Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעים מאוד, אלירן.

 

קשה לי לקבוע אם הרכב היה אמור או לא היה אמור להחליק בסיבוב הלא חד שלקחת ב50 קמ"ש. חד בשביל גולף לא בהכרח חד בשביל 205 :lol:. מה גם שיתכן וההחלקה נגרמה מנהיגה לא נכונה בכניסה לסיבוב.

לדעתי הבעיה שלך לא נובעת ישירות מהצמיגים. נכון, הP6000 פחות טובים מהF1 או הSP9000, אבל עדיין לא מדובר בצמיג עם אחיזה של קליפת בננה. יש המון גורמים שיכולים לגרום למצב כזה, החל מלחץ אוויר שגוי בגלגלים ועד שלדה עקומה. לא מכיר מספיק את הגולף כדי להגיד לך מאיפה להתחיל לבדוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נעים מאוד =)

 

תראה , אני לא יגיד לך שאני הנהג הכי טוב שיש אבל מצד שני יש לי מעט ידע.

נהגתי בלא מעט מכוניות ועשיתי מספר סיבובים כאלה ואחרים ואפילו עם הג'יפ של אימי (גרנד צ'ירוקי) לא הרגשתי חוסר אחיזה כזה.(לא שיש מה להשוות אבל מבחינת הבדלי גובה).

ברור לי שגולף היא לא קליאו ולא 205 אבל עדיין אני מצפה ממנה לביצועים מינימליים. (מבחינת כוח ונוחות אין תלונות טפו3X)

פורסם

אני חושב שהכיוון הראשון הם הבולמים.

במקרה שהם דורשים החלפה, יש לך שוק לא קטן של מוצרי AFTERMARKET ועם המון אפשרויות לשפר את האחיזה ברכב.

אני מציע לך דבר ראשון, לקחת סיבוב על GTI אחרת מאותה שנה ולהשוות, ולפי זה להתקדם הלאה..

פורסם

שלום לחבר,

 

היתה ברשותי גולף דור 4 אומנם ל-GTI אבל הספקתי להכיר את הרכב כאשר הוא נועל צמיגים של גוד אייר וגם פירלי, לצערינו הרכב בתיכנון הבסיסי שלו כשל בנושא אחיזת כביש, נושא ששופר בצורה מצויינת בגולף דור 5 אחרי תיכנון מחדש של מערכת המתלים האחורים בעיקר.

 

חפש בפורום הודעות של מוטי בנושא אחיזת כביש ושיפורים תוכל ללמוד המון מהידע שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם

בתור אחד שקנה גם GTI לפני כשבוע , יש לי 2 דברים לומר:

 

1. הרכב שלי מרגיש דבוק לכביש בסדר גמור, כנראה אכן הבולמים אצלך גמורים (הרכב שלי עבר 90 אלף - גולף GTI 2001)

 

2. אני מהמר שקנית את הGTI הכסופה שנת 2000 שעמדה בצומת הפיל לא רחוק ממסעדת 206 ,

אני פשוט מכיר את כל ה GTI שנמצאות בשוק בשבועות האחרונים :) , וגם את זאת שקלתי לקנות אבל פסלתי מיידית בשל הק"מ הגבוה. (מבחינת פחחות עושה רושם שהיא מושלמת)

 

אתה מערבב חלב ובשר.

האנרג'י מבית מישלין הם צמיגים ירוקים. הם לא נועדו להיות שקטים או לאחוז, אבל כן מצטיינים באורך חיים מטורף, שחיקה נמוכה ואולי אפילו חיסכון בדלק. הP6000 הם צמיגי High Performance ולכן גם הדרישות והיכולות מהם שונות.

 

אם מר XTC היקר מחפש סיבובים מהירים - לדעתי הוא בחר ברכב הלא נכון למשימה.

 

צביקה, אני חייב לציין שקצת מאכזב אותי לשמוע דווקא ממך דעה נחרצת על רכב שלא היה בבעלותך.

 

לי אישית יצא ליסוע על לא מעט רכבים, ואני חייב לציין שה GTI מסתובבת בסדר גמור, ואפילו דיי הפתיעה אותי ,

דבר שיכול בהחלט להשתפר ע"י הנמכה ו/או בולמים ו/או קפיצים AFTERMARKET איכותיים.

הרכב הוא לא 306, אבל הוא לא פראייר :)

 

נ.ב. עם כל הכבוד לפירלי P6000 , הם לא צמיגים ספורטיביים. הם צמיגים שהייתי מכנה "משפחתיים" על גבול הירוקים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרכב הוא לא 306, אבל הוא לא פראייר :)

 

מה ההבדל בין מה שאתה כתבת על הגולף למה שאני כתבתי? :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ההבדל הוא גדול, מכיוון שאתה קטלת לחלוטין, ולא מהסיבות הנכונות, או לפחות לא מתוך נסיון (ככה נראה לי, אם לא אז אני מתנצל)

בכל מקרה זה לא משהו אישי נגדך.

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
2. אני מהמר שקנית את הGTI הכסופה שנת 2000 שעמדה בצומת הפיל לא רחוק ממסעדת 206 ,

אני פשוט מכיר את כל ה GTI שנמצאות בשוק בשבועות האחרונים :smile: , וגם את זאת שקלתי לקנות אבל פסלתי מיידית בשל הק"מ הגבוה. (מבחינת פחחות עושה רושם שהיא מושלמת)

 

כן גם אני דיי מכיר את כולן.

בסוף קניתי אחת משכן. יד ראשונה מצב מדהים!

 

ולעניינינו.

כמה יעלו לי סט מתלים כמו שצריך?

×
×
  • תוכן חדש...