Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר גולף GTI (כותרת נערכה כמובן)


yonih
שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה צודק!

קח בחשבון אבל שיש אפשרויות לשיפורים + אגזוז אבל בלי רעש לחלוטין שזה סיפור אחר לגמרי.

 

אבל זה הכיס שלו ואני בטוח שהוא יגיע למסקנה הנכונה.

לילה מצויין!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצ'יפ יתן לך 42 כ"ס יותר! במקום 150 כ"ס אתה תצא אחרי ההתקנה עם 192 כ"ס..

 

ציפ שנותן 42 כ"ס תוספת ב 2200 ש"ח, או שאתה מוכר אותם ומנסה למכור את הסחורה שלך, או שתחזיר דחוף לבלוק-באסטר את הסרט שאתה חי בו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אתה שתגיד לי שאני מוכר סחורה זבל? ומי אתה שתגיד לי שזה בכלל שלי?

אתה יודע מה? הלוואי שזה היה סחורה שלי.

 

קח:

http://www.upsolute.com/db/new/datenblatt_eng.php?ID_Marke=6&ID=384

 

רשום שם במדויק מה ההספק הרגיל של הרכב (משהו שאתה בטח לא יודע כי אין לך את הרכב)

ורשום שם במדויק מה יהיה ההספק אחרי התקנת הצ'יפ.

 

וזה לא אני לוקח את הסכום הזה אלה היבואן הרשמי שמופיע באתר שלהם.

זה המחיר שבערך אני יודע שעולה מהפעם האחרונה שהייתי שם.

אם מישהו אחר יקבל כיום מחיר יותר זול או בגלל מבצע אז בכיף זה המחיר שאני יודע שבזמנו אני שלמתי.

 

אני ממליץ לך בחום אבל בחום שתצא מהמסגרת שלך כי היום הכול אפשרי ועיניין הצ'יפ קיים זמן נכבד מאוד!!

תתעורר כי אם אחרים שמבנים יותר ממך ישמעו על זה פשוט יצחקו עליך.... דרך אגב נגמר לי המנוי שם אז תחזיר במקומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, מנוע ה1.8T של ה GTI, עם 20 השסתומים, עם טורבו K03 ומפיק 150 כ"ס.

הוא נבדל במנועי ה 180 כ"ס בעיקר בטורבו שונה מעט, כך שההספק המקסימלי שלך לא יהיה כמו שלהם, אבל גם 30 כ"ס, זה הההמוווון, ולא תוכל לנצל את ה K03 יותר מכך.

אני שידרגתי תוכנה לאותו מנוע שבמקורו היה 180 כ"ס (לאון טורבו) כאשר ההבדל כפי שכתבו לך, הוא טורבו מעט שונה.

 

צ'יפ - יתן לך את ההספק שאתה מחפש, ובמחירים מצחיקים !!!

פילטר - לא יתן כמעט כלום, מקסימום 2%, כן תחסוך בהחלפות של פילטרים רגילים (לך רק על INBOX ומחברות משובחות כדוגמאת K&N)

אגזוז - חבל על האוזניים, במצבך הסטנדרטי לא יתן כלום, צא מהסרט.

 

כדי שתבין, שורה ראשונה - עוזרת הרבה, שניה - מעט פחות, שלישית - חארטה.

 

בצ'יפ יש לך המון חברות (אפסולוט, ריבו, ABT, WETTERHUER, SUPERCHIPS ועוד ועוד) מומלץ לקרוא קצת בפורומים בחול, למשל VWVORTEX, ולבחור בצ'יפ מתון, כמו כן, שקול החלפת אינטרקולר לאינטרקולר חזית (FMIC) עקב הגדישה המוגברת וטמפ' אוויר גבוהה מידי בכניסה למנוע, האינטרקולרים המקוריים (SMIC) הם בדיחה.

 

אבל, כפי שרמזו לך, הבעיה של הרכב שלך היא לא הספק, הרכב חזק, ואני מניח שאתה לא מסוגל לנצל את ההספק שלו, אלא אם אתה מאותם *** שחופרים בקו ישר.

 

מה שרמזו לך הוא שהרכב שלך זקוק יותר לשינוי התנהגות, אני מתכוון לכיול קפיצים בולמים, וכאן יש טונות של יצרנים (ויבואנים) עם סחורה משובחת שתעשה נפלאות להתנהגות של הרכב (בילשטיין, KW, KONI ועוד ועוד), תוכל לשלב את הקיט עם הנמכה קלה (לא מומלץ יותר מ 40 מ"מ) שתעשה טוב לקשיחות ולמרכז הכובד.

 

אל תרוץ אחרי כל הצעה ותשקיע\תבזבז כסף לשווא, תקרא בפורומים (במיוחד בחו"ל) תתייעץ, תבין מה אתה רוצה להשיג, ואז תבצע !!! יש לך כסף להשקעה\ביזבוזים - תשקיע בחוכמה !!!

 

my 2 cents

 

ליאור (אותו מנוע כמו שלך, משודרג, גם במתלים !!!)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאמרתי לו שאגזוז כאן לא יתן לו כלום חוץ מחפירות בראש.

ואנחנו מדברים על GTI, ה150 כ"ס.

 

אני המלצתי לו על הצ'יפ של אפסולוט בגלל שיש לי הכי הרבה ניסיון איתם.

לגבי השאר אני לא יכול להבטיח ולא יכול להגיד כלום.

 

מה שאני יודע זה שיש להם יבואן רשמי בישראל ויש למי ללכת בכול מצב.

 

אינטרקולר חזית יעלה לו לפחות 3 אלף ש"ח וקשה לי להאמין שמדובר כאן על בחור

שיתחיל מצ'יפ ויגיע להוצאות של למעלה מ10 אלף ש"ח.

 

הוא סה"כ רוצה קצת יותר כוח סוס ואם אפשר צריכת דלק נמוכה (בנסיעות רגילות)

 

אני אישית ממליץ לו להתחיל מקטן ובטוח צ'יפ והפילטר אין-בוקס זה הדעה שלי.

משם הוא יכול להיתקדם לאינטרקולר ומשם האפשרויות פתוחות.

 

אני ראיתי אנשים שמשתגעים עם הרכב ועוברים את ה10 וגם ה15 אלף ש"ח.

אבל לא כולם יקבלו את הסכומים האלו במחירה יש לקחת את זה בחשבון.

 

אבל אם עושים את זה מתוך כיף ומתוך אהבה לדבר ויודעים שלקבל יותר מ5 בוא נתחרפן ונגיד 10 אלף ש"ח מההשקעה (גג!)

יותר מזה לא יקבלו אז סבבה זה למשוגעים לדבר וכיף לראות השקעות כאלו.:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען הבהרת הדברים

4RUNNER צודק מאוד

את ההצעה שלי על החלפת הדוד לפתוח והFREE FLOW הייתה רק בגלל זה

 

"אגזוז? לא.. אני לא עשיתי את זה וגם לא יעשה אני חושב שזה סתם שטויות.

חוץ מרעש מגעיל זה לא נותן לך כלום... אני נסעתי ברכבים כאלו בכביש מהיר וזה כול הדרך חופר וחופר וחופר בראש.

 

אתה רוצה ששוטר יעצור אותך ויתן לך הורדה? או שמתי שיגיע זמן הטסט פשוט לא תוכל לעבור?

במקרה הטוב תתן שוחד לטסטר (וסתם יצאת מופסד) ובמקרה הרע אתה נשארת עם אגזוז שסתם עושה רעש ועכשיו לך תמצא

מי יקנה אותו."

 

לא נכון

 

כמו שנאמר מתחילים מצ'יפ פילטר ואז אגזוז (שאני בכלל ממליץ על FREE FLOW) שדווקא כן יהיה מורגש (במיוחד לאחר השאר)

וזה השיפור הבסיסי - ברמה הבאה זה יהיה טורבו אחר וכמובן INTERCOOLER מוגדל וצ'יפ שיתמוך בכולם...

אה... כן... מזרקים מוגדלים ווסת דלק בוכנות מחוזקות+קראנק פורטינג ויחס דחיסה ויש עוד כמה... (הפעם STANDALONEׂ)

:mm_wink:

אין סוף לשיפורים במיוחד לרכבים שיועדו לכך (AFTER MARKET)

הגולף GTI זה רכב נהדר וחזק שהשיפור הראשוני צריך לבוא בתחום ההתנהגות - בולמים בלמים וצמיגים

ההצעה שלי

תלך על שדרוג ההתנהגות כשלב ראשון ורק לאחר מכן תתחיל בשלב הצ'יפ פילטר FREE FLOW

לא מדובר בסכום זניח אבל גם לא בשמיים (לשני הדברים) אם תבדוק תמצא הרבה דברים טובים במחיר טוב :mm_wink:

WWW.VAG-CLUB.COM

 

 

 

 

מקווה שעזרתי

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איזה בן אדם הוא.

אני למשל לא יעשה לשום רכב שיהיה בבעלותי הנמכה, או בולמים.

הGTI נוחה עד מאוד, אני לא אומר שהחלפת בולמים לא יתנו שיפור אבל אנחנו לא מדברים על עגלה צולעת.

צמיגים זה דבר ראשון לפי דעתי ולא רק על גולף.

 

דרך אגב שמעתי שיש מבצעים על ווסתים ב: e&a בסביבות ה200 - 300 ש"ח.

ממש גרושים ודרך אגב הוא גם היבואן של אפסולוט.

 

איפה אני הייתי במבצעים האלו... (אתמול קונים ביוקר מחר אותו מוצר בגרושים)

על ווסת אני אישית הייתי ממליץ לו במיוחד במצב של עכשיו שזה בכלל לא הרבה וזה ממש מעורר תאבון.

 

בקשר לטורבו: וואיי וואיי.... אני מקווה שאותו בחור לא ישתגע שהוא יראה את כול זה חח

כי אנחנו לא מכירים אותו ולפי דעתי (רק הדעה שלי כמובן) הוא בכלל רוצה משהו בסיסי להתחיל איתו.

 

אני אוהב את הרכב הזה אבל יש שיפורים שלוקחים כמה אלפים טובים על כול דבר.

אבל אם אפשר לחסוך משיפור לשיפור ומוציאים על הדברים הנכונים והכי חשוב רוצים להשקיע על זה אז בכיף.

 

אני חושב שאם משקיעים אז על הדברים הנכונים כי יש דברים שלא מצדיקים כמה אלפים טובים.:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי אצל מי כדאי לי לעשות את העבודה הזאת ?

ומה המחיר הכולל של ציפ ומסנן INBOX ?

 

רוצה לקנות בצורה חכמה ולא פזיזה?

כנס לאתר הרשמי של אפסולוט:

http://www.upsolute.com/eng/reseller.html

 

כאן זאת רשימה של יבואנים (רשמיים!) בעולם ובארץ.

בארץ קיים רק 1 בלעדי שנותן לך אחראיות על העבודה ואתה יכול לדעת ב100 אחוז שהוא יתקין לך מפות של אפסולוט

ולא סתם קשקושים.

 

היבואן הוא: E&A המחיר שאני יודע שאנחנו שלמנו זה 2200 ש"ח (גג!!) לא יקחו לך יותר מזה.

כמה זה עולה היום? אני לא יכול להגיד לך ולא רוצה להגיד סתם כי זה יכול להיות היום 1500 וגם 1000.

יש מבצעים ושווה לבדוק.

 

בקשר לפילטר של INBOX זה משהו בסביבות ה200 שקל (לא רציני!) בהיתחשבות שזה חוסך לך הרבה כסף.

 

נתתי לך קישור לאתר הרשמי של אפסולוט.

שם מפעילי האתר רשמו את היבואנים ככה שלי אין קשר למה שכתוב שם (כמו שbagira) רשם כמה הודעות מעלי.

ושאלתי אותך מקודם איפה אתה גר אם זה בסביבה שלי אני אפילו יבוא איתך אם אתה רוצה בשביל הנחה (כול הנחה תיהיה טובה)

אבל אני מאמין שתסתדר באתר שנתתי לך מופיע המספר והכתובת של היבואן בישראל שמו אביחי.

ההתקנה עורכת משהו כמו 15 דקות אני חושב פלוס מינוס (דרך שקע הדיאגנוז) לא פותחים לך ולא מתעסקים בכלום!

 

אההה שכחתי לציין משהו חשוב מאוד אבל! יש לך אפשרות לקבל את התוכנה של אפסולוט לניסיון של 6 שעות!

לא קונים חתול בשק נכון? אתה מקבל את זה ל6 שעות (ממש נוסע עם זה) ואחרי 6 שעות התוכנה מוחקת את עצמה

ואתה חוזר למה שהיה לך בהתחלה.

 

ואם יש לך את הרכב תקופה דיי ארוכה אז אתה תרגיש אבדלים בביצועים ובזריזות של הרכב.

יש לציין שהניסיון הוא חינם לגמרי (וגם אנחנו עברנו אותו) זה בלי כסף מצטער שלא אמרתי קודם זה פשוט ברח לי מהראש.

 

זה ניסיון לכול מי שרוצה דרך אגב לא רק לך או לי חח.

אתה מוזמן לנסוע לשם לבדוק את העיניין בדרך לבית שלך (עם הצ'יפ ) ולהגיד לנו מה אתה חושב.

 

ואם אתה שואל אותי בתור התחלה צ'יפ ופילטר זה הוצאה דיי נמוכה ולגמרי טובה להתחלה.

לא חייבים להפגיז בהכי יקר על ההתחלה כי דבר גורר דבר כמו שאומרים.

 

לאט לאט אף אחד לא רודף אחריך זה מה שאני ואחי עושים ועד היום דרך אגב (בכול הרכבים שהיו לנו)

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב שמעתי שיש מבצעים על ווסתים ב: e&a בסביבות ה200 - 300 ש"ח.

ממש גרושים ודרך אגב הוא גם היבואן של אפסולוט.

על ווסת אני אישית הייתי ממליץ לו במיוחד במצב של עכשיו שזה בכלל לא הרבה וזה ממש מעורר תאבון.

 

מה יעזור לו ווסת? הרי הוא מתכוון לשים צ'יפ. עדיף להשאר עם הווסת המקורי ולתת למחשב ולמזרקים לעשות את העבודה, אם הם עומדים בזה. למה תמיד שמישהו שואל שאלה על שיפורים זורקים עליו כל כך הרבה חרא? זה שהמוצר בהנחה לא אומר שצריך להתנפל, זה לא סופרפארם או שוק.

לפותח השירשור - הבן קודם כל מה אתה רוצה ומה התקציב שלך. רוצה 30-40 כ"ס? שים צ'יפ אצל מי שמתעסק מזה + אחריות וסע לשלום. לא פילטר לא שמילטר ובטח שלא אגזוז.

השינויים בצריכת הדלק לטובה ברגוע, אם הם באמת קיימים, יהיו מזעריים. היצרן בד"כ מתכנן את המחשבים שלו למקסימום יעילות. בכל מקרה, בלחיצה הראשונה הכל יתקזז.

 

רוצה 100+ כ"ס? חשוב על אינטרקולר חזית, מזרקים, ניהול ושאר ירקות. רק שלא תגיע לי לסיבובים עם מפלצת תת היגוי ששוקלת טון וחצי על בולמים מקוריים, כי בסוף זה יהיה כמו לנסוע עם צמיגי סליקס בגשם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלחו לי על זה שאני מתערב אבל הת'רד הזה משך אותי קצת.



שמתי לב שיש "אחריות על העבודה" אני מבין שהאחריות מכסה את זה שהעבודה תקינה, אם הרכב נדפק בגלל הצ'יפ זה לא משנה כי העבודה נעשתה כמו שצריך נכון ?

מלבד זאת אני רואה פה שיש אנשים שמאוד דוחפים את הצ'יפ הזה, לרגע נראה כאילו יש פה בעלי אינטרס ולכן שווה לקחת את ההמלצות פה בגדר סוג של פרסומת.

 

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה בנאדם אחד שדוחף את הצ'יפ הזה, עד כמה שראיתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אתה שתגיד לי שאני מוכר סחורה זבל? ומי אתה שתגיד לי שזה בכלל שלי?

אתה יודע מה? הלוואי שזה היה סחורה שלי.קח:

http://www.upsolute.com/db/new/datenblatt_eng.php?ID_Marke=6&ID=384

רשום שם במדויק מה ההספק הרגיל של הרכב (משהו שאתה בטח לא יודע כי אין לך את הרכב)

ורשום שם במדויק מה יהיה ההספק אחרי התקנת הצ'יפ. אז רשום! לרשום זה זול והנייר סובל הכל!

 

מי אני? אני בן אדם אחראי שלא מבטיח הרים וגבעות על בסיס אתר מסחרי שמנסה למכור משהוא ע"י הבטחות שהוא לא יכול לעמוד מאחוריהן.

אולי אתה מאלה שמקבלים באי-מייל הודעות על מיכשור להארכת הז#ן וחושבים שזה יעבוד, כי זה עובד בערך כמו שתקבל 42 כ"ס מציפ.

אם תתבונן מקרוב בכל הנתונים באתר שסיפקת תראה שההספק משתפר ב 42 כ"ס, המהירות הסופית עולה רק ב 3 קמ"ש וצריכת הדלק בכל סוגי הנהיגה משתפרת. גם לזה אתה מאמין?

איך יוצרים 42 כ"ס יותר ומשתמשים בפחות דלק?

אין פה שום מתקפה אישית עליך או על דעותיך, אתה קראת מה שקראת והאמנת לזה, האשם היחיד הוא רק חברת אפסולוט (וכל יתר החברות) שמשחררות נתונים הזויים לחלוטין.

אני בטוח לחלוטין שאם תתקין ציפ ותגלה בדיינו עליה רק של 28 כ"ס ותיקח אותם לבית המשפט על הצגת מקסם שווא, הם ישלפו איזה חוזה עם אותיות קטנות שהשיפור ניתן רק ברכישת חבילת מוצרים שמאפשרים להגיע ל 42 כ"ס או כל קומבינה אחרת שעו"ד שלהם רקחו.

תכלס בשטח? אני ממש אתפלא אפילו עם עליה של 30 כ"ס!

עריכה:

בקשר ל"אחריות" -דבר ראשון והכי חשוב, אם הרכב עדיין באחריות יצרן, התקנת ציפ (במידה וקרה משהוא לאוטו והתקנת הציפ זוהתה ע"י המוסך המורשה) תיגרור סנקציה של ביטול אחריות היצרן.

אני יכול להגיד לך מנסיון שבכל תקלה קרדינלית שקורית ברכבים ספורטיביים באחריות הם ישר רצים למחשב לבדוק אם הוא נפתח/שונה ציפ/ נעשה שינוי בתוכנה בשביל לבטל לך את האחריות.

במידה וזה יקרה ותחזור למתקין הציפ (לא רק של החברה המדוברת) בטענות, קשה לי להאמין שתראה שקל אחד בודד בלי לגרור אותם לבית המשפט וגם אז, תצתרך להוכיח מעבר לכל ספק שהנזק נגרם כתוצאה ממה שהם עשו, וזה לא יהיה קל בכלל.

אני בכלל לא נגד ציפים, ההפך, מאוד בעד, אבל אני חושב שזה חשוב שתדע מה אתה עושה ולא סתם תרוץ אחרי התלהבות של מתלהבים אחרים או אנשים עם אינטרסים סמויים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...