Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בעלת הונדה סיוויק שנת 1990. החימום עובד מצוין, המזגן לא מקרר. במוסך אמרו שכבר לא מתמשים בגז הקיים במערכת הקירור הנוכחית ויש להחליף את מערכת למערכת חדשה (וידידותית לסביבה) ורק אז ניתן יהיה לבדוק האם בכלל יש בעיה במזגן....

האם התופעה מוכרת במכוניות ישנות?

תודה

פורסם

לא מוכרת.

נכון שקצת קשה יותר להשיג גז ישן, אבל יש לא מעט מזגניסטים שעדיין מחזיקים גז כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בוקר טוב,

ממש לא מדוייק מה שאמרו לך, אין על בעיה לטפל במזגנים ישנים עם הקרר R-12 הישן.

מאיזה איזור את/ה, כך שנוכל לעזור לך יותר.

 

שגיב

פורסם

גם המקררים הביתיים עובדים על הגז R12, לא חסר ולא היה חוסר בגז מסוג זה. לו קשה בכלל להשיג אותו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

איזה נוכלים!! וואי מרגיז אותי!! ישר מנסים לעשות קומבינה על הלקוח התמים ולגזור עליו קופון שמן :x

כל כך צפוי בישראל..

 

לא צריך להחליף שום מערכת קירור! גם אצלי בקליאו יש מזגן שעובד על הגז הישן. לעומתך, למזלי לי יש בלון שלם של גז כזה ואני ממלא בעצמי כשחסר.

 

אבל לא בעיה למצוא מזגניסטים שיש להם גז כזה וימלאו לך את המערכת! רק חפש מזגניסט אמין וישר, לא אחד שינסה להחליף לך את כל מערכת הקירור בגלל גז שלדעתו "כבר לא קיים". כי הגז הזה עדין קיים.

 

 

בברכה,

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם
למזלי לי יש בלון שלם של גז כזה ואני ממלא בעצמי כשחסר.

.............

בברכה,

דביר

 

אני מקווה שעת הינך מחבר את הצינור לצורך הוספה, אתה מנקז אוויר (ואז אתה גם לצערי משחרר גז לסביבה, מהסוג הלא ידידותי...).

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

רפי טעות בידך.

 

מזגנים ביתיים R22.

מקררים R12. בדיוק כמו ברכב.

מכוניות(ישן) R12. בדיוק כמו במקררים.

מכוניות(חדש) 134a.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

טכנית, אין שום בעיה להשתמש בגז חדש על מערכת של גז ישן. העניין דורש מעט עבודה והחלפת ה"קולט"\מייבש (DRIER).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דוד, צודק מאוד ומדויק מאוד. סליחה על טעותי.

הגז החדש R134a במכונית, הנו "נדיף" יותר ובעל כושר קרור נמוך יותר ולכן הוא פועל בלחצי עבודה גבוהים יותר ומחייב אטמים אחרים, צנרת עמידה יותר בפני דליפות, מתג לחץ (טרינרי או קוודרינרי) המכוון ללחצי פעולה גבוהים יותר ומדחס מתאים וכו'.

היו כל מיני גזים אחרים שהיו אמורים להיות תחליף לפראון 12 אך הצלחתם הייתה נמוכה מאוד.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
רפי טעות בידך.

 

מזגנים ביתיים R22.

מקררים R12. בדיוק כמו ברכב.

מכוניות(ישן) R12. בדיוק כמו במקררים.

מכוניות(חדש) 134a.

דוד.

מקרר בייתי ישן-R12

מקררים חדשים-R134A

גז לאוטו ישן-R12

גז לאוטו החדש-R134A

גז ישן למזגן בייתי -R-22

גז חדש למזגן ביתי R-410A

 

בברכה,ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

האם צריך להשלים עם זה שגז בורח פעם בשנה ולמלא מחדש או שיש מצב גם ברכב ישן שהגז לא יברח "באחריות"?

קשה לי להשלים עם המשפט הזה "תשמע אחי אני ממלא לך גז אם יחזיק שנה מצבך טוב אל תישבור את הראש למצא את הדליפה"ואז לו זה עושה הכנסה חד שנתית של 200/300 ש"ח ואני נוהג ברכב לא תקין

השאלה היא האם באמת אין מה לעשות ברכב ישן תיהיה בריחה בכל מצב?

הכונו לביאת המשיח!

פורסם

יש מקרים, ביחוד ברכב ישן, שיש דליפות גז קטנות ואיטיות מכמה מקומות ביחד כמדחס, חיבורים, מאדה, מעבה וכו'.

במקרה כזה לפעמים לא כדאי לתקן את כל הדליפות הקטנות אלא רק למלא את הכמות גז החסרה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
טכנית, אין שום בעיה להשתמש בגז חדש על מערכת של גז ישן. העניין דורש מעט עבודה והחלפת ה"קולט"\מייבש (DRIER).

 

איציק

לפני שנה בערב אחד החגים ביקש הבן שלי לנסוע לאחותו לעין יהב ומשם טיול לאילת. המזגן של האוטו לא קירר טוב.

לרוע המזל נגמר לי הבלון של הגז 134a. החנויות היו כבר סגורות. נאלצתי להוסיף 12R לכמות. המזגן קירר מצויין במשך כל הנסיעה, ולאחר החג קניתי בלון חדש,החלפתי מייבש, עשיתי ווקום והכנסתי גז חדש.המזגן עבד במשך שלושה ימים עם תערובת הגזים, ולא נגרם שום נזק.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לכולם

גז ישן = גז פריאון

הגז הזה מדלל את שכבת האוזון המגינה על החיים על כדור הארץ

ומגדיל את אפקט החממה

אי לכך נאסר לשימוש

×
×
  • תוכן חדש...