Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי לעשות חיזוק ראש?? ( 205 1.4 97)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לאחר 500 ק"מ, 1000 ק"מ?

שופץ ראש מנוע.

 

תודה ושבת שלום.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
אצלי עשו חיזוק אחרי 1000 ק"מ.

 

 

 

שלום

נכון ומדויק חיזוק ראש יש לבצע אחרי 1000 ק"מ ויש להקפיד לבצע את החיזוק כאשר המנוע קר לגמרי וכמובן לכון שסטומים.

 

וצביקה רחמנות על החתול בסימלון קיבינימט תחליף לחתול את המוזיקה יש לא כבר כאבי ראש וסחרחורת וגם הוא צריך כבר חיזוקי ראש.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום בני,

אם כבר אנחנו מדייקים - "נכון ומדוייק" הוא לא לעשות חיזוק ראש מנוע בכלל, לכל רכב שהוא לא אספנות וברגי הראש שלו נסגרים לזוית, ולא למומנט.

לפי המנוע המדובר (TU3) - הוא לא שייך לאספנות, לכן אם נסגר כמו שצריך (לפי הוראות), החיזוק יכול רק להזיק.

פורסם
שלום בני,

אם כבר אנחנו מדייקים - "נכון ומדוייק" הוא לא לעשות חיזוק ראש מנוע בכלל, לכל רכב שהוא לא אספנות וברגי הראש שלו נסגרים לזוית, ולא למומנט.

לפי המנוע המדובר (TU3) - הוא לא שייך לאספנות, לכן אם נסגר כמו שצריך (לפי הוראות), החיזוק יכול רק להזיק.

 

 

 

 

 

הראש חוזק על ידי טורק ב 20 nm ואחר כך עוד 240 מעלות כמו בספרות.

התגובות שקיבלתי מחלקכם הינם לחזק/ לא לחזק.

 

בנוסף אני רוצה לכוון שוב את השסתומים.

יניקה- 20

פלטה-40

 

האם מישהוא יתן תשובה סופית לסוגיה זו???...

 

בתודה.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

אם יש לך את הספרות, אתה מוזמן להביט בה ולנסות לחפש איזשהו אזכור לצורך לחזק את הראש. אחרי שלא תמצא, תחשוב, למה זה לא שם ;) ("תשובה סופית" אפשר לתת כשכולם מסכימים על משהו, ואם בוחרים לא להסכים, איזו תשובה אתה רוצה בדיוק? אנשים דוגלים בדברים שונים.. אף אחד מהמנועים שסגרתי לפי הספרות לא עברו חיזוק, היו 4 כאלה, 1 נסדק בסגירה מסיבות לא קשורות ומת, 3 עובדים עד היום).

 

אם אתה רוצה לכוון שסתומים, תכוון - הנתונים נכונים, בהצלחה. חיזוק ראש או אי חיזוק ראש לא קשור לזה.

×
×
  • תוכן חדש...