Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות : מהיר ועצבני - For Real ....בקרוב אצלנו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור... התמונות האלה ישנות!!!

לפני בכלל שיצא מהיר ועצבני 2.... שזה המכוניות שרואים שם...

למה? ככה!

פורסם

לדעתי, המכונית של ליאור (CAMARO) ושל אריק (MR2), לא תביישנה אף מכונית מהסרט.

 

תומר, שראה היום אימפרזה GT עם ניאונים בצבע כחול מתחת למרכב, וחשב שזה כל-כך מתאים לה :!:

172

פורסם

בקרוב אצלנו?

אגזוזי לחץ, מאיידים משופרים וכנפונים?

אני בספק. הדברים האלו יירדו מהכביש יותר מהר מששוטר עם ממל"ז קופץ אליו.

פורסם
מה זה הציפור הכתומה הזאתי (תמונה לפני האחרונה...) :shock:

Volvo 850.

מחריד... :shock:

 

שמתי לב.....

השאלה היא: מה הוא חושב לע#$זל ?! יענו נדמה לו שזה יפה או מה ?? :shock::shock:

פורסם
מה זה הציפור הכתומה הזאתי (תמונה לפני האחרונה...) :shock:

Volvo 850.

מחריד... :shock:

 

שמתי לב.....

השאלה היא: מה הוא חושב לע#$זל ?! יענו נדמה לו שזה יפה או מה ?? :shock::shock:

יפה או לא מה שבטוח זה מיוחד :shock:

 

תודה על התמונות.

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מה זה הציפור הכתומה הזאתי (תמונה לפני האחרונה...) :shock:

Volvo 850.

מחריד... :shock:

 

זה S70.

אני לא מבין איך אפשר אפילו לנסות להפוך וולוו למכונית יפה... :roll:

פורסם

אוקי אני לא ממש אוהד של וולבו .. אבל תמיד יש אפשרות לשפר....

 

יש לי כתבה מצולמת על 850 TURBO ... משופרת מאוד ... וגם בעצוב...

היא לא מי יודע מה ... אבל אתה לא יכול להגיד שהיא יותר יפה מהרגילה ... ומאוד מושכת את העין ...

 

אין לי תמונות של המכונית לבד ... וכן אני אקח כמה תמונות מהסרט אז סליחה אם האיכות לא תהיה הכי טובה ..

 

אוקי התמונות לא עובדות ב PRINT SCREEN ... אז למי שזה מעניין אני אשלח את הסרט ..... או אם למישהו יש רעיון כזה איך לקחת תמונה נהסרט יהיה סבבה :idea:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
מה זה הציפור הכתומה הזאתי (תמונה לפני האחרונה...) :shock:

Volvo 850.

מחריד... :shock:

 

זה S70.

אני לא מבין איך אפשר אפילו לנסות להפוך וולוו למכונית יפה... :roll:

 

:bigcry:מעליב... לפי דעתי זה יפה, מניח עליך :fist:

תסלח לי אבל אלה פשוט מכוניות נאות:

volvo.jpg

volvo coupe back.jpg

2001_volvo_scc-2[1].jpg

פורסם
מה זה הציפור הכתומה הזאתי (תמונה לפני האחרונה...) :shock:

Volvo 850.

מחריד... :shock:

 

זה S70.

אני לא מבין איך אפשר אפילו לנסות להפוך וולוו למכונית יפה... :roll:

 

:bigcry:מעליב... לפי דעתי זה יפה, מניח עליך :fist:

תסלח לי אבל אלה פשוט מכוניות נאות:

 

נאות ולא יותר מזה!

ואפילו פחות, למי שלא אוהב טנקים.....

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...