Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום סוף סוף מצאתי זמן להרכיב את החלקים שפרקתי מהרכב (פרקתי מס חלקים לפני 3 חודשים כיוון שרציתי לבצע שיפוץ מלא למנוע), ניסיתי להניע וכלום לא קורה, זאת אמרת, יש סטרטר, אבל אין הנעה.

בדקתי דלק שמן, הכל בסדר. בדקתי את חיבור חוטי ההצתה, גם הוא נכון, 1-3-4-2.

היכן יכולה ליהיות הבעיה?

הרכב הוא אאודי 80 86 אוטו.

פורסם

האם בכלל בדקת ניצוץ? האם בדקת הזנת דלק לקרבורטור?

יש ניצוץ? אין ניצוץ? יש דלק? אין דלק? ניסית התזה קצרצרה ביותר של ספריי קרבורטור ליניקה לראות אם יש רצון להניע או הנעה קצרצרה (זהירות ואזהרה-- בדיקות אלה הן לבעלי מקצוע בלבד, מחוייבות אמצעי זהירות מסויימים ואחרת, סכנת שריפה וסכנת פגיעה בגוף!)

ועל כן אשאל, :האם אתה בעל מקצוע (וסליחה על השאלה) ואתה מסוגל לבצע בדיקות מקצועיות?

אם יש ניצוץ, ויש דלק, יש לבדוק קומפרסיה בצלנדרים, יש לוודא שאגזוז לא נסתם מאיזושהי סיבה, ולא לזלזל בכך.

אם אין ניצוץ, אל תמשיך בבדיקות הלאה , רשום שאין ניצוץ ואיך בדקת ונתקדם.

יש לבדוק שכאשר בוכנה מס' 1 ב- נ.מ.ע , הרוטור מצביע לכיוון פין יציאת ניצוץ פלג מס' 1 .

יש לוודא שסדר ההצתה אכן נכון אך לכיוון הנכון, כלומר 1324 לכיוון הנכון ולא לכיוון השני, יש לבדוק את כיוון הסיבוב של הרוטור בעת סטרטר קצר.

יש לוודא שאין בעיית דליפת אוויר "גניבת ואקום" ו/או כל צנרת ואקום או חלק ממנה מנותקים ו/או מחוברים לא נכון.

יתכנו תקלות נוספות, בגדול, זה אוטו ממש לא בעייתי לאיתור תקלה.

ענה ונתקדם, אשמח לעזור.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האוטו עמד בעין-גב, אני כבר חזרתי לטבריה, אבל ביום ראשון אני חוזר לשם שוב ואוכל לבדוק.

בעניין בעל מקצוע, לא, אינני בעל מקצוע הקשור ברכבים, אני סטודנט לאלקטרוניקה ומחשבים בעתודה טכנולוגית ( וזה רק כי לא היה לי מספיק פסיכומטרי להגיע להנדסת מכונות).

פורסם

כשתהיה ליד האוטו, תצטרך עוד אדם לעזרה, אם תרצה, התקשר אלי, אעזור לך טלפוני

 

בברכה

דני

99 99 429 - 054

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה על הצעת העזרה.

 

יכול ליהיות שאין הנעה בגלל שהמצבר חלש מדיי?

כשפרקתי את החלקים ניתקתי גם את המצבר. יכול ליהיות שלמרות זאת הוא חלש מדיי מכדי לספק מספיק מתח ליצירת הניצוץ?

 

נ.ב. בנוגע לשאלתך הקודמת, האם בדקתי שמגיע דלק לקרבורטור, אכן מגיע דלק לקרבורטור (אחרי שניסיתי להניע מס' פעמים, פתחתי את מכסה פילטר האויר ופחתי את המצערת-הדבר גרם להזנת דלק לתוך החלל המרכזי של פרפר המצערת)?

פורסם

לי הרכב לא הניע אחרי שבועיים שלא הוזז בגלל המצבר "נגמר"..

אז אחרי 4 חודשים? :/

אם לא החלפת מצבר, או לפחות השתמשת בכבלים להנעה - אז מן הסתם זו הבעיה הראשונה שאתה צריך לבדוק..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רציתי לעדכן על הארועים האחרונים בקשר להשבת האאודי לחיים.

 

ביקשתי ממכונאי המוסך בעין-גב לבדוק את האוטו ולעזור לי להניע אותו.

הבחור הסכים לעזור, הגיע לאוטו שלי, בדק ניצוץ, הזנת דלק, שמן וזהו.

ניסיתי להניע את האוטו מס' רב של פעמים, אבל הוא פשוט סירב. החלטנו לגרור את הרכב למוסך בקיבוץ כך שיוכל לכוון את ההצתה (לדבריו לא מספיק לדעת את סדר ההצתה, וכי כל סיבוב של המתנע גורמת לשינוי נק' ההצתה במפלג-אני עדיין לא קונה את זה).

בכל אופן, היום הוא החזיר לי תשובה (לאחר שיצר קשר עם המוסך באשדות יעקוב ובירר מולם מה יכולה ליהיות הבעיה), האוטו מסרב בכל תוקף להניע (יש סטרטר, יש דלק, יש ניצוץ, יש סדר הצתה).

מה יכולה ליהיות הבעיה?

 

נ.ב.

כזכור לכול מי שקרה את ההודעות שלי, התחלתי לפרק אותו לקראת שיפוץ שרציתי לעשות, כמו כן, הורדתי את רצועת הטיימינג מהפולי העליון.

כשהרכבתי חזרה, ישנו סיכוי שפיספסתי שן או שתיים, האם הדבר יכול ליהיות הסיבה לחוסר רצונה של האאודי להניע?

  • ספונסר פורום
פורסם

ברור . הבדיקה מאד פשוטה , 1. נקודת ההצתה בפולי מנוע מול החץ (שעה 12)

2. רוטור מול יציאה לחוט מס 1 ,יש סימן של איזמל על גוף המפלג ,כוון דרך גל אביזרים

3. סימן בגל זיזים מקביל למכסה שסתומים (שעה 3)

 

אני אישית אוהב לפרק מצתים לנקות וליבש אותם לפני הנעה ראשונה ברכב שעמד זמן ארוך.

 

בהצלחה.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

היום בבוקר דיברתי עם המכונאי כדי לשמוע מפיו מה בדיוק הבעיה, ולמה האוטו לא מניע.

לפי דבריו, ולאחר בדיקה כמובן, נמצא שבמנוע אין קומפרסיה (לי זה נשמע קצת תמוהה), ובגלל זה גם האוטו לא מניע.

לפי ההיגיון הבריא שלי, לא יכול לקרות מצב שאין קומפרסיה כלל ולא רק זה, אלה שאין קומפרסיה בכל הצלינדרים. האם חוסר קומפרסיה יכול לגרום לאוטו לא להניע כלל, או שהאוטו יניע אך יגמגם וכו'.

כך או כך, ביום שישי, אני נוסע לקיבוץ עם מכונאי שיעזור לי לכוון את הטיימינג ואת ההצתה (למרות שהמכונאי של הקיבוץ אמר כי כיוון אותה והכל טוב).

פורסם

יופי מצאתי שרשור מתאים לשרשר את ההודעה שליאחרי חניה של חודשיים עם הפעלה בסרק פעם בשבוע

לפני שבועיים הואוט סירב להניע מסתבר שנגמר הדלק

מילוי של שני ליטר דלק הרכב כן הניע

שבוע אחרי(השבוע) הרכב שוב לא מניע, אמרי כנראה בגלל שיש מעט מאוד דלק

(נגמר הביטוח אז לא יכול לסוע עד התחנה למלות)

הפעם מיליתי ארבע ליטר אבל הרכב מסרב להניע!

הסטרטר עובד אבל הרכב לא מניע כאילו שהאמבולייזר לא מופעל אבל כן הפעלתי אותו

אולי אני שם דלק לא מתאים? חודשיים וכבר שכחתי איזה דלק הייתי ממלא

אבל רשום נטול עופרת אז ברור שזה 95 ולא שום דבר אחר

אפשר לנסות בדחיפה? או שזה יכול להית מסוכן? או חסר תועלת?

אולי נסתמו המזרקים? מה יכול להיות?

פורסם

כמו שהציעו לי, תתחיל מהקל אל הכבד.

תנסה להניע עם אוטו של חבר וקבלים, אם זה לא יילך תחכה כבר לאנשים יותר טובים ממני ב-trouble shooting

×
×
  • תוכן חדש...