Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

באוגוסט האחרון, אני ואבי היינו מעורבים בתאונת דרכים בא.ת חולון. נהג ג'יפ שלא ציית לתמרור ב-36 (מתן זכות קדימה) פגע בנו, ופינו אותנו לביה"ח.

לאחר סיום החקירה בלשכת התנועה של מחוז ת"א, הועבר התיק המשטרתי ללשכת תביעות התעבורה של המחוז, ואלה הוציאו כתב אישום כנגד הנהג ב19 בנובמבר.

התיק הועבר לבית המשפט לתעבורה, ובתחילת פברואר הייתה לנהג הקראה ראשונה ובסיום פברואר הקראה שניה.

 

אתמול ניגשתי שוב למזכירות התביעות, ע"מ לוודא שהתיק נסגר - ולהתחיל את ההליכים המשפטיים כנגד הנהג. אך נמסר לי כי היום, ה26 למרץ יש לנהג הקראה שלישית.

 

שאלותיי למבינים:

  • אמנם סביר, אך הגיוני שיתקיימו שלוש הקראות בלי להגיע לעסקה או לכפרה באשמה שתביע למשפט?
  • כמה הקראות הוא עוד יוכל לקבל, לפני שיאלץ לעמוד לדין או יודה באשמה?

בתודה מראש,

משכנתא זה קל

פורסם

לכאורה, אין סיבה לכול ההקראות הנ"ל.

כל הקראה משמעה שינוי כתב התביעה נגדו.

יכול להיות על בסיס נסיון להגיע לעיסקה או משהו בסגנון.

פורסם

קודם כל כתב אישום ולא כתב תביעה.

דבר שני, ממש לא נכון שכל הקראה משמעה שינוי.

נכון שעקרונית הקראה זה הליך פשוט וקצר (ולרוב בודד) אך בהחלט יתכנו גם כמה הקראות.

באותה מידה שיתכן שמנסים להגיע להסדר יתכן שסתם מושכים את הזמן בתירוצים שונים (עדיין אין לי עו"ד, נפנה לתביעות ונדבר וכו'...)

שי

פורסם

אם שמת לב, הנהג כבר עומד לדין ומשפטו החל. ההקראה היא חלק מהמשפט. תתאזר בסבלנות, התהליך אינו פשוט ויכול להימשך שנים.

 

מדוע אתה מחכה לסיום המשפט? תביעות שלך כנגדו אמורות להתבצע דרך הביטוח- אם ישנו.

dirty old man

need love too

פורסם
שלום לכולם,

 

באוגוסט האחרון, אני ואבי היינו מעורבים בתאונת דרכים בא.ת חולון. נהג ג'יפ שלא ציית לתמרור ב-36 (מתן זכות קדימה) פגע בנו, ופינו אותנו לביה"ח.

לאחר סיום החקירה בלשכת התנועה של מחוז ת"א, הועבר התיק המשטרתי ללשכת תביעות התעבורה של המחוז, ואלה הוציאו כתב אישום כנגד הנהג ב19 בנובמבר.

התיק הועבר לבית המשפט לתעבורה, ובתחילת פברואר הייתה לנהג הקראה ראשונה ובסיום פברואר הקראה שניה.

 

אתמול ניגשתי שוב למזכירות התביעות, ע"מ לוודא שהתיק נסגר - ולהתחיל את ההליכים המשפטיים כנגד הנהג. אך נמסר לי כי היום, ה26 למרץ יש לנהג הקראה שלישית.

 

שאלותיי למבינים:

  • אמנם סביר, אך הגיוני שיתקיימו שלוש הקראות בלי להגיע לעסקה או לכפרה באשמה שתביע למשפט?
  • כמה הקראות הוא עוד יוכל לקבל, לפני שיאלץ לעמוד לדין או יודה באשמה?

בתודה מראש,

כל ההקראות האילו הם בעצם ניסיון של הנאשם מול התובע להגיע למין עסקה שתאושר מול מול השופט דבר הנהוג בכל מישפט תעבורה או ניסיון של הנאשם להגיע לשינוי והקלה מול השופט.

לאור זאת שאתה מחכה לתוצאות המשפט אני מניח שלא היה לנהג הפוגע ביטוח ג' לרכב ולך לא היה כניראה מקיף כי רק אז נוצרת בעיה אז עם תוכל תפרט למה אתה מחכה.

×
×
  • תוכן חדש...