Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע בדיוק על איזה אקסנט נפלת אבל לא לוקחים אינדיקציה ע"פ רכב אחד בלבד.

 

אני אישית לקחתי את האינדיקציה על כמה רכבים שהכרתי (חברים וכו').

 

בהצלחה!

משעשע שאתה מסביר לי בדיוק את מה שאני ניסיתי להסביר לך.

בהודעתך הקודמת לא הזכרת "חברים וכו'", אלא רק את המכונית שלך.

גם אם המכוניות שלך ושלהם הצטיינו, עדיין לאקסנט לא היה מוניטין אמינות טוב במיוחד בשנים עברו.

פורסם

למה אתה מעניש את עצמך?

יש מכוניות עדיפות בהרבה כמו יאריס 2001, אלמרה 2001-2002, אימפרזה 2000-2001, איביזה 2001-2003, C3 2003, 206 2001, פולו 2001, פוקוס 2001-2002, קליאו B 2003. אם אתה רוצה שנתון גבוה אפשר גם פיאט פנדה 2005.

 

באמת שכולן עדיפות על השלושה שהצעת. אני הייתי מתחיל בלחפש פוקוס.

פורסם

יש גם פאביה :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא הבנתי עדיין למה לקנות דווקא מליסינג ?

 

יש הרבה מאוד מכוניות זהות , וגם כאלו שעדיפות בהרבה בשוק הפרטי .

 

בכל אופן - האביאו מפתיעה באופן יחסי , אבל מאחיזת כביש ובטיחות ( כוכב וחצי ) , אתה יכול לשכוח .

 

המנוע שלה עצל מאוד - מ - 4K סל"ד ומעלה , יש הרבה מאוד רעש שחודר לתא המנוע ללא שום תגובה מנגד של המנוע . לא נעים .

 

לדעתי , אם הגודל לא מפריע , הייתי בוחר באקסנט . יותר מרווחת ושימושית לטעמי מהגטס , ובוודאי שעדיפה על האביאו .

פורסם

באופן די משעשע מדובר בשלושת הרכבים שפחות או יותר נמצאים בתחתית הרשימה מכל הבחינות... אם נתעלם מהיכולות הדינמיות שלושת הרכבים האלה הם מהגרועים בבטיחות, בנוחות וגם בצריכת הדלק. לגבי האמינות - שמעתי דעות לכאן ולכאן (בטח לא בשביל לבסס מידע מבוסס אבל עושה רושם שאפשר "ליפול" על אקסמפלר לא אמין במיוחד בסבירות לא רעה בכלל).

 

עצתי - בתקציב הזה תקנה 206.

פורסם

לפחות בעיניין האמינות אתם טועים.

הגטס והאקסנט מכוניות סופר אמינות,בעלות אלקטרוניקה בסיסית וקלות ופשוטות לטיפול.

האקסנט,כמישפחתית קטנה לצנועי דרישות,רחוקה מלהיות פאר היצירה אמנם,אבל בפירוש לא זוועה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בטיחות של גטס שווה לרכבים מתחילת שנות ה-90 ואיבזור ועיצוב פשוט מאוד

תקלות ראה כאן

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=154795

 

יונדאי רכב זולל דלק ובעיות חשמל רבות

רפי,

יש לאמא שלי גטס 2004 כבר שנתיים דגם מאובזר ב2 כריות אוויר ABS מזגן,עכשיו מה מהם התקלקל?

כלום.

אוטו משעמם,אוטו זול,אבל סך הכל חביב מאוד.

נוח לחניות צרות,לא צפוף יחסית לגודל.

 

אבל אתה?

עליך כבר שמענו - תקלות בהונדה שאטל וירטואלית שהמצאת לעצמך.

 

כל טוב.

פורסם

לפי הרושם שנעשה פה זה דבר כזה... עדיף שיהיה רכב שעולה את העליות במליון קמ"ש וממש לא יהיה נורא אם ילך המנוע אחרי יומיים ורבע העיקר פוזות פוזות ופוזות, איביזה אדומה סקסית וגורמת לנטוף ריר היא בהחלט מדליקה אבל רק לראות אצל השכן בבוקר אני אתניע את הרכב "המעפן" שלי מבחינה ויזואלית והוא יסע, השכן ינסה להתניע את שלו בדחיפה וגם פה זה לא יעזור... העיקר כח, עוצמה, יופי ובעיקר ילדותיות...

 

היום מה שנדרש זה אמינות ולא ילדותיות לכו למבוגרים וראו איזה מכוניות הם מעדיפים כמובן יפניות או כל סוג רכב נפוץ אמין אחר וממש לא מעניין אותם הכח והמהירות.

 

ויש הגדילו לעשות שאמרו שהיפניות הם רכבים דפוקים ולא טובים מה שאתם צריכים זה רכבי פיאט עם מליון כוחות סוס שתרביצו עם הרכב את כל העולם במהירות הכי גבוה שיש אבל אחרי סיבוב אחד או שתיים בעיות חשמל, בעיות במנוע וכו' וכו'...

 

היו לי בעבר עשרות מכוניות מכל הסוגים והמינים הן ששלי והן שברשותי והיפניות היו פשוט טובות ותקינות לעומת זאת הארופאיות היו ממש על הפנים.. זאת דעתי.

 

כיום יש לי גטס ידני וזה רכב כן כן פשוט מאוד לא טס ולא עף נוסע סביר ונוח לי איתו מאוד נדלקת בקלות לא היו איתו שום תקלות טפו טפי טפה הטיפולים שלו זולים ובריצפה חסכונית מאוד בגרסא הידנית ואני מבסוט עד השמיים.

 

כל האחד "והכלה" שהוא בוחר השאלה מה אתה מחפש כח? יופי? אמינות? חסכונית וכו'.

 

בהצלחה חברים.

פורסם

אפשר לחשוב שיונדאי ידועה כיותר אמינה מניסאן/סובארו/טויוטה/פורד וגם כל המכוניות האלה אף אחת מהן היא לא מפלצת תאוצה אבל הן כן יותר טובות מהקוריאניות.

פורסם

לא.

אני נהנה יותר ליסוע ביונדאי גטס 2004 מאשר בקורולה שנת 2000.

מה? הוא מטורף? הוא מעדיף אוטו קוראני?

 

אני אחד האנשים ששונא יותר מכולם את החברות הקוראניות - אבל חכה ותראה איפה יונדאי תהיה עוד 10 שנים.

אני מתחייב במקום גבוהה בצמרת.

לא בהכרח מבחינת איכות- אלא במכירות עולמיות .

×
×
  • תוכן חדש...