Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקסו 1.1 או קליאו 1.2 מה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכם!

 

רציתי את עזרתכם כדי להגיע להחלטה איזה רכב יותר עדיף לרכישה?

1. סיטרואן סקסו נפח 1.1 ל' שנת 2001 גיר ידני.

2. רנו קליאו B נפח 1.2 ל' שנת 1999-2001 גיר ידני.

 

מבדיקה בפורום שני הרכבים זהים בצריכת הדלק שלהם! שעומדת בממצוע על ליטר אחד ל17 ק"מ.

ההשוואה שרציתי לערוך כדי להגיע להחלטה סופית היא:

א. רמת הבטיחות בכל רכב.

ב. נוחות נסיעה.

ג. התנהגות כביש.

ד. אמינות. (אני מאמין שכל רכב שמקבל את הטיפולים שלו בזמן והוא מתוחזק כראוי אין סיבה שיכנס למוסכים סתם חוץ מהטיפול התקופתי שלו)

ה. אם שכחתי עוד משהו אז אתם מוזמנים לרשום.

 

מודה לכם מראש על העזרה להגיע כבר להחלטה, שיהיה לכולנו שבוע טוב ובטוח בכבישים אנא סעו בזהירות החורף החל.

 

בברכה,

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

מבחינת בטיחות - כנראה שהקליאו. (הסקסו קיבלה ציון זוועתי, לעומתה רנו יותר בטיחותיות - אבל תבדוק ב-ENCAP תוצאות מדוייקות)

פורסם

ללא ספק הקליאו, שניהם חסכוניות ואמינות אך הסקסו מיושנת לעומת הקליאו וברמת גימור נמוכה יותר, הקליאו נוחה ובטיחותית מהסקסו.

פורסם

וכולן (שוב, מכוניות מעטות) נמכרו לחברות השכרה אגב. מחיר המחירון לעומת זאת, בקאנטים . בפחות מ20 אלף שקל לפני שיקלולים של קניה מהשכרה לשעבר אתה נוסע במודל 2001.

פורסם

הסקסו מודל 2001 לפני שקלול מיד פרטית ולא מהשכרה מחירון 18000 ש"ח.

 

ולגביי הצריכת דלק שלה אני יודע בוודאות (כי הייתה לי כזו ואני רוצה אולי לחזור אליה ספציפית או לקליאו)

 

שהיא עשתה לי בעיר 1/16 ומחוץ לעיר 1/20 בשיקלול יצא לי 1/18 . אז אני לא יודע כמה זה יותר משמעותית מה1.4 אבל בעיני זו צריכה מספקת מאוד.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אז מהמלצותיכם אני מבין שעדיף לי ללכת על הקליאו הן מבחינת הנוחות והן מבחינת הבטיחות

 

אז ברשותכם הייתי רוצה להתמקד בקליאו. אם אפשר עוד מידע עליה זה יעזור מאוד

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

יש עוד מידע על הקליאו 99-2001? אפשר? ואיך היא בהשוואה לקליאו 2002 והלאה(צורה חדשה) יש עוד שינוי חוץ משינוי חיצוני?

כמובן שאני מדבר על המנוע 1.2 ליטר.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
יש עוד מידע על הקליאו 99-2001? אפשר? ואיך היא בהשוואה לקליאו 2002 והלאה(צורה חדשה) יש עוד שינוי חוץ משינוי חיצוני?

כמובן שאני מדבר על המנוע 1.2 ליטר.

האם מישהו יודע מה ההבדל בין הקליאו 99-01 לבין הצורה החדשה של 02 והלאה?

יש חידוש לגבי המנוע? גיר? פנים האוטו? מה ההבדל בין שני השנתונים?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
האם מישהו יודע מה ההבדל בין הקליאו 99-01 לבין הצורה החדשה של 02 והלאה?

יש חידוש לגבי המנוע? גיר? פנים האוטו? מה ההבדל בין שני השנתונים?

המנוע והגיר נשארו אותו הדבר.

ב02' - נוספו 4 כריות אוויר, ABS, חלונות חשמל קדמיים ונעילה מרכזית עם שלט כאבזור תקני בכל דגמי הקליאו.

פורסם

א. רמת הבטיחות תהיה טובה יותר בקליאו, היא מודרנית יותר.

ב. נוחות נסיעה דומה בשתיהן, מכוניות נוחות מאוד.

ג. לסקסו התנהגות כביש טובה יותר, משקל קל יותר והנאה עדיפה מהנהיגה.

ד. אמינה יותר תהיה זו שטופלה באדיקות רבה יותר, אולי החלקים של הסקסו יהיו מעט יותר זולים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה רבה לכם מודה על העזרה! אם יש עוד משהו להוסף אשמח לשמוע!

 

שבוע טוב לכולם!

 

בברכה,

עידן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...