Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השיפור הראשון שלי, נושא לדיון


Herman
שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי מאזדה 323F שנת 94 עם הפנסים העולים,הזרקה,האוטו אצלי כחצי שנה.

לפי הסדר:

בולמים,רפידות,ועוד כול מיני שיפורים לחיזוק והגבהה של הרכב כי הרכב נמוך.

אחר כך פילטר פתוח,דוד פתוח.

קאמשפט חם של מאזדה 121 שהיתי צריך לקנות מחר אבל כבר נמכר(אם יש למישהו מידע כולשהו על 121 מושבתת להגיד לי בבקשה)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי הדבר הראישון שצריך לשפר באוטו הוא האחיזה וכו ורק אחרי זה לגשת לשיפור מנוע

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא בתוך האוטו, אבל השיפור הראשון שלי, באוטו הראשון שלי, שהוא בן שבועיים עוד מעט (אצלי), בולמי"ז של Bilstein וקפיצים של Eibach.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיפור הראשון היה בגיל 16 על אופנוע

*אגזוז לחץ

*קיט 80 סמ"ק

*קרבורטור 17 מ"מ

 

ולמה? כי היה חסר כח כמובן.

 

[בקרוב גם סלילי הצתה משופרים כי נישרפו המקוריים וכבר צריך לימכור אותו אחרי כמה שנים שהוא אצלי]

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ממכם לא ציינו את סוג הרכב , אנא לציין ...

 

בינתיים השיפור הכי הכי שהיה אצלי באוטו ( קורסה 1.2 ) היה מד לחץ אויר לצמיגים ...:wink:

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארבעת השיפורים הראשונים (בפיז'ו):

 

1. החלפת צמיגים מ 195/55/15 של חברה לא ידועה ל 195/50/15 של גודייר איגל F1 + קבלת אישור מהמחלקה הטכנית, כמובן.

2. בולמי B8 של בילשטיין וקפיצי אייבך פרוגרסיבים.

3. מערכת קסנון + פנסים חדשים.

4. מעבר מצלחות בלימה 266 ל 283 + קאליפרים של GTI6.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנת 91 - התקנתי פנס בלימה שלישי בג'אסטי.

זה נראה לי יותר בטיחותי.

פלאגים NGK "טובים" במקום מה שהיו שמים בטיפולים במוסך וגם בכלל טיפולים "קטנים" עצמיין כולל שמן טוב יותר.

 

במיאטה כבר בקושי יש במה לגעת.

בכל זאת היא קיבלה רפידות בלמים קרמיות של AXXIS - ברכה אמיתית (רק זריך לדאוג לחמם אותן מבעוד מועד :))

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

306S16

אני מקווה שהסדר נכון.

*מעבר מ3 A539 + אחד לא ידוע לSP9000 ומהתחלה ב195/50R15 לטובת הקטנת החתך.

* אגזוז זרימה חופשית + מעבר לצנרת 56 מ"מ כל הדרך

* בולמי בילשטיין B6

* פילטר אינבוקס

* סטראט עליון

* קוויק שיפט

* רפידות OMP

* צינורות בלימה שזורים

* בוקסות פוליאורטן למשולשים מקדימה ושיכוך היגוי אחורי.

 

 

זה כמובן לא כולל תחזוקה כללית של גומיות ובלמים וכו. וזה לתקופה של 3 שנים

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב הקודם:

1. ידית הילוכים יותר קטנה (של RAID - השקעתי!).

2. פילטר פתוח.

3. שינוי מידות צמיגים מ 165X70X14 ל 185X6014 לטובת מבחר קצת יותר נורמלי של צמיגים (את ה"אליאנס" החליפו פאלקנים).

 

ברכב הנוכחי:

1. בידוד איכותי של SIMOTA ל K&N שכבר היה מותקן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת היא קיבלה רפידות בלמים קרמיות של AXXIS - ברכה אמיתית (רק זריך לדאוג לחמם אותן מבעוד מועד :))

 

קראמי מלא?

חצי\חצי?

 

נא פרט.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. צנרת נירוסטה 3" מלאה מהטורבו ועד הסוף + דוד זרימה חופשית של פייפר.

2. צנרת גדישה סמקו.

3. שעונים (גדישה, לחץ שמן, טמפ' שמן).

5. פילטר סימוטה- INBOX.

4. פורק לחץ חיצוני - פורג'.

5. אינטרקולר STI.

5. בקרוב - ECU TECH + משאבת דלק + כונס גדול יותר לאינטרקולר.

 

הרכב: WRX-2001.

 

לאחר שנה כבעלים של אימפרזה טורבו הרכב החל למצות את עצמו מבחינת מומנט, במיוחד בגבוהות, ולכן סייעתי לו (טורבו והמנוע) לנשום קצת כמו שצריך.

 

הרכב נוסע משמעותית יותר טוב עכשיו, אם כי ישנו עוד מקום לשיפור (בור בלי תחתית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-DR350 שהיה לי בעבר.

אגזוז בהזמנה מיוחדת של SUPER TRAMP.

דיזה מורחבת ופתיחת הבית פילטר אויר ליותר אויר.

 

בקליאו:

פילטר פתוח שהוחלף לראם אייר.

בולמי קוני מתכווננים וקפיצים של אייבך.

 

 

באימפרזה:

נשארתי סטנדרט:wink: .

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראמי מלא?

חצי\חצי?

 

נא פרט.

 

אביחי

 

אביחי,

מדובר ב-AXXIS Ultra

 

אני מניח שזה לא בדיוק מקביל לבלמים קרמיים של פורשה או פרארי - אבל הם בהחלט יותר טובים מהרגילים ולא יקרים (עולה 180$-200$ לסט מלא למיאטה).

כאמור - ליעילות מירבית יש לחמם מבעוד מועד.

כבר כמה פעמים הגענו (יש עוד מישהו במועדון רודסטרים עם רפידות כאלו) למצב של עשן מהרפידות אבל כושר בלימה ללא דעיכה מורגשת (שלא כמו רפידות רגילות שבגדו בי במפתיע .......... או שלא :roll: )

 

גנאדי

 

http://www.axxisbrakes.com/ult.htm

 

radarchart.gif

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...