Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הקבל אין לי כבר, לויתי אותו רק לצורך בדיקה, הוא עוזר אבל זה לא מספיק אני מחפש פיתרון סופי, מחר אני ילך לראות מה אפשר לעשות בקשר לחיווט של האלטרנטור... וביום ראשון אני ילך לחפש כבלים במחיר נורמלי...

SUZUKI Ignis Sport

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

FreeStyle,

 

1. ככל שהכבל מהמצבר למגבר יהיה יותר עבה, הוא יאפשר למגבר לצרוך יותר חשמל, ובעיית ההיבהובים של האורות לא תעלם, ההפך היא תגדל.

2. ברמת העיקרון מגבר ה - JBL GTO75.4 אינו צריך כבל חשמל יותר עבה מכבל 8G. כך שאם יש לך כבל של 6G אין לך בעיה עם זה.

3. האם החשמלאי שאמר לך שלשדרג את עובי הכבל בין האלטרנטור למצבר זה שטיות, אכן ביצע בדיקה של נפילות מתחים ליפני שהוא קבע את הקביעה הזאת?

4. באיזה רכב מדובר, והאם אתה יודע מה הגודל של האלטרנטור.

5. ההמלצה שלי היא שתקח את הרכב לבעל מקצוע שבאמת מבין עיניין, על מנת שיבצע בדיקה מסודרת של מערכת החשמל ברכב ויפתור לך את הבעיה מהשורש.

6. אל תרוץ לקנות מצבר יקר לפני שאתה מבצע את הבדיקה בסעיף 5, לא בטוח בכלל שהחלפת המצבר תפתור את הבעיה, חבל על הכסף שלך.

7. מהיכן אתה בארץ?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

הייתי אצל שני חשמלאים שונים שבדקו את המערכת בעומסים שונים, בדקו נפילות מתח וכו', שניהם אמרו לי בברור שמערכת החשמל תקינה לחלוטין ובקשר לאורות המהבהבים הם לא יכולים לעזור לי...

 

אני מאשדוד

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

FreeStyle,

 

מכיוון שיש לך היבהובים באורות, קיימת בעיה של נפילת מתח כלשהיא. זה "שהחשמלאים" שהיית אצלהם לא הצליחו לאתר את הגורם להבהובי האורות, מצביע על כך שהם בעלי מקצוע ליגה ז'. לך לחשמלאי מקצועי ואני בטוח שהוא יפתור לך את הבעיה. אני לא יכול להמליץ לך על אחד כזה באזור מגוריך כי אני לא מהאזור.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

FreeStyle,

 

לא חסר בעלי מקצוע שיוכלו לגלות ולפתור את הבעיה שלך עם הבהובי האורות! יש גם כמה מחברי הפורום שהם בעלי מקצוע מעולים. אם לא אכפת לך להגיע למרכז או אפילו לצפון אוכל להמליץ לך בעלי מקצוע כאלה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני מעוניין להוסיף שרבים מידי, מייחסים חשיבות רבה מידי, להבהובי אורות קטנים ובלתי מהותיים , במקרים רבים מידי.

 

במערכת (שמע) בעלת מגברים ובעלת עוצמות, אף עת מנוע פועל, ומע' טעינה תקינה וללא נפילות מתח,כמו גם מצבר תקין, יתכנו היבהובי אורות מסויימים, וזה תקין.

לגבי הרכב שלך, אני לא יודע כמה זה מהבהב, אבל הכל יחסי, יתכן שיש בעיה, אך מאוד יתכן שלא.

למותר לציין, כי בעת באסים בעיקר על ידי סאב (מוגבר כמובן) יש עומס רגעי ונפילת מתח תקנית (בכל מכה של באס). כאשר מדובר במזגן למשל , או במחשב ניהול מנוע, או פעולת מאווררי מנוע, יש נפילות מסויימות (חלקן משפיעות ומושפעות וחלקן לא) , עובדה, אתה לא מרגיש כי הם ממשיכים לפעול, לא רואים את ההבדל, לגבי אורות ,אתה מרגיש , כי אורות רואים ונראים.

חבל שהחשמלאים לא ידעו לקבוע אם יש בעיה או לא, אני נוטה להאמין שאם היתה בעיה ,הם היו מזהים אותה , אלא אם כמו שכתב שלו, הם ליגה ז' וצר לי אם כך הדבר.

בכל אופן, שים לב, יש להתיחס לכל מקרה לגופו. אני מחזיר אותך לשורה שסומנה בצבע ירוק.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תשמע. (וכל מי שאמר להחליף ל כבל עבה יותר. וכו)

מתי יודעים שצריך להחליף לכבל עבה יותר. ? ר מ ז ( לא עם הבהובי אורות)

כשהמגבר מתחמם במיוחד. כשהוא מתקשה לתת הגברה. (חלש במיוחד) בס חלש.

כבל 8G יספיק לכל מערכת סבירה עד 500W RMS ויותר. בניצול רגעי.

פירוש. מכת בס. וכו. מגברי 4 ערוצים. הם צרכנים יחסית קטנים. בגלל שהם מושכים חשמל קבוע. כ 100W לערוץ. שזה עד 400W RMS מקסימום!! וכבל 8G יספיק גם ליותר. ולך יש כבל 6G. מספיק בהחלט.

 

 

אני מציע ואני חושב שהציעו ליפני. תחזק את השלושה הגדולים.

מינוסים- אלטרנטור--> שלדה. + מצבר --> שילדה.

פלוסים. אלטרנטור --> מצבר. לכבלים של 6G זה מספיק.

כמובל לחבר טוב. ולגרד את הצבע מהשלדה. חשוב.

 

אבל!!

אנחנו לא יודעים איזה רכב זה.! שנה ??

איזה מצבר יש היום?? בן כמה הוא?? בדקת מים מזוקקים?? לאחרונה..

 

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

השבוע אני ילך לקנות כבלים וינסה לחבר אותם לאלטרנטור אם אני יצליח להגיע אליו.

בעית האורות מאוד חמורה עד כדי כך שאפילו האור של הלוח שעונים נהיה עמום, בנתיים הורדתי מעט את הבאס בוסט של הסאב כדי שאני יוכל ליסוע בחושך...

היום סוף סוף מצאתי את הנקודה שאלי מיתחבר ה+ של האלטרנטור אבל מוזר שלא מצאתי - , אולי המיסגרת של האלטרנטור היא ה-? יכול להיות דבר כזה?

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

FreeStyle,

 

כמובן שהגוף/מסגרת של האלטרנטור זה המינוס.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אצלי עד לפני שבוע הייתה בדיוק אותה בעיה, ואני מריץ עכשיו JL500.5, הצלחתי להוריד בערך ב95% את נפילות המתח של כל ברכב,בנתיים הוספתי כבל 4G כמה שיותר קצר בין המינוס של המצבר לשלדה, ההוספה של הכבל באמת מורידה בהרבה את הנפילות...

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

אני ירשום את זה כבר כאן

 

רציתי לדעת עם אני יחליף את הכבלים שיש לי במצבר

לכבלים של 4 או 0 G

יהיה לי שיפור בזרימת החשמל? וככה זה ישפיע על השמיעה של המערכת..

 

להחליף את החוט בין המצבר לאלטרנטור

ובין האלטרנטור למצבר...

(להוסיף לחוטים שיש או להחליף לגמרי?)

 

וכמה זה צריך לעלות עם אני הולך לחשמלי ואני יביא את החוטים?

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

יש לי כמה שאלות.

 

א. קראתי את כל השרשור. השעה 04:20 אבל לא מצאתי שום הערה האם ההבהוב הוא גם באורות הקדמיים או רק במנורות הפנמיות? יש לך כפתור עמעמם ברכב לאורות הפנימיים? איזה אלמנטים מחוברים למגבר?

 

ב.קח וולטמטר (רק אם אתה יוע להשתשמש באחד) ולאחר שתפעיל את המנוע ותתן לו 5 דק' עבודה בלי מזגן ומערכת דולקת תבדוק את המתח על מגעי המערכת אם הוא נמוך מ 13 VOLT יש סיכוי שהאלטרנטור שלך לא תקין, תעשה את אותה בדיקה גם כאשר הרכב כבוי ותראה מה המתח על המצבר , אם הוא נמוך מ 11.5 אז המצבר גם לא תקין.

ג. תתחיל בלהחליף כבל מינוס , תגרד את הצבע בין החיבור לבין השלדה ואולי אפילו תחליף לבורג עבה יותר שיתפוס את החיבור טוב יותר.

ד. אחרי הצעדים האלו לפני שאתה מחליף חיווטים וכו.. גש עם המגבר למי שקנית אותו (במידה ויש אחריות וגם במידה שלא) ותבדוק האם המגבר בכלל תקין???

 

בברכה ובתקווה שבסכום נמוך תפתר הבעיה.

קורווין.

פורסם
אני ירשום את זה כבר כאן

 

רציתי לדעת עם אני יחליף את הכבלים שיש לי במצבר

לכבלים של 4 או 0 G

יהיה לי שיפור בזרימת החשמל? וככה זה ישפיע על השמיעה של המערכת..

 

להחליף את החוט בין המצבר לאלטרנטור

ובין האלטרנטור למצבר...

(להוסיף לחוטים שיש או להחליף לגמרי?)

 

וכמה זה צריך לעלות עם אני הולך לחשמלי ואני יביא את החוטים?

איזו מערכת יש לך באוטו שאתה חושב שדבר כזה ישפיע עליה???

אתה צריך מערכת מאוד איכותית,מאוד עדינה , ואקוסטיקה נכונה ברכב כדי ששינוי כזה ישפיע.

פורסם

corwin vbmenu_register("postmenu_1053976", true); אני לא חושב שזה ישפיע אני בטוח מאוד!

 

דוטק +MT23 קדימה

אחורה 6/9 פיוניר

סאב קיקר L7

מונובלוק קיקר 600.1

לאנזר 4 ערוצים 1000 וואט

ומכשיר פיוניר 770

 

רציתי לדעת אני יקנה חוטים של 4 G

ויחליף את כול החוטים שיש במצבר לאן שהם יובילו אותי זה יהיה מסובך?

או שעדיף ללכת לחשמלי?

עם זה חשוב הרכב מסוג מאזדה לאנטיס שנת 2000

תודה

מי שלא בוכה, לא גודל!


×
×
  • תוכן חדש...