Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החומוסייה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 547
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חליל עושה מסבאחה ששווה להרוג בשבילה. החומוס טעים, אבל טעמתי טובים יותר.

פעם "סולטן" (גם ברמלה) היה יוצא איתו ראש, מאז שעזב את הגטו זה כבר לא אותו דבר.

בלוד יש את "מסעדת השלום", לא נופל מחליל בכלום. פשוט מעולה.

 

כפר קאסם (באיזור התעשייה) יש את חומוס באשא, מצויין, גם קומפלט הולך שם טוב (נכנס בשמחה ויוצא בקול תרועה וששון).

בפארק אפק (ראש העין) יש את חומוס הגמל (בשמו הרשמי : הכי טוב חומוס)- בחור חביב ומכין חומוס טוב מאוד.

פורסם

עימאד בנצרת הוזכרה כאן (עצוב שרק פעם אחת) - לא רק החומוס מטמטם, גם הבשר. מי שמוותר על שיח השווארמה שלהם, חובבן. שווה גיחה כל פעם שאני מחליט להצפין.

 

אבו-שאקר, חיפה.

 

בהדונס, רעננה.

פורסם

חליל באמת מסבחה אלוהית! אבל גם החומוס שם הוא הטוב שטעמתי.

הייתי באבו שאקר בחיפה, אישית אף אחד מה 10 סועדים שהיינו שם לא התלהב.

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אני עדיין שומר אמונים לאבו-שאקר בחיפה, אם כי שמעתי כבר הרבה קולות שטוענים שאבו-מארון עולה עליו.

חייב לבדוק זאת בהזדמנות 8)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אחריו מרכז החומוס האסלי מול אנטון.

 

החומוס שלהם במרקם גרוע, מלא קליפות גסות, והטעם לא רחוק מקנוי בסופר. והייתי שם כמה פעמים שלא מרצון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני עדיין שומר אמונים לאבו-שאקר בחיפה, אם כי שמעתי כבר הרבה קולות שטוענים שאבו-מארון עולה עליו.

חייב לבדוק זאת בהזדמנות 8)

 

אבו מרון הרבה יותר טוב במיוחד החומוס גרגרים שלו. תנסה באותה הזדמנות גם את הצ'יפס המתובל שלהם, פשוט חוויה קולינרית! :wink:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

מצטרף לחומוס חליל, שטעמתי פעם אחת בחיי ועדיין לדעתי הוא הטוב ביותר (יושב בדרך כלל באבו חסן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבו מרון הרבה יותר טוב במיוחד החומוס גרגרים שלו. תנסה באותה הזדמנות גם את הצ'יפס המתובל שלהם, פשוט חוויה קולינרית! :wink:

 

כמה עולה אצלו מנה של חומוס גרגירים?

שמעתי שהוא יקרן

פורסם

לא יודע, כנראה שזה הרגל. חליל נחמד אבל לטעמי מקום שני יחד עם אבו מישל ויתר הלודאים. בראש אצלי עומד סולטן.

 

ביום יום אני אוכל באבו דאבי וזה בסדר +

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בתור מי שגר בערך 17 שנים ביפו, בשבילי זה היה רק רוני פול ברחוב אילת. לאבו חסן אני אף פעם לא מגיע, פעם אחרונה שאכלתי שם היתה לפני בערך 7 שנים, כשקניתי משם פעמיים חומוס בהפרש של חודש ופעמיים זרקתי הכל לפח.

לא פוסל את האפשרות שהם סידרו שם את העניינים, אבל חומוס ביפו זה רק אצל רוני (גם פלאפל מעולה).

עוד מקום שווה לציון-הקוסם בקינג ג'ורג'. החומוס הרגיל שלהם מעולה (ממה שהבנתי הבעלים מייבא בעצמו גרגרים), אבל החומוס עם בקר שלהם זה ליגה בפני עצמו.

TFSI Power


×
×
  • תוכן חדש...