Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לישאול בעלי גולף GTI

איזה שיפורים מומלצים לבצע ברכב על מנת לקבל 30 כוח סוס יותר

בלי ליפגוע בצריכת הדלק יותר מדי וכמו כן מה המחירים של הרכיבים הללו

אם משהו מבעלי הגולף ביצעו כאלה הייתי מעוניין לקבל מידע

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם מדובר בדור הרביעי של הגולף - יש צ'יפ לתכנת ניהול המנוע שמעלה את ההספק מ 150 כ"ס ל 180 כ"ס -

והוא מקורי של פוולסווגן - מה שאומר שיש עליו אחריות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יותר כוח עם צריכת דלק דומה, זה סטארט-אפ.

רוצה עוד כוח? תתכונן לשלם יותר לחברות הדלק.

מנסיון של חבר עם A3 משופרת (מנוע דומה עד כדי זהות),

צריכת הדלק עולה משמעותית עם תוספת הכוח.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

אתה מוזמן להיסתכל כאן:

http://www.carshops.co.il/products/296.html

 

לפי מה שרשום זה אמור לתת לך חיסכון בדלק.

אני לא בטוח בזה... אבל אני לא בעל רכב מהסוג הזה אז אני לא יכול להגיד לך.

 

רשום שם שאפשר לקבל ניסיון חינם (במקום..) אז זה לא יראה לך עם הצריכת דלק עולה.

 

אני מציע שתשאל ותתיעץ איתם.

פורסם

השנה של הגולף היא 2001 דגם GTI

בלי שום תוספות

ואני מעוניין ב30 כוח סוס יותר אם יש ציפ

מקורי של VAG אז עדיף

כמה צריכה להיות עלות של דבר כזה והאם כדאי לי

להחליף אגזוז ופילטר גם?

פורסם

1. כן, הדרך היר ללא ספק ציפ. אין לי ממש מושג מאיפה תשיג ציפ של VW, או מצמפיון ואז סביר להניח שזה יעלה כמו חצי מהאוטו או שתחפש מפירוקים ואז ימכרו לך רק מחשב ניהול קומפלט, אף אחד לא יפרק לך ממנו את הציפ.

נסה לעשות חיפוש תחת ציפ/ פרילינג/ E&A ותלמד קצת את הנושא.

2.עלות של ציפ היא כ 5K ש"ח אם זכור לי נכון, עדיין, תמורת 30 כ"ס זה מחיר מעולה, שום שיפור אחר לא יתן לך כ"כ הרבה כ"ס תמורת כ"כ מעט כסף.

3. פילטר ואגזוז, כן, בהחלט אפשרי. אעפ"י שאני הייתי משאיר את האגזוז לשיפור הבא שבו כבר תחליף את כל מערכת הפליטה של האוטו.

 

בהצלחה,

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

yonih:

צ'פ מקורי בשביל מה? אני לא ממליץ לך זה פשוט בזבוז כסף!

אתה לא תרגיש איזה שהוא שוני תאמין לי.

 

חוץ מהרווח הגדול בכיס בין המקורי לתחליפי (ישנם מגון חברות טובות):lol:

פורסם

המנוע שיושב בסיאט לאון טורבו מגיע להספק של 180, האם אני צודק?

כמו כן, למיטב הבנתי זהו אותו מנוע אשר יושב על הגולף GTI מהשנתון הנ"ל, האם אני צודק גם כאן?

באם כן לשתי השאלות, מה הם מקורם של ההבדלים? אני מניח שבין היתר גם ניהול המנוע שונה (=צ'יפ), אך האם יש הבדלים

מכניים והאם זה יכול לתת כיוון ולסייע לפותח הת'רד?

תודה.

פורסם

לא יודע מאיפה הבאתם ומאיפה שמעתם על ההמצאה "צ'יפ מקורי מהחברה".

 

נתחיל מזה שכיום במכוניות מקונצרן VAG לא מותקנים צ'יפים ,אלא, מבצעים שינוי תוכנה דרך שקע הדיאגנוזה של הרכב.

ההספק שיתקבל אחרי שינוי התוכנה יהיה בין 180 ל192 כ"ס, תלוי בחברה (הכל כאן הוא משחק של גדישה וכמות דלק).

 

המנוע שיושב בסיאט לאון טורבו מגיע להספק של 180, האם אני צודק?

כמו כן, למיטב הבנתי זהו אותו מנוע אשר יושב על הגולף GTI מהשנתון הנ"ל, האם אני צודק גם כאן?

באם כן לשתי השאלות, מה הם מקורם של ההבדלים? אני מניח שבין היתר גם ניהול המנוע שונה (=צ'יפ), אך האם יש הבדלים

מכניים והאם זה יכול לתת כיוון ולסייע לפותח הת'רד?

תודה.

 

המנוע שיושב בסיאט לאון היא קצת שונה,

בלאון קיימת מצערת אלקטרונית כשבGTI קיימת מצערת מכאנית.

הGTI מגיעה עם טורבו של חברת KKK ושם הדגם שלו הוא K03.

בלאון מגיע טורבו אשר דגמו הוא K03s, זהו טורבו עם מניפות קצת יותר גדולות משל הK03, מפות הגדישה בלאון טיפה שונות וזה בערך מה שמסכם את ההבדל ההספק בין המנוע הGTI ללאון.

פורסם

איפה כדאי לבצע שינוי דרך שקע הדיאגנוזה ?

והאם השינוי בצריכת הדלק הוא גבוהה?

מישהו שעשה דבר כזה יכל להגיד לי כמה זה עלה ?והאם הוא הרגיש שינוי משמעותי ?

מה כדאי קודם ציפ או פילטר ואגזוז או לחכות ולעשות את כולם ביחד?


×
×
  • תוכן חדש...