Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרוצי דראג, השאלון המורחב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

לאור עלית נושא הדראג לכותרות (באתר לפחות) יש לי מס' שאלות לדיון (לא בשביל ידע אישי אלא כדיון בין חברי הפורום):

1) מירוצי דראג - ספורט או סתם נסיעה בקו ישר?

2) נהגי דראג - ספורטאים כמו נהגי ראלי או כמו שחקני שחמט?

3) נהגי דראג - ספורטאים או חבורת מתלהבים עם הרבה כסף?

4) רכבי דראג - רכבים ספורטיבים או POWER בלבד?

5) נהיגת דראג - צריך כישורים/כישרון או שמספיק רגל ימין כבדה וג'ל בשיער?

6) רכבי דראג - האם הם חייבים את כל ה"קישוטים" האלה?

7) שאלות פתוחות של שאר חברי הפורום

 

***בבקשה לא לקחת אישית את הדברים ובלי התכתשויות, השאלות נשאלות כדי להעלות דיון חברי בין חברי הפורום***

 

יאללה לעסק

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

יש מספר רב של קאטגריות...

תיהיה יותר ספצפי...

 

קצת חומר לשעורי בית

 

http://www.nhra.com/

 

http://www.ihra.com/

 

קצת יותר קרוב אלינו

 

http://www.eurodragster.com/

 

http://www.dragracing.se/

 

אופנועים

http://www.kingracing.com/sponsors.html

 

 

 

עכשיו תמקד את השאלות שלך....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

התכוונתי באופן כללי, בארץ (אפשר גם בחו"ל)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

ממתי לרכבי דראג יש קישוטים?

מה הקשר לג`ל בשער?

ובקשר למתלהבים עם הרבה כסף...

גם AUTOX עולה כסף תפתח גם על זה דיון....וגם על דריפט ועל כל ענף מוטרי אחר.

קיצור אתה אומר שאתה לא רוצה לפתוח פה מריבות והתכתשויות

***בבקשה לא לקחת אישית את הדברים ובלי התכתשויות, השאלות נשאלות כדי להעלות דיון חברי בין חברי הפורום***

אז אנה תדאג לנסח את השאלות שלך בצורה מכובדת ויותר רלוונטית.

 

רות סוף...

 

 

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ראיתי את שירשור "מפלצות התאוצה 4" ושם ראיתי הרבה קישוטים

אבל כל עניין השאלות האלה הוא לעורר דיון בעד ונגד בנושא התחום

מעניין אותי לראות מה חושבים חברי הפורום משני הקצוות

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
שלום חברים

לאור עלית נושא הדראג לכותרות (באתר לפחות) יש לי מס' שאלות לדיון (לא בשביל ידע אישי אלא כדיון בין חברי הפורום):

1) מירוצי דראג - ספורט או סתם נסיעה בקו ישר? ספורט.

2) נהגי דראג - ספורטאים כמו נהגי ראלי או כמו שחקני שחמט? כמובן שספורטאים!

3) נהגי דראג - ספורטאים או חבורת מתלהבים עם הרבה כסף? שוב, ספורטאים.

4) רכבי דראג - רכבים ספורטיבים או POWER בלבד? רכבים ספורטיבים! רוב המכוניות המתחרות בדראג הן מכוניות בעלות אופי ספורטיבי,לפחות בישראל.

5) נהיגת דראג - צריך כישורים/כישרון או שמספיק רגל ימין כבדה וג'ל בשיער? ממש ממש אין קשר פה ל"רגל ימין כבדה וג'ל לשיער". צריך כישורים בשביל לנהוג ברכב כזה ובשביל להגיע לתוצאות מקסימליות מהרכב שלך.

6) רכבי דראג - האם הם חייבים את כל ה"קישוטים" האלה? לאיזה "קישוטים אתה מתכוון?!

7) שאלות פתוחות של שאר חברי הפורום

עדיף שיהיו מירוצי דראג ושנעודד אותם מאשר שלא יהיה כלום. מילא היה לנו בארץ מסלול מירוצים, או אפילו מקום להתחרות. אבל גם זה אין, לכן הענף היחידי שאינו דורש כ"כ הרבה הוא דראג, ומנסים להצליח איתו פה בארץ.

***בבקשה לא לקחת אישית את הדברים ובלי התכתשויות, השאלות נשאלות כדי להעלות דיון חברי בין חברי הפורום***

.

יאללה לעסק

 

לסלי

תשובות באדום

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

איזה קישוטים בדיוק ראית במפלצות התאוצה 4?

אפילו היו שם רכבים חסרי חלקי פח (אהמ סיירה בלי פגוש :))

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

סגנון השאלות שנשאלו ע"י פותח הנושא מראות או על תמימות או רצון להביא לניגוח בין חברים כאן.

 

התשובות ברורות וחקוקות זה מכבר במקומות מכובדים אחרים.

 

זהו ספורט לגיטימי ומן הסתם מי שעוסק ספורט יקרא להלן:ספורטאי.

 

בוודאי שכל מי שהוא ספורטאי הוא גם כשרוני ונזקק לכישורים אז אני אשאיר אותך לברר לבד מה הכישורים להם נזקק ספורטאי בענף דלעיל.

 

יחד עם זאת, אני מוכן ליתן לך רמז - ניסית פעם לצאת מהמקום עם רכב עם 1000 כ"ס(לצורך הדוגמא) מהמקום, עם הנעה אחורית?

 

יש להניח שלא.

 

כרגע לצערינו ענף באנדרגראונד וסאבקלטצ'ור אך אם ירצה השם . . .

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
סגנון השאלות שנשאלו ע"י פותח הנושא מראות או על תמימות או רצון להביא לניגוח בין חברים כאן.

 

התשובות ברורות וחקוקות זה מכבר במקומות מכובדים אחרים.

 

זהו ספורט לגיטימי ומן הסתם מי שעוסק ספורט יקרא להלן:ספורטאי.

 

בוודאי שכל מי שהוא ספורטאי הוא גם כשרוני ונזקק לכישורים אז אני אשאיר אותך לברר לבד מה הכישורים להם נזקק ספורטאי בענף דלעיל.

 

יחד עם זאת, אני מוכן ליתן לך רמז - ניסית פעם לצאת מהמקום עם רכב עם 1000 כ"ס(לצורך הדוגמא) מהמקום, עם הנעה אחורית?

 

יש להניח שלא.

 

כרגע לצערינו ענף באנדרגראונד וסאבקלטצ'ור אך אם ירצה השם . . .

 

ירון

 

מחזק כל מילה!

חבל לפתוח על זה וויכוח סוער, כבר היה אחד כזה באחד השרשורים עם רוני אהרנוביץ' שזלזל בענף הזה, בדיוק כמו שאתה,לסלי, עושה עכשיו עם השאלות האלה.

פורסם
מחזק כל מילה!

חבל לפתוח על זה וויכוח סוער, כבר היה אחד כזה באחד השרשורים עם רוני אהרנוביץ' שזלזל בענף הזה, בדיוק כמו שאתה,לסלי, עושה עכשיו עם השאלות האלה.

 

מסכים מאד.

 

ענף מכובד שיכול להגיע לרמות מאד מקצועיות וגבוהות.

 

מה שקורה באמריקה מוכיח זאת, גם לגבי המקצועיות וגם לגבי הפופולאריות העצומה.

 

לזלזל בענף?? נראה לי כמו התיחסות טפשית או סתם בורות.

פורסם

לסלי ידידי

כמו שעיניך רואות צריך לנסח בכדי לא ללחוץ על יבלות.

 

ולעיניין עצמו

כמי שאירגן עוד בשנת 89 דראג בדימונה (גם שם המשטרה כיכבה ובגדול) להלן כמה תשובות קטנות.

1. לדראג יש תקנות

2. הדראג מוכר בפדרציות הבינלאומיות

3. לכן הדראג הוא ספורט לכל דבר ועיניין

4. ג'יל בשער אינו תורם לאחיזת הקסדה ובמהירויות של הדראג הוא יחליק על הג'יל :-D

5. ספורט מוטורי ברובו הוא לא דבר זול ובדראג על אחת וכמה שדורש השקעות מיוחדות וזאת מ"ניסיוני הקצר" בנושא זה בארה"ב.

6. כמו בספורט המוטורי בכלל גם לדראג תפקיד חשוב בפיתוח כלי הרכב והשיפורים בו.

7. אז אם מישהו חושב שזאת חבורה של פרחחים, משוגעים טועה ובגדול, חבורה שמשקיעה כל שקל ($) בשיפור בעשייה בכדי לחסוך אלפיות שנייה מול יריב זה או אחר.

8. במקום להתחרות הכבישים שיתכנסו כל אלו שרוצים לתת בראש לעמותת הדראג ילמדו מהם כללים ובטיחות ויתנו בראש אחד לשני.

9. לדעתי הממסד לא מבין מה הוא דראג ורואה בהם חבורה של משוגעים שנותנים גז בעולם לדבר ה"שוגע" הזה יש הרבה קהל.

 

שורה תחתונה דראג הוא חלק מהספורט המוטורי וצריך לכבד אותו כמו כל ספורט מוטורי אחר.

 

ברוך שליט

פורסם

אסף

 

הדיון בנושא הדראג נטחן עד דק כבר בשרשור אחר ולכל אחד דעתו האישית ממש כמו בפוליטיקה.

מה שמעניין אותי באופן אישי זה שענפי הספורט המוטורי האמריקאיים הם אלו ש"מהווים" בעייה , וגם במובן החיובי .

אני לדוגמא חובב מושבע של NASCAR וכבר כתבתי על כך פעמים רבות כאן בפורום ואילו אנשים רבים לא מבינים את ההנאה שיש בלנסוע עד אין-סוף שמאלה ושמאלה .

 

בסופו של יום כל אחד צריך להנות ממה שכייף לו ומעניין אותו .

אגב - אני חושב שדראג הוא ספורט מוטורי לכל דבר .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

יש פה אנשים שבחיים לא יסכימו עם העובדה שדראג זה ספורט מוטורי. לרוב אלו אנשים שלא מצליחים להבין את הספורט וגם לא ממש יודעים עליו הרבה. לנסות להסביר/לשכנע אותם שזה ספורט זה בערך כמו לנסות לשכנע אותי שכדורגל זה ספורט...

מי שאומר לי שדראג זה לא ספורט, מבחינתי זה בסדר.

 

עכשיו, אולי אפשר לומר שמרוצי דראג זה חבורה של שחקני שח מתלהבים עם הרבה כסף שסתם נוסעים בקו ישר על רכבי POWER מקושטים.

אבל לבוא ולומר שלא צריך כישרון ומספיק רגל ימין כבדה? עד פה! זה כבר עובר את הגבול!:bad-word:

The Enemy of the System is the Individual

פורסם

יש שאלון של TOP-GEAR לסלבריטאים (לא זה בתוכנית אלא במגזין) ואחת השאלות היא "כמה סיבובים ב F1 אתה יכול לראות לפני שאתה נרדם?"

זה הומור! לא זלזול...

נכון, צדקתם, אני לא מוצא טעם במירוצים האלה, אבל לא רציתי ליצור ניגוח אלא דיון נחמד של ההגדרה מיהו ספורטאי? ואיזה ספורט מוטורי דורש יותר מהנהג/רכב שלו מכל הבחינות כגון: כושר, כישרון, טכניקה וכו'?

 

אני רואה שכולם אוהבים את כולם וכולם חושבים שנהגי הדראג הם שווים ככל נהג בכל התכונות

אז אני אומר "יאללה PARTY"

 

תהנו כולם

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...