Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר גולף GTI (כותרת נערכה כמובן)


yonih
שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעניין ההצעה להתקין אינטרקולר חזיתי.

עד כמה שאני מבין (ורואה בסובארו) התקנת אינטרקולר חזיתי תאריך בהרבה את צנרת האויר.

נראה לי שזמן השהיית הטורבו יגדל, כי יקח למגדש יותר זמן למלא את הצנרת.

אחד היתרונות בטורבו של קבוצת פולקסוואגן (יחסית לסובארו, למשל) הוא הטורים הנמוכים בהם מושג שיא המומנט, ואני מניח שיחד עם זה גם השהיית הטורבו קטנה.

האם התקנת איטרקולר חזיתי לא תקלקל במשהו את תגובת המנוע בטורים נמוכים?

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה עדיף, טלטלים עקומים ובוכנות נוזליות או אינטרקולר חזיתי וטיפה יותר השהיית טורבו?

לכל שיפור יש יתרונות וחסרונות.

 

אולי פולקסוואגן שמים מגדשים קטנים שגודשים יופי ב 1500 עד 3000 ורק מחממים את העסק מעל 5000.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אני? אני בן אדם אחראי שלא מבטיח הרים וגבעות על בסיס אתר מסחרי שמנסה למכור משהוא ע"י הבטחות שהוא לא יכול לעמוד מאחוריהן.

אולי אתה מאלה שמקבלים באי-מייל הודעות על מיכשור להארכת הז#ן וחושבים שזה יעבוד, כי זה עובד בערך כמו שתקבל 42 כ"ס מציפ.

אם תתבונן מקרוב בכל הנתונים באתר שסיפקת תראה שההספק משתפר ב 42 כ"ס, המהירות הסופית עולה רק ב 3 קמ"ש וצריכת הדלק בכל סוגי הנהיגה משתפרת. גם לזה אתה מאמין?

איך יוצרים 42 כ"ס יותר ומשתמשים בפחות דלק?

אין פה שום מתקפה אישית עליך או על דעותיך, אתה קראת מה שקראת והאמנת לזה, האשם היחיד הוא רק חברת אפסולוט (וכל יתר החברות) שמשחררות נתונים הזויים לחלוטין.

אני בטוח לחלוטין שאם תתקין ציפ ותגלה בדיינו עליה רק של 28 כ"ס ותיקח אותם לבית המשפט על הצגת מקסם שווא, הם ישלפו איזה חוזה עם אותיות קטנות שהשיפור ניתן רק ברכישת חבילת מוצרים שמאפשרים להגיע ל 42 כ"ס או כל קומבינה אחרת שעו"ד שלהם רקחו.

תכלס בשטח? אני ממש אתפלא אפילו עם עליה של 30 כ"ס!

עריכה:

בקשר ל"אחריות" -דבר ראשון והכי חשוב, אם הרכב עדיין באחריות יצרן, התקנת ציפ (במידה וקרה משהוא לאוטו והתקנת הציפ זוהתה ע"י המוסך המורשה) תיגרור סנקציה של ביטול אחריות היצרן.

אני יכול להגיד לך מנסיון שבכל תקלה קרדינלית שקורית ברכבים ספורטיביים באחריות הם ישר רצים למחשב לבדוק אם הוא נפתח/שונה ציפ/ נעשה שינוי בתוכנה בשביל לבטל לך את האחריות.

במידה וזה יקרה ותחזור למתקין הציפ (לא רק של החברה המדוברת) בטענות, קשה לי להאמין שתראה שקל אחד בודד בלי לגרור אותם לבית המשפט וגם אז, תצתרך להוכיח מעבר לכל ספק שהנזק נגרם כתוצאה ממה שהם עשו, וזה לא יהיה קל בכלל.

אני בכלל לא נגד ציפים, ההפך, מאוד בעד, אבל אני חושב שזה חשוב שתדע מה אתה עושה ולא סתם תרוץ אחרי התלהבות של מתלהבים אחרים או אנשים עם אינטרסים סמויים!

 

אני לא מכיר אותך ות'אמת? לא מעניין אותי אם אתה אחראי או שאתה מקשקש מילים סתם.

אני ועוד עשרות אנשים התקינו את הצ'יפ הזה ומרוצים עד הגג ומרגישים שינוי ואם תברר קצת (קצת)

אתה תראה שאנשים הלכו ובדקו וראו שההספק עלה (לא צריך להיות גאון בשביל לקחת את זה למקומות שבודקים ותאמין לי לא חסר!)

 

אתה טוען שאין מתקפה אבל לפי מה שאני רואה אתה מנסה "לדרוס" כול מילה שלי.

אני סה"כ מנסה לעזור לבחור ואין לי קשר בגרוש למקום ואם הוא ירצה אז שיבוא איתי ויראה שחוץ מזה

שעשיתי אצלהם התקנות (בעבר) ובעזרת השם בעתיד חוץ מזה אין לי קשר ואני לא רואה שום רע בלהפנות אנשים לשם.

 

אני לא יצטרך לקחת אותם לבית משפט ואני לא יקח, הצ'יפ מותאם במפות שלו לGTI דור 4.

והוא הוכיח את עצמו ואני לא הראשון שעבר "ניסיון" המזל היחיד שלך שאני היחיד אני חושב בכול הפורום שהתקין

את הצ'יפ מהסוג הזה כי אם זה לא היה ככה אתה יכול להיות בטוח שמבול של תגובות היו נופלים עליך על כמה שאתה מדבר שטויות.

 

בקשר לאחראיות:

אם הרכב עדיין באחראיות יצרן, פשוט לאחר התקנת הצ'יפ האחראיות תוסר מסיבה שמישהו התעסק עם הצ'יפ (משום מה..)

אבל אנחנו מדברים כאן על רכבים שאין להם אחראיות בדרך כלל רכבים עם אחראיות על הצ'יפ מעדיפים לשמור על האחראיות.

 

בקשר לתקלות:

הם מספקים אחראיות על הצ'יפ הכוונה: במידה והצ'יפ אחראי לאיזה שהוא נזק הם ישחזרו ואפילו יחזירו לך את הכסף.

אנחנו לא מדברים על מקום מפוקפק שרק התחיל בנושא אני מדבר איתך על היבואן אתה קורא בכלל מה שאני אומר לך?

 

יש עוד כמה מקומות שאני מכיר שמתקינים כמה סוגים של צ'יפים אחד מהם גם אפסולוט.

אבל הם לא יתנו אחראיות כי הם לא היבואנים הרשמיים.

 

נמאס לי מהרמיזות שלך אתה מוזמן לא לתת כאן תגובות אם כואב לך הלב שאני סה"כ מנסה לעזור לבן אדם.

לא רק שאני עוזר לו אני גם מסביר לו שזה חינם!!! יש לו ניסיון של 6 שעות אמרתי או לא?

 

ב6 שעות האלו שיקח את הרכב למקום שבודקים בו את כ"ס ויראה שינוי והוא מוזמן לעלות לכאן בסריקה את התוצאות

אני ישמח מאוד לראות אחרי זה מה התגובה שלך.

 

 

 

סלחו לי על זה שאני מתערב אבל הת'רד הזה משך אותי קצת.



 

שמתי לב שיש "אחריות על העבודה" אני מבין שהאחריות מכסה את זה שהעבודה תקינה, אם הרכב נדפק בגלל הצ'יפ זה לא משנה כי העבודה נעשתה כמו שצריך נכון ?

מלבד זאת אני רואה פה שיש אנשים שמאוד דוחפים את הצ'יפ הזה, לרגע נראה כאילו יש פה בעלי אינטרס ולכן שווה לקחת את ההמלצות פה בגדר סוג של פרסומת.

 

 

אני יגיד את זה גם לך, אם יש לך בעיה אל תרשום.

אני לא רואה בפורום חוק שאומר לי שאסור לי לעזור לבן אדם, אני יודע שהצ'יפ הזה נבדק מספר פעמים ואני אישית בדקתי אותו.

שוב פעם: אין סיבה שהעבודה לא תיהיה טובה מדובר על היבואן שמתקין כמעט כול יום צ'יפים מהסוג הזה.

 

אני בטוח שאם היו באים ובאים ומתלוננים הוא היה מספיק עם זה כבר.

ואני הוכחה שעד היום הצ'יפ ברכב ובלי עיין הרע אין תלונות (תמשיך למלמל שאני איזה סוחר)

 

 

ל WINNER אני גר באיזור הצפון איפה נמצאים E&A?

והאם אני מקבל אחריות שם לדברים הללו

 

הם נמצאים בבני ברק.

סתכל למה שלא תתקשר אלהם? תראה מה הם יגידו לך.

הם גם בודקים את הרכב לפני ההתקנה.

 

יש לך את הפרטים שלהם כתובת הכול, תתקשר אלהם ותקבע איתם פגישה אל הדרך תבקש התחייבות וכול מה שצריך.

אני חושב שאנשים כאן מנסים לסבן אותך, יש לך רכב ספורט חזק שאפשר לנצל אותו ואם כבר בדברים הקטנים אז למה לא?

 

יש להם עשרות מוצרים על המדף אז דווקא את הצ'יפ בחרתי?

לא! זה פשוט משהו שאנחנו התחלנו איתו והוא עושה את העבודה שלו כמו גדול.

 

תכנס לאתר של:

WWW.VAG-CLUB.COM

 

אני מבטיח לך שאני לא הראשון שיש לו את הצ'יפ הזה.

הם יגידו לך בדיוק אותו דבר ואף אחד מהם לא עובד/שותף או סוחר עם החנות.

 

((((((((((ושוב פעם אני יגיד הלוואי שהייתי קשור אלהם מה רע?)))))))))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת נסחפת, לא?

האם "טלטלים עקומים ובוכנות נוזליות" זו תופעה "מקובלת" במנועי הטורבו של קבוצת פולקסוואגן, או רק אצל נהגים ה"לוחצים" את המנוע למוות?

והאם התופעה קיימת גם במוגדשות של סובארו, שבהן האינטרקולר ממוקם מעל המנוע?

אם לא, האם זה הודות לאינטרקולר גדול יותר, או בגלל שהמגדש גדול יותר?

ואם אחת משתי האפשרויות נכונה, האם אפשר להתקין באותו מקום (בגולף) אינטרקולר גדול יותר, או אולי להגדיל במשהו את המגדש, ולזכות בהספק גבוה יותר (ללא צ'יפ), כמובן על חשבון טורים גבוהים יותר לשיא המומנט???

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם מתקינים אינטרקולר גדול יותר וחזיתי כשמעלים גדישה, לא על רכב מקורי.

כשאתה מגדיל מגדש, צריך לחשוב גם על דלק ולכן צריך מחשב שונה או צ'יפ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WINER100

 

מכיוון שאתה כותב, וכותב, וכותב, ורק על אפסולוט, בוא ושמע קצת מידע שונה עליהם:

 

הם נחשבים ליצרן די אגרסיבי מבחינת גדישות, לעיתים אגרסיבי מידי, לא בדיוק עובדים "לפי הספר" וחורגים מעט מנתוני האוויר\דלק הרצויים למנוע ומעוד פרמטרים, דוגמא:

 

אני מניח שאצלך יש התנהגות שנקראת "פיק" כאשר בלחיצה הראשונית, הרכב מעלה גדישה ל 1.4 באר ואולי גם 1.5, ואתה מרגיש מכת כח וחושב שיש לך רכב "גרזן" וצ'יפ תותח, בנקודה זו, (גדישה של 1.4) המנוע עובד ביחס אוויר דלק לא טוב (אפרופו בוכנות נוזלות) וטמפ' ה EGT עולה חזק מאד, גם להבי הטורבו סובלים מאד (טורבו K03 אמור לעבוד בלחצים של עד 1.2 באר) , כמו כן, מזרקי הדלק המקוריים (אני חושב 330CC) אמורים לספק דלק לגדישות של עד 1.2 באר, אח"כ הספיקה לא מספקת, יחס אוויר דלק יורד, EGT עולה, בוכנות נמסות, והלך המנוע. יש עוד דברים, אבל כיוון שכבר כתבתי שאפסולוט לא בדיוק מדקדקים, תבין לבד איזה נזקים מצטברים עלולים עוד להיות.

 

מכיוון שהחלטת לכתוב רק על יצרן אחד, וגם הפנית ליבואן, אני מרשה לעצמי להעלות את היצרן שאני בחרתי בו, ABT

בחרתי בהם משתי סיבות, האחת, הוא היצרן בין ה"מתונים" בשיגעון הצ'יפינג, הגדישה המקסימלית היא 1.1 באר (אין פיקים ואין מעבר לתחומים אסורים) וכל המערכת מתפקדת בעומסים שבהם אף רכיב לא מגיע למאמץ מלא (ראה פיסקה קודמת)

דבר שני, ABT מריצים בDTM (אליפות גרמניה למכוניות סלון) את אאודי והן יודעים דבר או שניים על מחשבי ניהול המנוע של מנועים אלו (הם מריצים אאודי TT ואאודי A4) ולכן ההתאמה, הליניאריות של תגובת המנוע, פשוט מעולות, זוהי תוצאה של מיפוי אוויר \ דלק \ הצתה \ הזרקה מדוייקת ונכונה, וכאן טמון ה"סוד" של כל יצרן תוכנה למחשבי ניהול מנוע ....

 

אם תקרא את תגובתי הראשונה, תראה ששלחתי את הבחור לפורומים בחו"ל, עם מספר שמות של יצרני צ'יפים מובילים, גם אפסולוט, גם ריבו, גם סופרצ'יפס, גם ABT, ושם הבדיקות הן קצת יותר מקצועיות מהמדינה המתפוררת שלנו

 

אלו היו 60 שניות על גילוי נאות.

 

orig_08E7E1591A0741D1BCAB49A64952F53E.JPG

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה ליאור שלחו אותו לאן שאתם רוצים.

לי עוד לא יצא לראות לפני ואחרי (של ממש) של צ'יפ אחר.

 

אם אני לא טועה ABT לא מתקינים בארץ כי אין יבואן רשמי.

אבל לא פסלתי אף אחד ואף אחד כאן לא ראה שאני פוסל חברות אחרות.

 

אני דברתי על צ'יפ 1 שלנו יש ברכב זה הכול.

יש לי ולעוד הרבה מאוד אנשים.

 

אצלנו ברכב לא החלפנו מזרקים הרכב כמעט ללא נגיעות אנחנו עושים כול דבר במזמן שלו.

יש דברים שלא עולים גרושים ולכן כול פעם משהו אחד.

 

אנחנו לא ניתן לרכב להישאר רק עם צ'יפ שנתיים שלוש!

כול חודשיים שלוש משהו אחר זה סביר לחלוטין וכיום אנחנו עדיין עם הטורבו המקורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי, הגדישה עולה ל 1.4 ואז מתייצבת על 1.2?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ווינר 100,

סגנון הכתיבה שלך ותוכן הדברים (שנשמע מינימום כאילו אתה הבעלים של אבסולוט) אינו מצדיק תגובה נוספת שלי בעניין.

מקווה שפותח השירשור לא תמים כמוך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ווינר 100,

סגנון הכתיבה שלך ותוכן הדברים (שנשמע מינימום כאילו אתה הבעלים של אבסולוט) אינו מצדיק תגובה נוספת שלי בעניין.

מקווה שפותח השירשור לא תמים כמוך!

 

אני הבעלם/סוחר/שותף ומה שבא לך.

מאכזב לראות אנשים כמוך שכואב להם הלב על כול מילה שעוזרת לאחרים.

 

להתחלה זה בסדר כואב לך הלב? אל תכתוב יותר תעשה את הטובה הזאת לעצמך.

תמים? התמים היחיד כאן הוא אתה שתדבר אם אנשים שעברו את זה תחזור לדבר.

 

ואין לך מה לתת יותר תגובות כי אני את שלי אני לא יתן לך יותר.

אתה מוזמן לרשום כמה שבא לך אבל רק לעצמך מעכשיו.

 

לפותח האשכול (תכנס לאתר שנתתי לך למעלה יש שם אנשים שמבינים פי 10 יותר ממני ויגידו לך יותר פרטים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבותי , בתור קורא של הפורום אני רוצה לציין , שנפתח כאן דיון מעניין ומקצועי , מגובה בהרבה מידע

אנשים עשו שיעורי בית , ובסופו של דבר , לאותו אחד שפתח את השרשור , יש עכשיו המון מידע , והוא יודע הרבה יותר , על שיפורים בגולף שלו , מלפני .

וכך גם אנחנו הקוראים .

אז כן שותף באפסולוט , לא שותף , מה זה משנה ? קיבלנו אחלה מידע , וכול אחד ישפוט לפי דעתו .

הלוואי וכול שרשור יתפתח לדיון כזה .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקי,

1.מסכים עם כל מילה.

2. גם אני מכרתי את ה 205 GTI שלי לפני שנתיים ומאז רק מתאבל :cry:

3. בלי שום קשר, קצת קשה לי עם סגנונו המתלהם של האדם שמולי ולכן אפרוש בשיא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוקי2:

שמח לשמוע את זה, אני בטוח שפותח האשכול העשיר את הידע שלו מכאן ומכאן.

הוא ישב עם עצמו יחליט יעשה קצת ברורים (לא חובה שכאן או באשכול הזה) ויגיע למסקנה הנכונה מה טוב *בשבילו!

 

מצטער לשמוע שיש אנשים שאכולי קנאה (וכנראה שיש סיבה..)

אני בטוח שפותח האשכול יודע שכול הכוונה שלי לעזור ואם הוא רוצה אני מזמין אותו אלי לבית בשמחה.

 

הוא יכול לבוא לראות ולהיתרשם.:wink:

 

**ומי יודע? אולי הוא ימצא איזה קשר שלי לאפסולוט או לחנות שהזכרתי (הלוואי!)**:lol:

 

יום נעים לכולם:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נתתי לך מקום אבל בשביל שיפורי פנים חוץ יש עוד מלא מקומות טובים.

ואם אינ לא טועה אמרת שאתה מאזור הצפון אז יש לך בטוח כמה סדנאות שיפורים מעולות באזור.

 

אני ממליץ שתגש לאיזה סדנה ותדבר איתם.

 

אבל השאלה הגדולה היא מה התקציב שלך?

כי אם הוא קטן אז תלך בקטן פילטר/צי'פ ועוד כמה חמוצים.

 

תלוי בך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...