Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול קיבלתי את הטויוטה קורולה החדשה שרכשתי - דגם GLi

 

ברכב הקודם הייתה לי מערכת עם כניסת USB והכל היה טוב ויפה, בקורולה קיבלתי מערכת מובנית שאפילו לא קוראת MP3 ואני ממש משתגע מהעניין.

שמעתי שישנם כמה דרכים לטפל בבעיה אבל אני ממש לא יודע מה לעשות ואבקש את עצתכם.

 

- חלק אמרו שאפשר לקנות משדר FM עם כניסת USB ולתת לרדיו באוטו לקלוט את האות למרות שנראה לי שזה יהרוס לגמרי את איכות הצליל.

 

- עוד אפשרות היא לרכוש מטויוטה מערכת מותאמת גם כן אבל עם כניסת USB או קוראת MP3, השאלה אם זה קיים וכמה זה יקר.

 

- האפשרות הכי טובה ששמעתי זה להוציא כבל AUX עם חיבור USB ולתא כפפות וכך בעצם לחבר את המוזיקה אבל אני די בטוח שאין יציאות USB למערכת המובנית של המערכת נכון?

 

* אני חושב שאני יכול להסתדר גם בלי USB שתקרא MP3 לפחות.

 

דעותכם על ההצעות האלו ואף הצעות חדשות יעזרו לי מאוד, תודה.

פורסם

יש לי 6 רמקולים שבאו עם האוטו ואני רוצה להחליף אותם כי הם ממש ממש לא משהו.

אז יש לי כמה שאלות בקשר לאיזה רמקולים לקנות:

 

- הבנתי שיש 4 בדלתות ועוד 2 טוויטרים בצדדים מקדימה, אלו בעצם כל ה 6 נכון?

- איזה גודל הרמקולים בדלתות (כדי לדעת איזה גודל לקנות)?

- איזה חברה עדיף? כי באוטו הקודם היו לי 2 רמקולים 9 אינץ' של mac audio והם היו ממש ממש טובים.

- הטוויטרים שווים משהו? כדאי להחליף אותם?

 

תאחלס אני לא רוצה סאב או משהו מטורף אבל אני רוצה רמקולים איכותיים שיכולים לדפוק תראש כשאתה נמצא בתוך האוטו עם חלונות פתוחים על 120 קמ"ש, לא איכפת לי איך שומעים מבחוץ.

 

תודה מראש.

פורסם

ערוך חיפוש.

נושא הרדיו בקורולה נטחן עד דק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

האמת היא שלא כ"כ דחוף לי העניין של הרמקולים כמו שדחוף לי העניין עם הכניסת USB/קריאת MP3.

 

יש למישהו פתרון לעניין והוא יכול להסביר לי את זה כמו שצריך כי אני ממש לא מבין בנושא. תודה.

פורסם

לך לסוכנות טויוטה תזמין מתאם לרדיו דיסק רגיל זה חלק מפלסטיק שיתן לך מקום להכניס את הרדיו דיסק שכבר יש לך ונגמרה הבעיה

 

המחיר הוא 300 שקל עם אני לא טועה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אין מצב כי המחשב דרך נמצא בפנים, וגם זה יכער את כל הבפנים של האוטו.

מבחינתי זה לא אפשרות וזאת כל הבעיה.

 

עוד מישהו?

×
×
  • תוכן חדש...