Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב!! מחכה לתוצאה הסופית

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

רם שיהיה בהצלחה.

אני מכיר את ה GT הזו מאז שהייתה עוד בניילונים אי שם באמצע - סוף שנות השבעים. היא הסתובבה בירושלים הרבה שנים אצל הבעלים הראשונים והייתה יפיפיה בצבע בורדו חזק. אני הייתי משאיר אותה בצבע המקורי... לשיקולך.

1965 MGB

פורסם

מזל טוב אהוב!!

 

מפרגנת לך על אהבתך (MG) שדבקה גם בי.

בעניין השטיחים והריפודים, נוטה להסכים עם קובי. במידה ולא ניתן להשיג בארץ שטיח שחור- אולי שווה לחשוב על דרך אחרת.

בכל מקרה, לא טוף אדום.... :lol:

 

תהנה מכל רגע.

 

אוהבת.

 

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חלף הרבה זמן בלי התקדמות רבה, אבל מקווים שמכאן ואילך ניכנס לקצב.

 

הרכב פורק כמעט כולו. גם הכנפיים. לא היו הפתעות מיוחדות. מצב הרכב טוב, חלודה מועטה בלבד.

תחילת הליך הפחחות. הגג ראשון, הוסר הצבע הישן. הגג יסתיים השבוע, ובתקווה גם הכנפיים.

מצורפות תמונות, ונמשיך לעדכן.

1.jpg

3.jpg

4.jpg

פורסם

כמה שאלות

1. האם אתה מתכוון להשאיר את הפגוש פלסטיק שיש לך עכשיו או לעבור לפגוש ניקל ?

2. האם אתה יודע שהגנטים שלך שימשו את הפורד קפרי ? אני מחפש כאלו גנטים אם ראית או שמעת.

 

בהצלחה בהמשך השיפוץ.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
כמה שאלות

1. האם אתה מתכוון להשאיר את הפגוש פלסטיק שיש לך עכשיו או לעבור לפגוש ניקל ?

2. האם אתה יודע שהגנטים שלך שימשו את הפורד קפרי ? אני מחפש כאלו גנטים אם ראית או שמעת.

 

בהצלחה בהמשך השיפוץ.

 

אופיר, למה שיחליף? -לדעתי- מה שמקורי באוטו הזה- זה יפה. אני למשל, לא אוהב לדחוף ניקלים בכל מקום, גם כשאין צורך ממשי בכך- אבל כמובן, שזה עניין של טעם אישי של כ"א.

לגבי הג'אנטים- אני חושב, שהמון רכבים אירופאיים מאותה תקופה השתמשו בג'אנטים זהים חיצונית, גם באופל יש כאלה לדעתי, ובטח בעוד כמה רכבים- השאלה- מה החורים, סביר להניח, שהמרחק שונה אצל יצרנים שונים, אם כי- לך תדע...:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

2. האם אתה יודע שהגנטים שלך שימשו את הפורד קפרי ? אני מחפש כאלו גנטים אם ראית או שמעת.

אכן.

קוראים להם ROSTYLE והם היו בכמה מכוניות בריטיות באותה תקופה.

פורסם
כמה שאלות

1. האם אתה מתכוון להשאיר את הפגוש פלסטיק שיש לך עכשיו או לעבור לפגוש ניקל ?

2. האם אתה יודע שהגנטים שלך שימשו את הפורד קפרי ? אני מחפש כאלו גנטים אם ראית או שמעת.

 

בהצלחה בהמשך השיפוץ.

 

 

לא מתכוון להחליף את פגושי הגומי (מקוריים), למרות שגם אני חושב שפגושי הניקל וגלגלי ה- Wire Wheels הולמים יותר את הרכב. הפגושים יזכו לצביעה מחודשת, כמו גם הגלגלים.

 

תוכל למצוא גלגלי Rostyle בכל אתר שמוכר חלקים ל- MGB (למשל: Mossmotors). ניתן למצוא גם ב- איביי.

מקום נוסף - מדי פעם מוצעים למכירה על ידי חברים בפורום של MG, כנס שם ל- Trader -

http://www.mgexperience.net/phorum/list.php?1

לא יודע לומר אם מתאימים במידה לפורד קפרי.

 

אגב, הייתי שמח לעצות לגבי בידוד חום (בעייה מוכרת ברכבים כאלה). מתכוון להניח Dynamat או Damplifier.

 

תודה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...