Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן II ידנית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו מחפשים תוספת למשפחה והמגאן עלתה כאופציה(בעיקר בגלל הבטיחות.)

אני מחפש מידע בעיקר על ה1.4 בנזין שכמעט ולא ניתן למצוא.

האם מישהו יודע כמה כאלה בכלל שווקו והאם גם בגרסת הסדאן או רק כהאצ'בק?

פורסם

למה אתה נעול על 1.4 ? לא בטוח שישנן בכלל בארץ כאלה.

אם זה צריכת דלק אז לא בטוח שה-1.4 תהיה יותר חסכונית.

מציע לחפש 1.6 ידנית.

Veni Vidi Vici

פורסם

המגאן 2 סדאן 1600 אוטומטית היה הרכב הכי חסכוני מאלה שהיו לי מסוג זה למרות המשקל הגבוהה ולמרות האבזור החשמלי המלא.

 

בהשוואה ל (כולן 1600 אוטומט):

פוקוס 1 סדאן

פוקוס 2 סדאן

מזדה לנטיס

מזדה 3 סדאן

טויוטה קורולה סדאן

סיטרואן קסארה 2

שברולט אופטרה

דיהוו נובירה

 

לכן בגיר ידני ניתן להשיג צריכה טובה אף יותר מכ- 12 ק"מ לליטר (בחורף) שהשגתי עם המגאן.

לחבר שלי יש הונדה סיביק 1600 אוטומט שנת 2004 והוא טוען לחסכון עדיף על המגאן, (היה לו קודם פוקוס 1 ולנטיס) הוא נוסע בעיקר מחוץ לעיר ומאוד רגוע.

 

לחיסכון משמעותי בדלק (למי שנוסע הרבה) הפתרון כנראה הוא דיזל.

פורסם

אין ספק שיש :wink:

 

נסה בטרייד אין של קרסו.

לא מזמן נתקלתי במגאן 2 1.6 ידנית סדאן, 2005, בצבע בורדו מטלי, ידנית כמובן, בסניף המרכזי בת"א.

כנס לכל סוכנות, והם יחפשו עבורך ברשת.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

שקול גם מגאן II דיזל ידנית. ההספק דומה ל-1.4 אבל מגיע כמובן מוקדם יותר, מה שהופך את המכונית לזריזה יותר.

 

לדעתי יותר קל למצוא כאלו. נקודת האיזון בין דיזל לבנזין עומדת היום על כ-15000 ק"מ לשנה.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

15K ק"מ?!

זכור לי שדובר על 25-30K ק"מ.

 

מה נשתנה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
15K ק"מ?!

זכור לי שדובר על 25-30K ק"מ.

 

מה נשתנה?

 

תעשה חשבון:

מגאן 1.4 ידנית תעשה לך 1:14 בממוצע, ז"א ל-15,000 ק"מ תצרוך 1070 ליטר בעלות 5.5 ש"ח שהם 5885 ש"ח בשנה.

 

מגאן 1.5 DCI (אותו הספק) תעשה לכל הפחות 1:16 שזה 940 ליטר בשנה בעלות 4.7 ש"ח כלומר 4418 ש"ח.

 

סה"כ הפרש של 1467 ש"ח בשנה לטובת הדיזל. תוספת אגרה לדיזל היא בדיוק 1400 ש"ח, כך שאפילו נשארו לך 67 ש"ח לביזבוזים.

 

למען האמת ההפרש אפילו יותר גדול מכיוון שלדעתי מגאן 1.5 DCI ידנית לא יורדת מ-1:17.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם
תעשה חשבון:

מגאן 1.4 ידנית תעשה לך 1:14 בממוצע, ז"א ל-15,000 ק"מ תצרוך 1070 ליטר בעלות 5.5 ש"ח שהם 5885 ש"ח בשנה.

 

מגאן 1.5 DCI (אותו הספק) תעשה לכל הפחות 1:16 שזה 940 ליטר בשנה בעלות 4.7 ש"ח כלומר 4418 ש"ח.

 

 

כבעלים של מגאן II 1.6 ידנית אני יכול לספר לך שגם היא לא יורדת מתחת ל 15 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כבעלים של מגאן 1 ידנית 1.6 הממוצע שלך קצת אופטימי, או שאתה נוהג מאוד במתינות או שהממוצע שלך הוא של נסיעה בינעירונית.

הצריכה הטובה ביותר שהגעתי אליה הייתה 15 ק"מ/ ליטר,בעוד שבד"כ אני מגיע ל 13.5 ק"מ/ליטר

פורסם

הצריכה הכי טובה שהגעתי היתה 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה ב 3 בבוקר מעמיעד לאשקלון.

 

רוב הזמן אני באמת נוהג רגוע אבל תתפלא כמה דברים שוליים כמו לחץ אויר נכון בגלגלים משפיע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...