Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, תגידו אתם חושבים שכדאי להכניס לאוטו שיש אי ודאות מתי יימכר (אם בכלל)

מערכת בשווי 3000 ש"ח?

אם האוטו יימכר צריך לפרק את המערכת ולהעביר אותה לאוטו החדש (היא תואמת לאוטו החדש),

בקיצור יש פה 3 פעמים פירוק והרכבה סה"כ אם האוטו נמכר.

המערכת שאני רוצה לקנות מורכבת מסאב, הד יוניט וקומפוננט שמתאים גם לאוטו הישן וגם לחדש.

כדאי להמתין שיגיע אוטו חדש ולהכניס כרגע לאוטו הישן רק hu חזק?

אני חייב להכניס hu לפחות כי ה-hu התקלקל.

ואם השיקול הוא רק החלפת hu ולא רכישת מערכת כרגע, זה מסובך להחליף hu לבד בתור אחד שלא עשה זאת בחייו?

 

יש לנו 2 דייהטסו yrv, אחד שיישאר ואחד שיימכר רמקולים בדש בורד, אמרו לי שזה 4 אינצ' (סתם לידע כללי)

 

אני מקווה שמישהו ימצא לי כיוון לדילמה הזאת לפחות, אם כן או לא, בכל אופן תודה מראש!:-P

פורסם

נגן MP3 סביר עם זוג אוזניות איכותיות יפתור לך את הבעיה הזמנית הזאת.

 

רכב זמני - להתחיל לפרק להרכיב, לחורר, לפתוח ולסגור כל מיני חלקים, הייתי מחכה עם זה קצת ו"מסתפק" בזוג אזניות איכותיות שבתכלס יעשו עבודה יותר טוב מכל מערכת שתשים ברכב - במה מושלמת! - משדרים לך לתוך הראש ונחש מה - אתה בדיוק באמצע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
נגן MP3 סביר עם זוג אוזניות איכותיות יפתור לך את הבעיה הזמנית הזאת.

 

רכב זמני - להתחיל לפרק להרכיב, לחורר, לפתוח ולסגור כל מיני חלקים, הייתי מחכה עם זה קצת ו"מסתפק" בזוג אזניות איכותיות שבתכלס יעשו עבודה יותר טוב מכל מערכת שתשים ברכב - במה מושלמת! - משדרים לך לתוך הראש ונחש מה - אתה בדיוק באמצע.

האם אתה מתכוון לכך שהוא ינהג עם אוזניות בתוך האוזניים?!?! דיי לא לעניין!

דווקא אתה - שמטפטף בפורום על שמירה על בטיחות - ממך לא ציפיתי לשמוע דבר כזה.

×
×
  • תוכן חדש...