Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי הצעה לקנות רכב מסוג מאזדה לאנטיס f ידנית מודל 99 עם 100000 ק"מ יד 3 מצב מכני מעולה ללא תאונות.

הבנאדם מבקש מעל המחירון 3000 שקל בגלל שהאוטו נדיר אין הרבה כאלה, האם כדאי לתת לו מעל או להמשיך לחפש?

תודה.

בברכה שמעון.

פורסם

סה"כ אני מחבב את הדגם הנ"ל. ידוע לי שהאוטומט שותה הרבה דלק! תבדוק אם העניין זהה גם בידני (בטוח שותה פחות אבל הכל יחסי).

חשוב לקחת את הרכב לבדיקה במכון (במידה ועוד לא לקחת) גם אם הבעלים מתחייבים שהוא במצב טוב, במיוחד את הדגם הזה שלעיתים קרובות נקרע אצל צעירים.

סה"כ במידה והרכב במצב טוב (אם הוא טופל רק במוסך של החברה אז בכלל הרווחת) ואתה מעוניין לרכוש זה ענינך כמה תרצה להשקיע בקניתו, קשה להגיד אם תצא פראייר או לא. הדגמים האלה אכן דיי נדירים ובמיוחד במצב שמור אך מצד שני יכול להיות שיום למחורת תראה מודעה נוספת באיזה עיתון שכוח אל. נסה להזכיר לבעלים שהרכב יד שלישית ואלוהים יודע מה עשו איתו אולי זה יוריד אותו קצת.

בהצלחה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נסה להזכיר לבעלים שהרכב יד שלישית ואלוהים יודע מה עשו איתו אולי זה יוריד אותו קצת.

אל תנסה.

 

 

משפט כל כך טיפשי, יד שלישית זה הרבה יותר מסביר לרכב בן 8 שנים!

אם הרכב באמת שמור מבחינה מכנית\חיצונית וכו' , אני הייתי קונה.

 

אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל רכב שמור ומטופל מאשר לקנות רכב שחוט שלא טופל כראוי.

אם הרכב באמת נדיר, חבל שתפספס אותו בגלל כמה אלפים.

 

אגב, כבר בדקת את הרכב שאתה אומר שהוא כל כך שמור?

פורסם

לאנטיס ידניות נסחרות בהרבה מתחת למחירון. זה שאין הרבה בשוק זה לא אומר כלום, וקח בחשבון שאם תקנה גם לך יהיה קשה מאוד למכור במחיר שקרוב למחירון.

פורסם
לאנטיס ידניות נסחרות בהרבה מתחת למחירון. זה שאין הרבה בשוק זה לא אומר כלום, וקח בחשבון שאם תקנה גם לך יהיה קשה מאוד למכור במחיר שקרוב למחירון.

מסכים עם כל מילה - ואני הייתי בעלים של אחת.

יתרונות: זריז יחסית, נדיר (אם זה חשוב לך - לי זה נתן להרגיש מיוחד ;-) ), יחסית חסכוני 1:11-12 בנסיעות מעורבות. יחסית אמין (אני אומר יחסית כי היו לו הוצאות לו מעטות - ABS, מצתים וחוטי הצתה בלי קשר לטיפול, מותחן לטיימינג שהוא יקר). ואם מדובר על GLX - אז כמובן מאובזר עם סאן רוף וכו'.

חסרונות: לא נוח, אמינות שנויה במחלוקת (ראה לעיל), לא חזק כפי שהיית מצפה (אלא בסל"ד גבוה מאוד), לא כל החלקים זמינים משום שהוא נדיר - למשל למותחן לכבל קלאץ' הייתי צריך לחכות כמה ימים, אחיזת כביש לא מדהימה (הרבה פחות טובה מפיג'ו או רובר, למשל).

 

לסיכום: הרכב נחמד - תלוי מה הדרישות שלך. הרכב נסחר בד"כ כמה אלפים טובים מתחת למחירון, משום שמעט מאוד אנשים רוצים רכב כזה ידני. ככה קניתי וכך גם מכרתי. אגב, מכרתי לחבר שמאוד מרוצה מהרכב, אבל כאמור, זה שהרכב נדיר לאו דווקא אומר שצריך לשלם עליו הרבה - זה גם אומר שלא הרבה רצו בו מלכתחילה...

 

אם תאמר לי מהיכן המוכר ו/או מה מספר הרכב (לפחות 5 ספרות ראשונות משמאל) אוכל לומר לך האם מדובר ברכב שהיה שלי :-)

 

בהצלחה בכל מקרה - תבדוק במוסך מורשה ו/או במכון בדיקה (אני לא בודק במכונים כבר הרבה שנים - רק במוסכים), ותוודא שעשו טיימינג בזמן - הרבה כסף (כי מחליפים גם מותחן)...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

במילים אחרות זה רכב כאילו ספורטיבי עם אמינות טובה אבל לא ממש מצטיין בשום תחום

כמו שקראת היציבות לא בשמיים והכוח של המנוע מספק רק כשהמחט ליד הקו האדום.

 

מנסיון שלי עם מאזדה 323 סדאן שהייתה שייכת לדודה שלי זה אחלה רכב משפחתי

אז במקרה שלך זה רכב כאילו ספורטיבי או במילים אחרות סדאן משופרת

רק אם אתה נעול על הרכב הזה אז שווה לשלם מעל המחירון אם לא יש המון רכבים אחרים

שיכולים לענות לך על הדרישות.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
במילים אחרות זה רכב כאילו ספורטיבי עם אמינות טובה אבל לא ממש מצטיין בשום תחום

כמו שקראת היציבות לא בשמיים והכוח של המנוע מספק רק כשהמחט ליד הקו האדום.

 

מנסיון שלי עם מאזדה 323 סדאן שהייתה שייכת לדודה שלי זה אחלה רכב משפחתי

אז במקרה שלך זה רכב כאילו ספורטיבי או במילים אחרות סדאן משופרת

רק אם אתה נעול על הרכב הזה אז שווה לשלם מעל המחירון אם לא יש המון רכבים אחרים

שיכולים לענות לך על הדרישות.

 

איזה רכבים יכולים להיות עם נתונים דומים כמו של המאזדה? חשוב לי שיהיה גיר רגיל ושלא יהיה משפחתי לגמרי אני לא אוהב את הקטע של הסדאן במשפחתיות.

בברכה שמעון.

×
×
  • תוכן חדש...