Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה המשאבת מים שלי מתחילה להשמיע רעשים איומים, מוסך מורשה אישר את הטענה שמשאבת המים עומדת לשבוק חיים.

קניתי את המשאבה באופן פרטי (משאבה מקורית) ורציתי לדעת אם אתם יכולים להמליץ לי על מקום שיחליף לי את המשאבה ומה העלויות בערך.

מוסך מורשה ירד מהפרק, עקב סכום לא פרופרציונלי שהם רוצים.

פורסם

כאשר מחליפים משאבת מיים מומלץ מאוד על הדרך להחליף גם את חגורת הטיימינג ואת שני מחזירי השמן והמיסב הנלווים.

אם תחליף רק את המשאבה ללא הרצועה יש כאן בעיה כי כאשר מפרקים את המשאבה, החגורת טיימינג על הדרך וכאשר מפרקים אותה (את החגורה) לא מומלץ/אסור להחזיר אותה ....(תקנו אותי מומחי הפורום אבל זה למיטב ידיעתי)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום לכולם,

לאחרונה המשאבת מים שלי מתחילה להשמיע רעשים איומים, מוסך מורשה אישר את הטענה שמשאבת המים עומדת לשבוק חיים.

קניתי את המשאבה באופן פרטי (משאבה מקורית) ורציתי לדעת אם אתם יכולים להמליץ לי על מקום שיחליף לי את המשאבה ומה העלויות בערך.

מוסך מורשה ירד מהפרק, עקב סכום לא פרופרציונלי שהם רוצים.

 

עם סנדוויצ'ים לא מגיעים למסעדה כמו שלרופא שיניים אתה לא מגיע עם זריקות,וחומר למילוי סתימות.

איזה כייף לי :)

פורסם
עם סנדוויצ'ים לא מגיעים למסעדה כמו שלרופא שיניים אתה לא מגיע עם זריקות,וחומר למילוי סתימות.

 

(לאו דווקא ספציפית למרק) אני לא מסכים גישה זו! המוסך גובה כסף בעבור עבודה. זכותו להגדיר את הסכום בהתאם לתחרות בשוק. אף אחד לא אומר שהוא חייב להרוויח גם על החלקים. אם הלקוח רוצה, זה בגדר שירות. אם לא הוא לא חייב.

 

בדיוק כמו שאתה יכול לקנות את הבד או העור ולהביא אותו לרפד. זה מקובל והגיוני. בדיוק כמו שאתה קונה את הבד והתופרת מכינה בגד.

פורסם
עם סנדוויצ'ים לא מגיעים למסעדה כמו שלרופא שיניים אתה לא מגיע עם זריקות,וחומר למילוי סתימות.

תשמע, קניתי את המשאבת מים במחיר מגוחך (אורגינל) , במוסך מורשה רצו ממני פי 3 על החלק .

אז אתה יכול לקרוא לי טמא, אבל חסכתי סכום לא מבוטל .

לא ביקשתי מישו שירכיב לי את זה בחינם, לא ביקשתי עזרה על 'איך מגיעים לטיימינג' ואפילו לא ביקשתי שמישו חאפר ירכיב לי את זה בחצי מחיר.

 

ביקשתי בסך הכל המלצה לבעל מקצוע שאני אשלם לו מחיר מלא על שעות העבודה שלו ושבסך הכל אני אגיע אליו עם החלק.

 

אגב, תודה רבה על ההמלצות שלכם.

המשך השבוע אני אעשה אן דן דינו ויקפוץ לאחד ממי שרשמת שם להרכיב את זה, כי כרגע אני נוסע ומסתכל על המד חום יותר מאשר על הכביש :?

×
×
  • תוכן חדש...