Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה סידרתי את ברז החימום שלי באוטו והחימום באוטו פשוט מעולה...לא צריך לחכות יותר מידי והחימום מתפקד כשורה..

אבל יש לי בעייה בבורר מצב חימום ...כשאני מנסה להוריד את הטמפרטורה הכפתור לא מסתובב לי והוא ניתקע באמצע ועדיין מחמם בחימום גבוהה כמו שהוא היה בהתחלה...

הברז עצמו חדש ואין בו בעייה , הבנתי שכנראה זה הכבל שמושך את הזרוע של הברז..מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה מה עליי לעשות לקצר את הכבל ??? ואם כן אז אני ישמח שתתארו לי בערך איך לעשות זאת בלי להרוס שום דבר אחר חלילה..

פורסם

1. נתק הכבל מברז החימום.

2. סובב הבורר אל מצב חימום סגור לגמרי והסתכל שאכן הכבל ליד הברז חוזר גם אחורה.

3. הצב את זרוע ברז החימום למצב סגור לגמרי והנע המכונית ובדוק שלא יוצא חימום וזה

כדי לוודא שהברז עצמו סוגר ואוטם מעבר דרכו במצב סגור.

4. אם בבדיקת הברז הוא תקין, חבר כעת, במצב ברז סגור, את הכבל אל הברז.

5. בדוק הפעולה כעת ואם הכל תקין אז הצלחת בסנכרון בין הברז לגלגל ההפעלה.

אם זה לא תקין ושמעת רעש של שיניים מחליקות בתוך גלגל ההפעלה, אז יש גלגל שיני פלסטיק שחוק בתוך מנגנון גלגל ההפעלה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...