Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...לאבי יש סיטרואן (דרך אגב אחלה אוטו)אבל אכלנו שם הרבה אבל הרבה מאוד ח*א, כשהיה טיפול "באחריות" ...

סתם שאלת הדיוט!

למה באוטו "אחלה" צריך לאכול ח*א.

 

יש באמירה הזו משהו פרדוקסאלי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מחלות קטנות שבמקום שיטפלו בך כמו שצריך בגלל בעיות קטנות אתה אוכל חרא

 

אם צריך אני אפרט למשל בסיטרואן ג'מפי יש כמו בכל רכב מאוור פנימי למזגן חימום וכו' המאוורר הזה אחת לשנה/שנתיים מפסיק לעבוד ז"א נישרף לא המאוורר עצמו אלא חלק ממערכת החשמל שלו זה שמווסת את הכוח/מהירות, אז צריך להחליף ,זה לא עושה את האוטו חרא הרכב אחלה אוטו כוח אדיר בהתיחס לעובדה שזה רכב מסחרי

מה הפך את העינין לאכילת חרא? הנה הסיפור ,מגיעים אחרי כמעט שנה ומביאים את הרכב עם אותה בעיה שפרטתי המאוורר אני רגוע אומר לעצמי בטח יחליפו /יתקנו וישחררו אותי אבל לא זה התחיל בזה שהם אומרים "אדוני זה לא באחריות" ואז אחרי דין ודברים הייתי צריך לקרא לאבא שלי כי אני כניראה יותר מידי עדין ולי אמרו שלא יחליפו את זה במסגרת האחריות כשאבא שלי בא אחרי כמה צעקות כמעט הפיכת שולחן וכמה טלפונים לשרודר המרכזי בב"ב פתאום זה כלול באחריות (ד"א החלק הנל עולה לא פחות מאשר 3000שח ליפני עבודה )אבל זה לא נגמר, עכשיו הם אמרו "תחכה יש תור" והרכב ישב שם שלושה ימים בשביל החלפת חלק מסכן שהיו מוכנים להחליף בו בזמן אם הייתי משלם מזומן

 

מבין למה אני מלא עליהם או שלא ?

 

בברכה ישראל

הכונו לביאת המשיח!

פורסם

טוב , מכיוון שנושא השרשור הינו המוסך בבני ברק- אני לא מוצא טעם בהמשך הדיון כאן ,מה גם שפותח השרשור פתח עוד אחד. אם אתם מעוניינים לדון על מוסך שרודר בי-ם , נא לפתוח נושא חדש או להמשיך את אחד השרשורים שנפתחו בעבר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...