Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להדגיש שערכתי חיפוש בנושא אך לא קיבלתי תשובה מספקת לעניין

 

אני רוצה לבנות תיבה (לתת לנגר) לסאב של קיקר מדגם c12 עכשיו ראיתי שהנפח הממולץ הוא

35.4 ליטר

ראיתי פה תיבות שהנפח שלהם הוא 40+ ליטר וכל מיני נפחים שונים

 

עכשיו השאלה שלי היא כיצד הנפח משפיע על העוצמה של הסאב?

אני בכלליות רוצה להשיג סאב שיפיק לי את מירב העוצמה (SPL) וחשוב לי שאני ירגיש את הבאסים :-P

אם מישהו יכול להסביר לי את היחס שבין נפח לעוצמה ואת ההבדל שבין תיבה אטומה לתיבה פתוחה אני מאוד יודה לו.

כמו כן אם מישהו יכול לתת לי המלצה למידות מסוימות בשביל תיבה לדרישות שלי אני אשמח.

 

תודה מראש ויום טוב

:-D

פורסם

הקיקר הזה אצלי יושב בתיבה אטומה 50 ליטר ונשמע מצויין. מדוייק ומעט פאנצ'י .

 

אם אתה רוצה יותר עוצמה אז לך על תיבה של 70+ליטר עם פורט.

פורסם

אני לא רוצה להתפרע עם הנפח בכל זאת אני צריך קצת מקום בבגאז.

70 ליטר נראה לי מוגזם

אבל לא ענית לי על השאלות שלי, אם אפשר רק תסביר לי את ההבדלים.

פורסם

בגדול, אם תעשה תיבה 50 ליטר הסאב יהיה פאנצ'י, אם תגיע ל70 ליטר הוא כבר יהיה מוגזם ואתה לא תרגיש את הדפיקות,אתה תרגיש רק תהודה באוזניים.

ושעושים תיבה עם פורט,זה בשביל תהודה,ופאנצ'י.

אם תקטין את התיבה,לדוגמה 30 ליטר ובלי פורט, אז הסאב יהיה מדוייק ואתה תרגיש את הדפיקות קשות.

 

מקווה שעזרתי פחות או יותר.

:drinking: דיהוו לנוס טורבו.....

פורסם

תעשה חיפוש, אני חושב שהסבירו על התיבות כבר כמה פעמים. בכל מקרה,ברמה העקרונית, עם אתה רוצה SPL תצטרך לבנות תיבה פתוחה, שנחשבת קצת יותר קשה לבניה. בד"כ ככל שהתיבה תהיה יותר גדולה כך הדיוק יפחת. המידע הזה זה עד כמה שהספקתי ללמוד עד היום, עם מישהו מוצא זאת לא נכון מוזמן לתקן אותי.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

ההבדל הוא שבתיבה פתוחה עם פורט הבאס יהיה יותר נמרח ופחות מדוייק ובאטומה זה בדיוק ההפך.

בכל מקרה הסאב הזה לדעתי נשמע יותר טוב באטומה

×
×
  • תוכן חדש...