Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מבקש חוו"ד על רנו מגאן אוט' 2001.

איך הרכב באופן כללי.

יש לי אופציה לרכוש רכב כזה,יד שניה (בבעלותו חצי שנה) עם 50000 ק"מ.

גג נצבע כנף הוחלפה.הרכב מוזנח במהלך החצי שנה לא טיפל בו כלל.

 

תודה לכל המגיבים.

פורסם

כמו שאמרו קודמיי בצע חיפוש ותבין ,אני הייתי מתרחק ונזהר,גיר שקורס (גם בסניק ),עלות שיפוץ גיר אוטומאטי כ 6500 ש"ח.

בעיות חשמל ,התחממות ,חפש לך אלטרנטיבות אחרות גם אם הק"מ הנמוך יחסית קורץ לך .

פורסם

רכב מאוד בעייתי מבחינת אמינות. אצלנו ביחידה הלך גיר ב100K ק"מ לאחר שהוא התחיל לגסוס ב90K בערך..

לאחר כמה שנים הפלסטיקה ברכב התחילה להתפרק, תקלות חשמל, התחממות וכו' - כמו שאמרו קודמיי.

 

בגדול לא מומלץ אם כי יש כמה רכבים כאלו שאני מכיר שנוסעים ללא בעיות מיוחדות ועברו מזמן את ה100,000 ק"מ.

פורסם

לאחי יש מגאן קופה אוטומט 96' (וזה אותו גיר )

עשה שיפוץ ב110K חוץ מזה הרכב די אמין..

מה שכן 50K על רכב בן 7 זה נורא מעט ,אופייני לרכבים שנסעו הרבה בעיר!

פורסם

הגיר במגאן 96' הוא לא אותו גיר כמו ב01'.

ב01' זה כבר הגיר ה"לומד" (AL-4).

 

דבר שני, לפי מה שנכתב בשרשור הזה אז כל מוסכי רנו צריכים להיות מוכרזים כאזור אסון, שלדעתי זה קצת מוגזם.

לי ולהרבה מכרים שלי יש ניסיון הרבה יותר מוצלח עם המגאן.

אבל עדיין הייתי מעדיף להמנע מהגיר האוטומטי.

דבר שלישי, למגאנים יש שוק מזעזע תוריד במחיר חופשי!!!

דבר רביעי, רכב עם 50 אלף ק"מ שנמכר אחרי חצי שנה, נשמע לי טיפה חשוד, כדאי לבדוק בשבע עינייים.

פורסם
רכב מאוד בעייתי מבחינת אמינות. אצלנו ביחידה הלך גיר ב100K ק"מ לאחר שהוא התחיל לגסוס ב90K בערך..

לאחר כמה שנים הפלסטיקה ברכב התחילה להתפרק, תקלות חשמל, התחממות וכו' - כמו שאמרו קודמיי.

 

בגדול לא מומלץ אם כי יש כמה רכבים כאלו שאני מכיר שנוסעים ללא בעיות מיוחדות ועברו מזמן את ה100,000 ק"מ.

 

 

כל רכב יחידתי הוא בעייתי.

כאשר ילדים בסדיר מקבלים רכב, ובודקים כמה הוא סוגר בכל הילוך, הופכים אותו לגייפ, ומתעללים ברכב, אמינות מופלגת לא תמצא בו..

מהנסיון שלי עם המאגאן , מדובר ברכב אמין שמעולם לא תקע אותי בצד הדרך, אך הוא טופל על פי הספר ולא נהגו בו חיילי צה"ל..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הגיר האוט' הוא החולייה הכי חלשה מבחינת אמינות. ישנן בעיות חשמל אבל לא אסון כמו שתיארו פה.

פלסטיקה מעט עדינה אבל לא יותר עדינה מהפיג'ו המקבילות. התחממות - תלוי באופן טיפול ואחזקת הרכב.

 

מתן, בנתיים לפוקוס שלך (שלפי השרשורים היא חדישה מהקופה שלי) הלך כבר הדוד... אז ? אמרתי שהרכב לא אמין ?

לא, יש בלאי שתלוי בהרבה מאוד תנאים. רכב יחידה זה לא מדד לבדוק אמינות רכב, נקודה.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...