה מוגזם, עמדתי בערך 25 דקות עד שעברתי את העבודות בכביש ואז המשכתי לי על 120 לדרכי , ולאחר כ-10 דקות , ליד נתניה עוד פאקינג פקק, עוד אח , השעה בערך 1 בלילה ועוד פקק נוראי וענק ...

אני החלטתי שאני אחתוך בנתניה וישר לחוצה ישראל עד קאסם (יש לי מנוי על הג'ז)... לאחר נסיעה של בערך 15 דקות מנתניה, תסכול רב... קללות בלתי פוסקות על העובדה שעוד פחות מ-5 שעות אני קם ואני מגיע לחוצה ישראל.

לאחר מכן נסיעה על מהירות בלתי חוקית בעליל ותוך 10 דקות אני בקאסם...

 

השעה 01:45 ואני בבית... יצאתי מיוקענם ב-12!!!... איזה עצבים.

 

לאחר שעה בערך גיליתי שמשהו באוכל שאכלתי שם לא בסדר, לאחר כשעתיים בערך וחמש קריאות של אוטו החדש בשירותים הלכתי לישון "בכיף" , שעתיים אחרי זה אני קם.

 

ותנחשו מה?!? , לוקח לי שעה וחצי להגיע מראש העין לרמת גן , כל כך קללתי הבוקר את הפקקים כמו שבחיים לא קללתי שום דבר ....

והשיא היה שראיתי אוטובוס לוקח ימינה ברמזור שיש רק שמאלה בצומת גהה וחותך את כולנו.

 

גברותי ורבותי,

 

נמאס לי מפקקים.

 

* תודה שהקשבתם לסיפור הלא מעניין במיוחד הזה, פשוט הייתי חייב לפרוק...

פורסם
קח בקלות..

אתה במיילא לא יכולת לעשות כלום..

וואו תיקנו אותי..

באמת המצב שלי קשה.. לא שהייתי הולך לבצפר כשהיה אבל עדיין.. :lol:

פורסם

שטויות אלי זה קורה צירוף נאכס של יומיים אין מה לעשות. לי בכל אופן זה קרה הרבה פעמיים

שבאמצע כביש מהיר אתה כמו מנייאק נתקע.

מצבים כאלה הייתי מתעצבן ולא רגוע אבל עכשיו בפקק רציני אני פותח חלון,מדליק סיגריה,ושומע בפול ווליום מוסיקה האוס כמו שצריך בלי עצבים.

פורסם

לקח לי בערך יום עבודה ושש שעות שינה איכותיות להירגע , ואכן נרגעתי :lol:

 

תודה על התמיכה :lol:

 

אני אלי , ואני שונאפקקיאוליסט .

פורסם

תראה, מדינת ישראל משתרעת על שטח של 13,346,762,737,242.2 מטר רבוע.

יש עליה 743,362.4 רכבים בעלי 3 גלגלים ומעלה - מה שנותן יחס של 1:83679.

שטחה של כל מכונית ממוצעת (הממוצע כולל רכב כבד) הוא 13.7 מ"ר.

ואם ניקח בחשבון ששוקיזם נהגי גורם לכך שנהג שוקיסט תופס יותר מקום על הכביש ונכפיל במקדם של בערך פיי, יוצא לנו שעל כל מ"ר יש בממוצע 2.84 מכוניות, לא כולל שטחם של מקווי מים ושטחי אש.

 

ואתה עוד מתפלא שצפוף?

 

קח את זה בקלות ותתחיל לעשן יותר. בפקק טוב אפשר להוריד קופסה - קופסה וחצי!

פורסם
תראה, מדינת ישראל משתרעת על שטח של 13,346,762,737,242.2 מטר רבוע.

יש עליה 743,362.4 רכבים בעלי 3 גלגלים ומעלה - מה שנותן יחס של 1:83679.

שטחה של כל מכונית ממוצעת (הממוצע כולל רכב כבד) הוא 13.7 מ"ר.

ואם ניקח בחשבון ששוקיזם נהגי גורם לכך שנהג שוקיסט תופס יותר מקום על הכביש ונכפיל במקדם של בערך פיי, יוצא לנו שעל כל מ"ר יש בממוצע 2.84 מכוניות, לא כולל שטחם של מקווי מים ושטחי אש.

 

ואתה עוד מתפלא שצפוף?

 

קח את זה בקלות ותתחיל לעשן יותר. בפקק טוב אפשר להוריד קופסה - קופסה וחצי!

 

הכל טוב ויפה אבל אני לא מעשן :lol:

פורסם
תראה, מדינת ישראל משתרעת על שטח של 13,346,762,737,242.2 מטר רבוע.

יש עליה 743,362.4 רכבים בעלי 3 גלגלים ומעלה - מה שנותן יחס של 1:83679.

שטחה של כל מכונית ממוצעת (הממוצע כולל רכב כבד) הוא 13.7 מ"ר.

ואם ניקח בחשבון ששוקיזם נהגי גורם לכך שנהג שוקיסט תופס יותר מקום על הכביש ונכפיל במקדם של בערך פיי, יוצא לנו שעל כל מ"ר יש בממוצע 2.84 מכוניות, לא כולל שטחם של מקווי מים ושטחי אש.

ואתה עוד מתפלא שצפוף?

קח את זה בקלות ותתחיל לעשן יותר. בפקק טוב אפשר להוריד קופסה - קופסה וחצי!

הכל טוב ויפה אבל אני לא מעשן :lol:

ואתה מתפלא שאתה עצבני?

אני, מספיק שאני לא מעשן חצי יום והורידים במצח מתפוצצים לי מרוב קריזות. אז בן אדם שלא עישן כל החיים? אללהיסתור. אני מפחד רק מלחשוב על העצבים.

 

תתחיל לעשן, ויפה שעה אחת קודם!

פורסם
תראה, מדינת ישראל משתרעת על שטח של 13,346,762,737,242.2 מטר רבוע.

יש עליה 743,362.4 רכבים בעלי 3 גלגלים ומעלה - מה שנותן יחס של 1:83679.

שטחה של כל מכונית ממוצעת (הממוצע כולל רכב כבד) הוא 13.7 מ"ר.

ואם ניקח בחשבון ששוקיזם נהגי גורם לכך שנהג שוקיסט תופס יותר מקום על הכביש ונכפיל במקדם של בערך פיי, יוצא לנו שעל כל מ"ר יש בממוצע 2.84 מכוניות, לא כולל שטחם של מקווי מים ושטחי אש.

ואתה עוד מתפלא שצפוף?

קח את זה בקלות ותתחיל לעשן יותר. בפקק טוב אפשר להוריד קופסה - קופסה וחצי!

הכל טוב ויפה אבל אני לא מעשן :lol:

ואתה מתפלא שאתה עצבני?

אני, מספיק שאני לא מעשן חצי יום והורידים במצח מתפוצצים לי מרוב קריזות. אז בן אדם שלא עישן כל החיים? אללהיסתור. אני מפחד רק מלחשוב על העצבים.

 

תתחיל לעשן, ויפה שעה אחת קודם!

 

אתה יודע מה אומרים , עישון זה תחליף ...

אבל להתחיל לענג את עצמי באמצע פקק לא יגמר טוב , בעצם אולי "יגמר " אבל לא טוב .

פורסם

 

אתה יודע מה אומרים , עישון זה תחליף ...

אבל להתחיל לענג את עצמי באמצע פקק לא יגמר טוב , בעצם אולי "יגמר " אבל לא טוב .

 

 

LOL!

 

 

קודם כל,לצערי הרב עישון מסריח את האוטו רצח.אחרי פקק של חצי שעה עם אנשים שמעשנים באוטו ,יש לך ולמכונית ריח של מוות.אח"כ אשכרה מקבלים הלם כשנכנסים.

 

אני מציע להפליץ באוטו-זה מסריח באותה מידה אם לא יותר.

 

לגבי בידור-

 

יש קטע שהיתי מריץ בהצלחה מרובה בפקקי תנועה-תבקש מחברה שלך לשחרר את חגורת הבטיחות שלה ולהתכופף לכיוון ה"מיפשעה" שלך.

 

חכה שתעבור ליד מכונית עם זקנים/ילדים.

 

ואז....

 

חברה שלך מתרוממת,בוהה בהם בהפתעה - וכמובן,אל תשכח!!!!-עושה עם היד תנועה של ניגוב השפתיים ומתסכלת במראה אם זה הזיז לה את האיפור.

 

 

בוא נגיד שגרמתי לכמה זקנים/נשים/טף אי אלו טראומות ילדות.....

 

"אימא...מה היא עושה?

 

אה....

 

מסדרת לו את הרוכסן.

 

עם השיניים?

 

אה.....

 

 

 

כן."

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

 

אתה יודע מה אומרים , עישון זה תחליף ...

אבל להתחיל לענג את עצמי באמצע פקק לא יגמר טוב , בעצם אולי "יגמר " אבל לא טוב .

 

 

LOL!

 

 

קודם כל,לצערי הרב עישון מסריח את האוטו רצח.אחרי פקק של חצי שעה עם אנשים שמעשנים באוטו ,יש לך ולמכונית ריח של מוות.אח"כ אשכרה מקבלים הלם כשנכנסים.

 

אני מציע להפליץ באוטו-זה מסריח באותה מידה אם לא יותר.

 

לגבי בידור-

 

יש קטע שהיתי מריץ בהצלחה מרובה בפקקי תנועה-תבקש מחברה שלך לשחרר את חגורת הבטיחות שלה ולהתכופף לכיוון ה"מיפשעה" שלך.

 

חכה שתעבור ליד מכונית עם זקנים/ילדים.

 

ואז....

 

חברה שלך מתרוממת,בוהה בהם בהפתעה - וכמובן,אל תשכח!!!!-עושה עם היד תנועה של ניגוב השפתיים ומתסכלת במראה אם זה הזיז לה את האיפור.

 

 

בוא נגיד שגרמתי לכמה זקנים/נשים/טף אי אלו טראומות ילדות.....

 

"אימא...מה היא עושה?

 

אה....

 

מסדרת לו את הרוכסן.

 

עם השיניים?

 

אה.....

 

 

 

כן."

 

:lol: ,

חברה שלי לא תמות על הרעיון הזה

פורסם

צ'מעו סיפור מהחיים.

כשאשתי הייתה חיילת, היא ישבה באוטובוס בדרך לבסיס איזה בוקר - ולתדהמתה היא רואה שברכב שעומד לידם בפקק הנהג מענג את עצמו.

הבחור פשוט ישב בסונומה שלו, רוכסן פתוח, טישיו על הברך - יד אחת על ההגה והשניה מחזקת את השלח...

×
×
  • תוכן חדש...