Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אמין ונח עד 100K


vered zar
שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, זו אני שביקשה ייעוץ לגבי מכונית ב- 180K.

אחרי כמה תגובות חכמות שקיבלתי כאן, החלטתי אכן לקנות מכונית בתקציב של- 100K, ולא לפתוח תכנית חסכון עבור משהו יקר יותר.

אז ככה, אני מחפשת מכונית בת 2-3 שנים. נוסעת כ- 50,000 ק"מ בשנה.

המכונית מיועדת רק עבורי. אוטומטית, ישיבה גבוהה, אפשר 2 דלתות.

מאוד חשוב, אמינות הרכב, בטיחות ונוחות בנהיגה. ירידת ערך - לא שיקול.

וכאמור ישיבה מוגבהת - חשוב ביותר.

ממש אשמח לקבל דעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי ישר לבוא ולהציע C5, אבל מאחר וקראתי שאת נוסעת 50000 ק"מ בשנה, שזה מרחק אדיר לכל רכב שהוא, אני הייתי ממליץ ללכת על משהו קצת יותר אמין.

מאזדה 3 נכנסת היטב לתקציב, כמו גם טויוטה קורולה, הונדה סיוויק(פחות מומלצת).

 

אני הייתי בוחר ב-3, רכב מאוד נעים מבפנים, מפנק, והכי חשוב בשבילך, אמין.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C5 מכונית נהדרת, נוחה ביותר, בטיחותית ומניסיוני במשרד שורדת היטב גם קילומטרז' גבוה אם רק מטפלים בה כמו שצריך. היפניות שהוזכרו לא מתקרבות אליה בעניין הנוחות. אבל ייתכן והיא גדולה מדי בשביל נוסע אחד בלבד, במיוחד שאת מוכנה להתפשר על 2 דלתות (או קופה או רכב קטן יותר, ואני משער שהתכוונת לקטן יותר).

 

[במאמר מוסגר: מגאן היתה עשויה להתאים (נוחות ובטיחות) אבל האמינות, לעזאזל, האמינות... יפן וצרפת צריכות פעם לשבת ביחד ולמצוא דרך לייצר גם וגם (רנו / ניסאן, למה אתם מחכים).]

 

פוקוס - כפי שנאמר, 5 דלתות - עשויה להתאים, אמינות גבוהה (אולי לא יפנית), נוחות טובה (אולי לא צרפתית), בקיצור פשרה טובה (ואני מדגיש - כי יש גם פשרות רעות, אבל זו לא אחת מהן). שווה בדיקה בהחלט.

 

כדאי לבדוק גם לגבי פיז'ו 307 - תנוחה גבוהה, בטיחותית, נוחה. בתחילת דרכה סבלה מאמינות נמוכה במספר תחומים נקודתיים, עליהם שמעתי כי שופרו בשנתיים שלוש האחרונות. כדאי לך לבדוק קצת בכיוון הזה, האם באמת שופרה האמינות (אם יש מישהו בפורום שיכול להעיד?) כי אם כן עשויה להתאים לך.

 

יש גם מכוניות חדשות בתקציב קרוב ששווה לבדוק (בכל זאת, בין 100 ל- 180 יש כמה דברים בדרך...) גרנדה פונטו אוטומטית ב-110K היא בטיחותית, נוחה בהחלט ומרווחת, אני מאמין שהיא תהיה אמינה כמו מרבית בנות שושלת הפונטו (הכוונה למחמאה, כן?) וחסרונה הוא כבדות מסויימת, האוטו די עגלה, אם כי לא יותר מהפוקוס 1.6 החדשה. ניסאן נוט בפחות מ-120K מציעה תנוחה גבוהה כמעט כמו מיניוואן, מרווח רב יחסית למידות חיצוניות צנועות, זריזה יחסית, אמורה להיות נוחה בהחלט, יש לה את מוניטין האמינות הטוב של ניסאן, וחסרונה - היא לא בטופ של הקטגוריה בתחום הבטיחות (אם כי גם לא גרועה במיוחד).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק החדשה מנוע 1800 משומשת משנת 2006 או חדשה במחיר 133000 ש"ח לפי דעתי שווה להוסיף ולקנות חדש, ד"א הדגם הזה כיום במחיר זול יחסית לאחר הוזלה משמעותית ומהווה קניה מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אין רכב שמשלב גם נוחות וגם אמינות:shock:

 

אם רוצים רכב אמין,הנוחות בו ירודה

רכב נוח ,מצריך טיפול קפדני

 

למה רק רכבים תוצרת צרפת נחשבים לנוחים או לפחות עדיפים מבחינת הנוחות?:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקילומטרז' שלך רק דיזל.

 

האחזקה תצא לך הרבה יותר זולה, הרכב יחזיק יותר זמן (בתוכם רכיבי המנוע), מרווח טיפולים יותר גדול.

 

אני לא מבין למה אתם מציעים לה מאזדה 3? איך מאזדה 3 (בהנחה שתחזיק תחת 50,000 ק"מ בשנה) תהיה בעלת אחזקה זולה?

 

הייתי אומר משהו מקונצרן פולקסווגן (משום שאת חייבת אוטומט, אם היית מתפשרת על ידני הייתי מציע שמהו צרפתי)...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלכלית - דיזל עדיף ללא ספק!

 

ממה שהציעו לך לפני, אני מצטרף להמלצה על הפוקוס, פוקוס 2 הוא רכב נוח מאוד ולא צרפתי (תוצרת ספרד, רוב ההנדסה גרמנית), הגוי ואחיזת כביש מעולים, די עגלה - במיוחד בעיר, אמין ובטיחותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C5 מכונית נהדרת, נוחה ביותר, בטיחותית ומניסיוני במשרד שורדת היטב גם קילומטרז' גבוה אם רק מטפלים בה כמו שצריך. היפניות שהוזכרו לא מתקרבות אליה בעניין הנוחות. אבל ייתכן והיא גדולה מדי בשביל נוסע אחד בלבד, במיוחד שאת מוכנה להתפשר על 2 דלתות (או קופה או רכב קטן יותר, ואני משער שהתכוונת לקטן יותר).

 

[במאמר מוסגר: מגאן היתה עשויה להתאים (נוחות ובטיחות) אבל האמינות, לעזאזל, האמינות... יפן וצרפת צריכות פעם לשבת ביחד ולמצוא דרך לייצר גם וגם (רנו / ניסאן, למה אתם מחכים).]

קצת מוזר לראות בתגובה אחת ש-C5 אמינה אבל מגאן לא...:?

מי כמוני יודע שהמגאן היא לא שיא האמינות בלשון המעטה אבל להגיד ש C-5 כן אמינה לא מסתדר.

כל רכב יצטרך יותר תשומת לב אם הולך לבצע 50K ק"מ בשנה. דיזל יותר ממומלץ.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות ואני מכיר היטב את 2 המכוניות, ומגאן 2 היא תחתית החבית בתחום האמינות (הכל סטטיסטיקה כמובן, אתה יכול להיות בר מזל...), נכון גם ל-C5 יש הסתברות גבוהה יותר לתקלות מאשר נניח טויוטה מצויה, אבל היא כבר בהחלט בתחום הסביר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית ממליץ על גולף TDI - גם חסכונית, גם חזקה, תנוחת ישיבה גבוהה מהיפניות.

רק יהיה קשה למצוא אחת שלא עברה הרבה קילומטרים.

 

אגב, היה פה לפני כמה חודשים שרשור על בחור שנסע במשך 3 שנים בניסאן אלמרה (עם ממוצע של כ70 אלף בשנה) והתקלה הראשונה הגיע רק אחרי 3 שנים.

 

אבל למרות הכל - בקילומטראז' כזה אין מה לחפש בנזין - רק דיזל. את תחסכי כל כך הרבה כסף.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קליאו דיזל.

או אם צריך אוטו גדול, מונדאו דיזל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו,אתם הקשבתם למבוקש ??

 

רכב אשר יסע 50K בשנה חייב להיות מונע בדיזל, ולנסועה כזו הוא חייב להיות נוח.

אני לא אמליץ על שום רכב בנזין, כיוון שכלכלית זו השלכת כסף לריק.

 

ממליץ לך בעדיפות גבוהה על C5 עם מנוע HDI, רכב חזק ,נוח ברמה מוחלטת, אמינה מאוד (בניגוד לשמועות ..), ובהחלט מתאים למטרה.

 

אופציה נוספת היא המאגאן עם מנוע הטורבו דיזל, אם אין בעיה עם גיר ידני,או אז ב 114 אלף ש"ח ניתן לקנות את גירסאת 1.5 85 כ"ס.

מנסיון אישי, עם מאגאן מליסינג עם מנוע בנזין, הרכב עשה בשנה האחרונה 43 אלף ק"מ ללא בעיה, ומרכבים נוספים בחברה, לא נתגלו כל בעיות אמינות כלשהם.

 

אם גיר ידני זו לא בעיה,ממליץ לך לנסות ולחפש סיטרואן פיקאסו , או לחלופין רנו סניק שניהם באופצית הדיזל.

מנסיון משפחתי עם הפיקאסו, עם מעל 250 אלף ק"מ ב 4.5 שנים, אפס תקלות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...